InQontrol 2006 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 02-01-2006 20:06

---->Flash Forward................................................................

Voor de derde keer in successie keert Q-dance in het het voorjaar terug naar de Amsterdam RAI voor hun grootste meerzalen indoor dance evenement. In Qontrol vindt plaats op 15 april 2006 in het Holland complex van de RAI en heeft dit jaar voor het eerst ruimte voor 5 area’s.

Vanaf 2006 staat In Qontrol voor harde muzikale vernieuwing. Dat betekent niet alleen dat er geen ruimte meer is voor Oldstyle en Early Rave, maar ook dat er een aantal nieuwe muziekstijlen aan bod zullen komen waar wij nog geen naam aan durven te geven. De Parkhal (main) zal net zoals vorige jaren een opbouw kennen van Hardtrance/NRG tot en met de hardste vorm van Hardstyle. Een zaal die ook in ere zal worden gehouden is de Techno zaal. De andere area’s worden dit jaar anders ingevuld. De Early zaal is vervangen door Schranz, Industrial en Hardcore. In de voormalige NRG zaal zal het neusje van de zalm op producers gebied hun visie geven op de harde dance. Op dit podium staan alleen artiesten die hun strepen de afgelopen 10 jaar hebben verdiend door middel van producties en zal dus heel logisch ook “Producers Vision” gaan heten. Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal. Naast de Parkhal heeft de Amsterdam RAI een nieuwe kleine zaal operationeel gemaakt, waar ongeveer 1500 mensen in kunnen. Deze nieuwe area is voor In Qontrol 2006 omgedoopt tot “Testlab”. Hier zul je stevige geluiden van over de hele wereld te horen krijgen uiteenlopend van Goa tot harde donkere Club.

Line-Up:

Time & Space:

Charlie Lownoise
DANA
Donkey Rollers (live)
Pavo
Marcel Woods
Alpha²
Dj Ghost
Dj Duro
Tommy Pulse
Thalamus (live)
Mc Ruffian

Artificial Intelligence:

Scot Project
Hardstyle Masterz
Scantraxx (ft. The Prophet)
A*S*Y*S (live)
Zany (the fusion of sound)
Dark by Disign vs. Alex Kidd
Beholder's Seismic Sound
Kaylab aka Olivier Klitzig
Mc DVB

Virtual Reality:

Monika Kruse
Speedy J (live)
Ben Sims
British Murder Boys
Dj Shufflemaster
Hardcell
Carlos Rios (live)
Dj Invite
Mc Alee

Robotics:

Rude Awakening
Sven Wittekind
Arkus P (live)
NOSFERATU
Outblast
Dj Bike
Partyraiser
The Outside Agency
D-Jay-Alias
MC Renegade

Testlab:

Chaker
Bad Ass Spinning Sistaz
Dj Choose
Juan Sanchez
Lauhaus
A-Lusion
Thalamus
Haze
Jeff Bounce
MC Villain

(check de Hidden Message voor de Trailer, Line-Up én de Official Website!)

>>Wie gaan er zeker heen??<<

[Date: S
aterday 15 apr. 2006, Rai Amsterdam.]

Big Party's

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Lukaz on 23-10-2006 @ 19:35:17 (100%)

What do you think about InQontrol 2006 ??

Vote :   

odb7152    posted on 07-02-2006 02:16
What about http://events.q-dance.nl/2004-04_10-april_inqontrol/
Is this a different event?
odb7152    posted on 07-02-2006 02:19
never mind lol I'm retarted, thats last year sorry Unhappy
Lukaz    posted on 07-02-2006 15:35
that's 2004 indeed.. but it's the same event... Happy, laughing
User edit by Lukaz on 09-02-2006 @ 18:06:13 (10%)
Timemachine    posted on 08-02-2006 18:18
Ik wou nu ook al dat ik 18 was  

danjohn    posted on 09-02-2006 23:48
im looking to go to this event but im travelling fron the uk and finding it hard to find directions!!! can anyone help?? what is the venue called? is it easy to get to from amsterdam centre?

much apprieciated....

User edit by danjohn on 09-02-2006 @ 23:49:03 (12%)
Lukaz    posted on 15-03-2006 18:50
ik ben er een beetje laat mee maar de Link naar de Official Website staat in de Hidden Message! dus als je nieuwschierig bent zeg dan eerst ff of je heen gaat of niet :P
(er staan ook vette filmpjes op de website van 2004 en '2012')
User edit by Lukaz on 15-03-2006 @ 18:50:57 (4%)
Engage    posted on 18-03-2006 17:09
pfff ik snap niet dat jullie daar moeilijk over doen, ik was 16 dat ik los ging op de beatz in het gelredome, Qlimax 2004 ULTIEM feest overigens!

ma ff over I Q,

belooft wel een groot spektakel te worden! goeie namen, hopen dat het minimaal net zo goed word als vorigjaar!

Lukaz    posted on 26-05-2006 22:12
haha het is al een maand later, maar zijn er mensen die nog zijn geweest en die een verslag willen geven? 

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

164 Users online: 108 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 13.232
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.623