Party Sensations Drive-in Show, Tips?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 07-04-2011 09:35
Beste DJRs!

Sinds kort staat mijn splik-splinternieuwe site + huisstijl voor mijn Drive-in Show online! Graag ontvang ik nog wat tips over de inhoud van de website, dus tekst/fotos e.d.!?

GreetZ
Party Sensations. Excellence in entertainment.

What do you think about Party Sensations Drive-in Show, Tips? ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 07-04-2011 10:48
Ziet er prima uit ! Goed dat je geen prijzen noemt van de ene kant, want zo kom je sneller in contact met de klant. Van de andere kant : als mensen prijzen zien, zullen ze na gaan denken...dus wat is wijsheid daarin ?

Verder ziet t er keurig verzorgd uit...klasse !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MaximDJ    posted on 07-04-2011 12:20
Bedankt voor de complimenten!?Smile
Ik noem idd geen prijzen, zodat wanneer mensen een prijs willen weten, ze contact op moeten nemen. Op deze manier kan ik ze eerder overhalen om bij ons te boeken.
Xtremer    posted on 07-04-2011 12:42
Het ziet er inderdaad oke uit. Qua design is het wat simpel met gradients en outer glows, maar verder niets op aan te merken. Ik vind het shows overzicht erg duidelijk, mijn complimenten! Draait er een CMS achter de website? Nog een pluspuntje: bijna geen HTML errorsCool.

Ik zie alleen wel wat gekke dingen als ik de broncode bekijk. Zo heb je een span in een span in een span in een span in een span. Allemaal hebben ze een andere kleur.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
MaximDJ    posted on 07-04-2011 13:09
Thnx!?Smile
Klopt, er draait inderdaad een CMS systeem achter. Werkt erg goed!?
Haha nee klopt! Mijn vorige website had 4407 HTML errors, dus zie het voordeel als je het door iemand laat doen die er verstand van heeft hahaha!

Hmm, oke, dat ga ik even doorgeven! Dan kan hij er even wat aan doen! Thnx voor de tip Happy, laughing
Lucalicious    posted on 07-04-2011 18:38
ziet er idd goed uit hoor!! erg mooie site, en het lijkt mij ook een mooi bedrijf! enige dingetje voor mij is dat ik denk dat je ergens zegt 'tot 180 man'. hier zou ik zelf gewoon 200 van maken, dat ziet er uit alsof het veel meer is, terwijl het dat eigenlijk niet is. en misschien zou ik toch vanaf prijzen oid erbij zetten, maar dat is idd een keuze. het bedrijf waar ik werk doet dat ook niet. mensen nemen idd vaker contact met je op, maar een aantal klanten die snel op zoek zijn naar een dj bijvoorbeeld zul je waarschijnlijk mislopen denk ik.
Limb-Girdle    posted on 07-04-2011 20:37
Wat een mooi show overzicht man! Cool
Where the music meets the deejay!

This is an old Topic

No new postings for 5.148 days.
 Post CommentThat would be 171.6 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

139 Users online: 20 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 55.442
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.193