IPhone 3G jailbreaken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 09-04-2011 11:51
Even een vraagje, als je een iphone jailbreakt met een programma zoals redsnow in windows krijg je dan geen probleem als je hem later gaat syncen met een Mac of omgekeerd ? En welk is het beste jailbreak prog ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about IPhone 3G jailbreaken ??

Vote :   1 member likes this  

Danil    posted on 09-04-2011 12:34
Lees deze eens .....

http://modmyi.com/forums/general/1235-iphone-wont-sync-after-using-jailbreak.html
Tekhead    posted on 09-04-2011 16:32
ik krijg het vliegend schijt van die gsm providers, heb ik een pakket mobiel internet met gratis onbeperkt sms'en, facebook en twitter, geraak ik niet op het internet, betaal ik nu voor elke sms die ik verstuur,? en krijg ik van de helpdesk te horen dat men het probleem gaat zoeken en over 5 werkdagen terug gebeld zal worden door de technische dienst, maar dat het probleem wss aan hun 3G netwerk ligt, maar dat ik wel kan internetten via gprs netwerk, salut hoor, ik heb een iphone gekocht voor 3G netwerk en betaal daarvoor, moeten ze niet komen aandraven met hun slakken-netwerk GPRS. Ben wat gaan surfen, en blijkbaar is dat probleem met het 3G netwerk dagelijkse kost. Wat een debielen provider is dat zeg amai.
main    posted on 09-04-2011 17:25
bij welke provider zit je als ik vragen mag?
Tekhead    posted on 09-04-2011 17:43
mobistar, maar heb wat gaan googlen en diverse forums gekeken, en blijkt dat mobistar heel onduidelijk is met zijn juiste informatie op hun website en weet nu ook waarom. Ze schijven dat je bij? APN hetvolgende moet invullen: APN: iphone.mobistar, maar dat is alleen als je een speciaal iphone abonnement hebt bij mobistar, alle andere abonnementen of herlaadkaarten is het mworld.be, en toen ik net een telefoontje kreeg van iemand van mobistar zei hij, 'je moet een iphone abo nemen en dan werkt je iphone wel met het 3G netwerk' bullshit dus, wat een bedriegers toch daar.
Yorick    posted on 09-04-2011 18:21
Waarom jailbreaken? heb dit ook tijdje gehad.. Maar hij bleef maar vastlopen en problemen geven.
Het enige grote voordeel is dat je extra functies er bij kan doen en gratis app's kan downloaden..
Tekhead    posted on 09-04-2011 18:28
die gratis apps interesseren mij niet, daar betaal ik voor als het nodig is, maar die extra functie's interesseren mij wel, heb deze iphone voor een prikje gekocht, en de verkoper zei dat je ook filmpjes kon opnemen, maar dat blijkt niet waar te zijn (wel afspelen), pas vanaf 3Gs, en dat vind ik zwaar fuck omdat ik dat regelmatig gebruik, is er mss een andere oplossing voor om dit?mogelijk te maken ?
DJSHAK3S    posted on 09-04-2011 18:30
ik heb mijn ipod touch 4e gen gejailbreaked en werkt echt perfect, snel laden etc. blijft hetzelfde als eerst
Tekhead    posted on 09-04-2011 18:34
Poster: DJSHAK3S
ik heb mijn ipod touch 4e gen gejailbreaked en werkt echt perfect, snel laden etc. blijft hetzelfde als eerst

over jailbreaken van een ipod lees ik weinig tot niets over problemen die er zijn, de iphone daarentegen wel.
BramVH    posted on 09-04-2011 18:40
Ik heb mijn Iphone 4 al enkele maanden gejailbreaked en heb er geen enkel probleem mee. Happy, laughing Ik zou niet meer zonder jailbreak willen!
Tekhead    posted on 09-04-2011 19:18
welke extra functie's krijg je dan ter beschikking ?
-FLoriZ-    posted on 09-04-2011 23:47
http://www.dumpert.nl/mediabase/1297411/4822f995/mobistar_pwned.html
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 10-04-2011 01:10
Poster: -FLoriZ-
http://www.dumpert.nl/mediabase/1297411/4822f995/mobistar_pwned.html?

Super dit filmpje, lang geleden zo hard gelachen, amai, maar dit zouden ze bij al die telecom en internet providers eens moeten doen, dan zouden ze mss eens wakker worden en?hun klantendienst eens gaan veranderen.?

This is an old Topic

No new postings for 5.146 days.
 Post CommentThat would be 171.5 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

103 Users online: 29 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 63.233
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.736.185