digitaal met externe geluidskaarten?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TommyV    posted on 05-04-2011 14:50
Beste mensen,

Even een probleempje voorleggen:
Ik heb 2 externe geluidskaarten (Behringer UCA202), 2x pioneer cdj 1000 mk2 en de numark 5000fx.
hoe moet ik dit aansluiten wil ik de muziek van mn computer afspelen op mn cd spelers via mn mengpaneel?
ik ben hier echt een leek in kwa geluidskaarten dus kan iemand mij helpen?
Als het niet mogelijk is met deze geluidskaarten iemand een andere oplossing?

What do you think about digitaal met externe geluidskaarten? ??

Vote :   

djcanta    posted on 05-04-2011 14:53
je geluidskaarten die je hebt weg doen en koop Traktor Scratch Duo of Pro. Goed de handleiding lezen / Tutorials en je komt er wel
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
qntr0l    posted on 05-04-2011 14:54
Als het goed is moet je van je CDJ met een RCA (of tulp) kabeltje naar de input van de geluidskaart. Vervolgens vanaf de output van de geluidskaart met een RCA kabeltje naar je mixer. Hoe dit zit met drivers, routing en of het uberhaupt wel lukt weet ik niet. Dat zou iemand anders je moeten vertellen.
TommyV    posted on 05-04-2011 15:08
Poster: qntr0l
Als het goed is moet je van je CDJ met een RCA (of tulp) kabeltje naar de input van de geluidskaart. Vervolgens vanaf de output van de geluidskaart met een RCA kabeltje naar je mixer. Hoe dit zit met drivers, routing en of het uberhaupt wel lukt weet ik niet. Dat zou iemand anders je moeten vertellen.

durf het niet uit te proberen... strks gaat het verrot
Poster: djcanta
je geluidskaarten die je hebt weg doen en koop Traktor Scratch Duo of Pro. Goed de handleiding lezen / Tutorials en je komt er wel

best prijzig.. is etniet?
cross-over    posted on 05-04-2011 15:16
Ik probeer te begrijpen wat je wilt maar muziek van mn computer afspelen op mn cd spelers via mn mengpaneelConfused