Beste dj-ers, Ik heb een vraag in verband met mengpanelen...Ik zou heel graag mijn muziek mixen,maar weet niet welk mengpaneel geschikt is voor een beginnende dj.Ik vind het heel belangrijk dat het mengpaneel de mix kan opnemen.Ik had een oogje op de m-audio torq xponent.Welk mengpaneel kunnen jullie mij aanraden?Mijn budget ligt wel niet al te hoog... Alvast bedankt!
What do you think about Mengpaneel beginnende dj ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ok,bedankt voor jullie reacties...kennen jullie soms all-in-one? systemen waarvoor je geen laptop nodig hebt en toch veel mogelijkheden bieden om te mixen en op te nemen?
De numark mixdeck is een all in one systeem. Deze gaat wel over je budget maar is wel de enige degelijke die ik ken. Ze hebben ook goedkopere systemen.
No new postings for 5.144 days. Post CommentThat would be 171.5 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.