Poster: qntr0l
Als het goed is moet je van je CDJ met een RCA (of tulp) kabeltje naar de input van de geluidskaart. Vervolgens vanaf de output van de geluidskaart met een RCA kabeltje naar je mixer. Hoe dit zit met drivers, routing en of het uberhaupt wel lukt weet ik niet. Dat zou iemand anders je moeten vertellen.
Poster: djcanta
je geluidskaarten die je hebt weg doen en koop Traktor Scratch Duo of Pro. Goed de handleiding lezen / Tutorials en je komt er wel
Poster: DJSHAK3S
timecode kopen en dan een cdj met rca op ingang aansluiten en de uitgqang naar mixer en dit 2 x en nog wat instellingen doen,
asio4all downloade en bijde geluidskaarten instelleen op werkend bij traktor bij ingang 1 dan usb audio codec volgens mij. en bij ingang 2 hetzelfde, uitgang moet ook bij beide (external) usb audio codec zijn (twee verschillende)
Poster: cross-over
Ik probeer te begrijpen wat je wilt maar muziek van mn computer afspelen op mn cd spelers via mn mengpaneel
Je computer-geluidskaart uitgang kan op de line-in van je mengpaneel - testen met een mp3tje op je computer.
De uitgang(en) van je CDJ kun je op de ingang van je geluidskaart zetten.
zie: http://img822.imageshack.us/img822/4913/timecode.png