Poster: Bvanleeuwen
Gaat / is er iemand naar de Musikmesse in Frankfurt deze dagen?
Ik zou gegokt hebben op 1000e omdat Pioneer altijd duur is, maar zoveel als bovengenoemd is echt leip!
Poster:?iGrasmat
Nou vin'k 't wel wea genoeg met die midi dingetjes.?
Poster:?thomassmith
daar sluit ik mij bij aan.
Poster:?Tekhead
zoals met elk product van Pioneer, doet ook dit product de gemoederen over de prijs oplaaien, heerlijk toch.
Poster: tairip
Besteld! Wordt de mijne.
Poster: tek-zotic
gek, koop dan een xone4D, EVO5,...
voor dezelfde, of zelfs mindere prijs
Poster: tairip
Dan ken je mij niet!Er komt geen andere mixer dan een Pioneer tussen mij Sl's. Ik had/heb een DJM-909 een van de bruutste bakken ooit gemaakt. Maar ga nu voor de pc.
Poster: Estacy
Volgens een Pioneer mannetje op de autoRAI komt er binnenkort op DJR een filmpje over deze mixer door Jeroen.?
Poster: Estacy
...dat licht eraan of de faders goed zijn en de bouwkwaliteit on par is met de 57. Als ik zo naar de plaatjes kijk, dan ziet het er slecht uit voor de T1. waar zijn de rotaries voor zowel de CF als LF curves? en de PGM reverse? Cut in adjust? erg belangrijk op een battlemixer, maar ze zitten er niet op.
Poster: XtremerPoeh dat vind ik toch wel erg veel idd?
em>'The mixer will be showcased at Musikmesse in Frankfurt, 6th to 9th April, and will be available to buy from mid July, RRP ?1,499.'
Bron: DJ2DJ
Poster: Lead
Oh, dan weet je meer dan ik
Poster: Lead
De instellingen voor de curves kun je allemaal in Traktor doen dus daar zijn helemaal geen knoppen voor nodig op de mixer. En voor wie real-time alle instellingen onder een knop wil hebben kan natuurlijk altijd een DJM-909 aanschaffen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.