Ik lees al een behoorlijke tijd mee op het forum, maar heb me nu toch maar eens geregistreerd om te kijken wat de reacties zijn op het volgende:
Samen met een maatje heb ik een bootleg gemaakt van de track 'Just can't get enough' van de Black Eyed Peas. We hebben hiervoor CuBase 6 gebruikt, icm de Kontakt, Nexus, Sylenth1 en Trilian. Alle reacties/kritiek/opmerkingen zijn meer dan welkom! Vast bedankt.
http://www.youtube.com/watch?v=0X13ZMVnNVw&feature=feedu Eventuele download beschikbaar in omschrijving van de video!
What do you think about BEP - Just can't get enough (bootleg) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bedankt voor de reacties! Krijgen leuke reacties, ben nog benieuwd naar de reacties als jullie hem draaien, slaat 'ie een beetje aan?
This is an old Topic
No new postings for 5.277 days. Post CommentThat would be 175.9 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.