[p] Miss Etack - Royal Vibe
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Esmee    posted on 04-04-2011 21:47
Hoi allen!

Ik heb een nieuwe preview voor jullie. Zoals iedereen in de LL ging reageren vorige keer was helemaal perfect! Dus kraak het maar lekker af! Daar heb ik het meeste aan. (Mits het onderbouwd is natuurlijk Cool)

http://soundcloud.com/dj-etack/royal-vibe

What do you think about [p] Miss Etack - Royal Vibe ??

Vote :   

Bjorn1419    posted on 05-04-2011 11:22
okeee komt die dan maar weerCool drums klinken echt stuk beter, maakt het een stuk prettiger om naar te luisteren. Ik vind alleen de clap een beetje 'scherp', misschien een beetje eq'n nog of wat zachter zetten in de mix. Verder vind ik de white noise nog erg 'aanwezig'. Je hoort dat de filter zeg maar laag staat in je climax stuk. Ik denk dat het mooier zou zijn om je white noise heel 'dun' te eq'n en dan de filter gewoon helemaal naar boven laten gaanSmile

Verder zit het goed in elkaar, ik vind alleen de main synth niet echt vet, maar dat is misschien persoonlijk.
main    posted on 05-04-2011 11:46
eerste indruk is zeker goed, klinkt allemaal heel erg dik namelijk!
alleen zoals hierboven al gezegd, de synth die er dan in zit is niet echt heel dik..

ook in de opbouw vind ik de synth niet echt een geheel, t voelt als 2 verschillende synths die elkaar weg willen duwen. verder ben ik het eens met de comment hierboven van bjorn!

hij luistert wel lekker weg!
cross-over    posted on 05-04-2011 13:18
tja, hierboven staan wel een beetje de punten waar het over gaat.
Verder kan een synth of bass die de akkoorden eruit haalt wat meer drive geven aan het nummer.
http://soundcloud.com/lau-daniels

This is an old Topic

No new postings for 5.284 days.
 Post CommentThat would be 176.1 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

280 Users online: 54 Guests (226 Unknown)
Pages generated today : 56.202
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.391.733