oliviero - nog geen titel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 10-04-2011 20:58
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

hallo iedereen,

ik zou graag jullie commentaar/mening willen horen over dit nummer. ik vind zelf hem nog niet knalled en ik heb geen inspiratie meer, dus als je aan dit nummer wilt werken, moet je het zeggen.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/oliverheldens

What do you think about oliviero - nog geen titel ??

Vote :   

Esmee    posted on 10-04-2011 21:51
Ik heb de preview ff beluisterd op zippyshare... dus quality is natuurlijk daar een stuk lager...
Ik vind je synths, zover ze mooi kunnen klinken in 128 kb per sec, erg nice!
Verder mist het denk ik inderdaad iets...
Misschien zou je hem na een tijdje compleet om kunnen gooien en een keiharde electro bassline... Dat zou supervet zijn vind ik persoonlijk.
Als je dat niet wilt, je opbouw naar 2:00 -2:15 mag van mij een stuk groter. En dan als de beat er weerin komt moet er iig iets knallends zijn.. Ik vind het nu wat te soft.
Verder klinkt alles wel nice!

edit:
oja oja als je tijd hebt.... http://soundcloud.com/dj-etack/royal-vibe-miss-etack zou je dan deze even willen checken CoolCool
User edit by Esmee on 10-04-2011 @ 21:53:13 (25%)
BennoRevelli    posted on 10-04-2011 23:59
Weer goed bezig geweest Olivier!
De punten die Esmee aangaf sluit ik me bij aan..

Hoop dat je nog wat ingevingen krijgt Winking my eye
Anders misschien naar een paar Tracks luisteren van producers die JIJ echt goed vind.

En dan dus elementen van die tracks overnemen (en op je eigen manier in je track verwerken)

Goodluck
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Limb-Girdle    posted on 11-04-2011 00:35
Oliviero, ik heb je naam al een aantal keren voorbij horen komen in de wandelgangen Happy, laughing keep up the good work man!

Zal morgen even de track luisteren, zit nu op mobiel.
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 11-04-2011 00:42
checken
Edit: Laat dit even rusten zodat je weer inspiratie kan opdoen, maar wat Esmee zegt klopt ook, dat knallends wachte ik op maar kwam niet echt door, daar zit nog rek op. Voor de rest, respect voor je track Olieviero Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 11-04-2011 @ 01:03:08 (100%)
maxmantz    posted on 11-04-2011 14:16
misschien ff een harder kickje en de synth een octaafje hoger. ( mijn mening, volg je eigen weg...)
Oliviero    posted on 11-04-2011 20:06
Poster: Esmee
Ik heb de preview ff beluisterd op zippyshare... dus quality is natuurlijk daar een stuk lager...
Ik vind je synths, zover ze mooi kunnen klinken in 128 kb per sec, erg nice!
Verder mist het denk ik inderdaad iets...
Misschien zou je hem na een tijdje compleet om kunnen gooien en een keiharde electro bassline... Dat zou supervet zijn vind ik persoonlijk.
Als je dat niet wilt, je opbouw naar 2:00 -2:15 mag van mij een stuk groter. En dan als de beat er weerin komt moet er iig iets knallends zijn.. Ik vind het nu wat te soft.
Verder klinkt alles wel nice!

edit:
oja oja als je tijd hebt.... http://soundcloud.com/dj-etack/royal-vibe-miss-etack zou je dan deze even willen checken CoolCool

thx voor je commentaar. hier kan ik wat mee Happy, laughing
dat over die electro bassline is eigenlijk best een vet idee. daar ga ik aan werken.

over jou track: die kick vind ik echt heel nice. die melodie is mooi en die synths ook, maar in de climax drukken die synths de bassline weg (bassline komt iig niet echt heel erg naar voren), dus ik zou als ik jou was het lage uit die synth weghalen en/of misschien gewoon een andere bassline.

de rest ook bedankt voor de commentaar Happy, laughing
www.soundcloud.com/oliverheldens
Epocs    posted on 16-04-2011 22:26
Vond het qua sounds eigenlijk niet eens echt tegenvallen.

Vind alleen wel dat dit een track is die langs mij heen gaat. Tis niet iets wat ik nog een keer wil horen snap je me?
User edit by Epocs on 16-04-2011 @ 22:28:20 (100%)
__MauMau__    posted on 16-04-2011 22:38
check

This is an old Topic

No new postings for 5.273 days.
 Post CommentThat would be 175.8 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

292 Users online: 86 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 33.218
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.368.749