?
kosten: geen. ?- deelname kost dus niets!!!!! (behalve je eigen reiskosten? )
Er staat een complete dj set (2x CDJ1000MK3 en DJM800) tot je beschikking.
Helaas geen andere sets of features, dit is wat er standaard staat, voor onze doeleinde is dit prima.
Dus geen CDJ2000, geen Tracktor, geen......
Voor de FL workshops zul je zelf een laptop moeten meebrengen of gewoon met mij meekijken.
GEEN DESKTOP PC meebrengen!!!!!
Als er interesse is om met een aantal mensen te komen oefenen op de CDJ, dus geen cursus, dan is dat ook mogelijk.?
laat maar weten.
Lau
Poster: djmamo
is een cdj 2000 opstelling niet makkelijker?
Poster: bambamstudio
want?
Poster: Jordy_90
Zoals ik lees zijn er geen kosten aan verbonden of is dit omdat jullie die in nader overleg vaststellen?
Daarnaast heb je het over oefenen. Ik draai nu sinds december regelmatig.. gaat wel aardig opzich (een mix van mij kan je vinden via DJ Corner --> Music), maar zou toch wel van anderen wat trucjes en tips willen krijgen.
Als jullie dit ook zoeken, dan kom ik graag eens die kant op om eens samen te draaien en wat tips te ontvangen.
Poster: cross-over
Er zijn geen kosten, de set is gewoon vrij te gebruiken...., dus ook voor trucjes tips enz. alleen is groningen wel een beetje uit de buurt om even te komen testen?
Ik heb nu 2 aanmeldingen maar als er nog liefhebbers zijn om mee te doen aan een beginners cursus of gewoon op deze set willen oefenen..... ?laat even weten.
Poster: iGrasmat
En wat is de reden waarom jullie dit aanbieden?