DJ- GRATIS DJ cursus mixen / FL-STUDIO (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

cross-over    posted on 04-04-2011 12:28
UPDATE 2013 - Maart?

We (podium10) gaan weer een aantal (beginners) cursus (beat)mixen en (beginners)?workshops FL-studio.

waar: ? ? ? ? ?Podium 10 in Bladel.
wanneer: ? ?12 april, ?26 april, ?3 mei en/of 10 mei

Na aanmelding bekijken we welke datum we gaan gebruiken voor DJ en welke voor FL
Graag bij aanmelding laten weten wat je op welke datum wilt doen, DJ of FL en of je beginner bent of niet

?

kosten: geen. ?- deelname kost dus niets!!!!! (behalve je eigen reiskosten?Cool )

Er staat een complete dj set (2x CDJ1000MK3 en DJM800) tot je beschikking.
Helaas geen andere sets of features, dit is wat er standaard staat, voor onze doeleinde is dit prima.
Dus geen CDJ2000, geen Tracktor, geen......

Voor de FL workshops zul je zelf een laptop moeten meebrengen of gewoon met mij meekijken.
GEEN DESKTOP PC meebrengen!!!!!

Als er interesse is om met een aantal mensen te komen oefenen op de CDJ, dus geen cursus, dan is dat ook mogelijk.?
laat maar weten.

Lau

http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 04-03-2013 @ 13:35:36 (100%)

What do you think about DJ- GRATIS DJ cursus mixen / FL-STUDIO ??

Vote :   2 members like this  

djmamo    posted on 04-04-2011 12:51
is een cdj 2000 opstelling niet makkelijker?
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 04-04-2011 12:52
www.moonentertainment.nl
bambamstudio    posted on 04-04-2011 14:01
Poster: djmamo

want?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Jordy_90    posted on 04-04-2011 14:08
Zoals ik lees zijn er geen kosten aan verbonden of is dit omdat jullie die in nader overleg vaststellen?

Daarnaast heb je het over oefenen. Ik draai nu sinds december regelmatig.. gaat wel aardig opzich (een mix van mij kan je vinden via DJ Corner --> Music), maar zou toch wel van anderen wat trucjes en tips willen krijgen.

Als jullie dit ook zoeken, dan kom ik graag eens die kant op om eens samen te draaien en wat tips te ontvangen.
Jordy_90    posted on 04-04-2011 14:08
Zoals ik lees zijn er geen kosten aan verbonden of is dit omdat jullie die in nader overleg vaststellen?

Daarnaast heb je het over oefenen. Ik draai nu sinds december regelmatig.. gaat wel aardig opzich (een mix van mij kan je vinden via DJ Corner --> Music), maar zou toch wel van anderen wat trucjes en tips willen krijgen.

Als jullie dit ook zoeken, dan kom ik graag eens die kant op om eens samen te draaien en wat tips te ontvangen.
djmamo    posted on 04-04-2011 14:31
Poster: bambamstudio
want?

ja is misschien wel handig om erbij te zeggen waarom ik dat vind.

omdat het makkelijk gezegd de nieuwe standaard word/is.
En je zo dus ook met het digitaal draaien en cd's kunt rotzooien.
en je zo ook wat meer vertrouwd raakt met de apparatuur en dit een klein stapje verder is naar je dj carriere.
Natuurlijk ook mogelijk met MK3's maar als je de mogelijkheid hebt met de cdj 2000 zou ik dit aanraden, omdat het net even iets anders is. of met allebei natuurlijk Thumbs Up

ik woon in de buurt Valkenswaard, misschien dat ik ook langs kan komen.
www.moonentertainment.nl
RAS    posted on 06-04-2011 03:08
Behalve dat de cdj-2000 usb-sticks en harddisks met mp3 weet te gebruiken zie ik verder niet de voordelen van de cdj-2000 om het dj-en te leren. Als je op een cdj-1000 kunt draaien, kun je het ook op een cdj-2000. Andersom is moeilijker omdat de 2000 secuurder is.
Bonchanoize    posted on 06-04-2011 08:01
1 member likes this  Ik vind als er geen kosten aan verbonden zijn, dat jullie al tevreden mogen zijn met 1000'tjes. Een gegeven paard...
Let the magic begin
cross-over    posted on 11-04-2011 12:03
Poster: Jordy_90

Er zijn geen kosten, de set is gewoon vrij te gebruiken...., dus ook voor trucjes tips enz. alleen is groningen wel een beetje uit de buurt om even te komen testen?Cool

Ik heb nu 2 aanmeldingen maar als er nog liefhebbers zijn om mee te doen aan een beginners cursus of gewoon op deze set willen oefenen..... ?laat even weten.

maxmantz    posted on 11-04-2011 13:47
iets te ver weg
jeffrey412    posted on 12-04-2011 00:17
Hmm, ik zou best willen om wat te oefenen, alleen is het voor mij ook aardig ver weg.. (emmen)
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
iGrasmat    posted on 12-04-2011 02:24
En wat is de reden waarom jullie dit aanbieden? Happy, laughing
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Jordy_90    posted on 12-04-2011 12:19
Poster: cross-over
Er zijn geen kosten, de set is gewoon vrij te gebruiken...., dus ook voor trucjes tips enz. alleen is groningen wel een beetje uit de buurt om even te komen testen?Cool

Ik heb nu 2 aanmeldingen maar als er nog liefhebbers zijn om mee te doen aan een beginners cursus of gewoon op deze set willen oefenen..... ?laat even weten.

Ik woon zelf in Rotterdam, moet het nog even veranderen, naar Rotterdam. Tijdens registeren allemaal iets te snel gedaan Winking my eye. Hou me anders maar even op de hoogte, gezien er geen kosten aan verbonden zijn wil ik graag eens komen kijken. Vind dat ik nog veel kan leren.
cross-over    posted on 14-04-2011 20:47
Poster: iGrasmat
En wat is de reden waarom jullie dit aanbieden? Happy, laughing

We zijn een centrum voor muziek, inclusief opleidingen in licht en geluid.? zie de website www.podium10.nl

Omdat we een stichting zijn kunnen we voor de jeugd dit soort?dingen (gratis)?doen, de spullen stan er toch.

Verder hopen we natuurlijk vrijwillerers over te houden aan een cursus Cool
djmamo    posted on 18-04-2011 00:00
zijn er al data's?
www.moonentertainment.nl
cross-over    posted on 18-04-2011 15:06
Er is nog geen beslissing over.? 2 man is te weinig.

Er moeten wel genoeg aanmeldingen zijn om dit te doen (min 4 personen).
Vreemd, er zijn zoveel vragen over dit onderwerp.
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 15:07
WOW, dat zou ik graag willen doen! Fantastisch dat jullie gratis doen, maar Bladel; Uhm... Ik woon bij Helmond/Eindhoven in de buurt. Is drie kwartier ongeveer. Ben 15, dus weet niet of mijn ouders me willen brengen. Geen minimumleeftijd ofwel? Ik zal er over nadenken en even vragen maar echt top dat jullie dit willen doen!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 12:16
Al nieuws?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
hidde01    posted on 13-06-2011 13:46
Zie PM ( sorry voor de tweede maar was nog iets vergeten te zeggen Cool?)
cross-over    posted on 14-06-2011 09:47
Op dit moment nog geen echte aanmeldingen, wel interesse.

Zodra ik een datum heb zet ik die hier wel neer (en pm naar de aanmelders).
cross-over    posted on 16-03-2012 15:32
Update voor 2012.

Dit jaar gaat de cursus plaats vinden in mei.
waar: ?podium 10 in Bladel.

wanneer: ?9, ?16 en 23 mei ?vanaf 20:00
kosten: geen. - deelname kost dus niets!!!!! (behalve je eigen reiskosten?Cool )
Avez    posted on 16-03-2012 16:57
Erg jammer dat ik er 100km voor meot rijden, dit is echt een geweldig initiatief.
ik zal even overwegen of er een mogelijkheid is om te komen!

alvast bedankt
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
JeroenVR    posted on 16-03-2012 17:15
Gaat het over de Bladel die in Noord-Brabant ligt? Als dat zo is heb ik ook wel interesse.
Ik ben pas nieuw als dj en het lijkt me echt gaaf om een keer met die apparatuur te draaien. Heb tot nu toe namelijk alleen nog maar met software gedraait.
Sound-Division    posted on 17-03-2012 15:33
@ JeroenVR, Welke Bladel had je dan gedacht?
Dennis1981    posted on 17-03-2012 15:38
Jeroen is meerdere keren in de war met plaatsnamen ; kortrijk ligt ook vlakbij utrecht volgens zijn google maps haha...

142 Users online: Yorick & 26 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 56.407
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.359