[DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 (7/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-03-2011 20:52
Op zondag 22 mei 2011 is het zover, dan wordt de DJResource Gear(test) Workshop Meeting 2011 gehouden.

Banner DJResource Meeting 2011

In de eerste plaats is dit natuurlijk de perfecte gelegenheid om de andere DJResource leden nou eindelijk eens in het echt te ontmoeten en normaal met elkaar te kunnen praten. Dat is toch altijd een andere beleving dan de postings die je doet op een forum...

De opzet zal breder zijn dan de inhoud van de vorige meeting. Natuurlijk komen er allerlei Pioneer speeltjes te staan en zullen andere merken gevraagd worden hun bijdrage te doen of langs te komen met hun spullen. Dit hadden we voor de DJ gear de vorige keer ook gedaan en hoe meer merken er willen meewerken hoe beter het is natuurlijk.

We willen de volgende partijen in ieder geval benaderen en vragen of ze langs kunnen komen : Denon, Numark, Next Beat, Native Instruments (Traktor), UDG, Earproof, DJ School. Als mensen nog ideeen hebben voor partijen om te benaderen kun je dit melden in dit topic.

Maar anders dan de vorige keer zullen er ook workshops gegeven worden door verschillende partijen. We zijn nog in onderhandeling met iedereen, maar zeker is alvast dat er op een projectie scherm een workshop Pioneer Rekordbox.

Mogelijke activiteiten die we in de presentatiezaal willen doen zijn een workshop van Traktor, Ableton/ produceren...

Natuurlijk is er een speciale plaats waar constant gedraaid kan worden. Draaien gebeurt bij beurten en afhankelijk van het aantal mensen dat zich hiervoor opgeeft. De draaitijd kun je vooraf kiezen en degene met het laagste inschrijfnummer mag als eerste zijn tijd kiezen.

Wellicht kunnen we nog een leuke bekende DJ strikken die een half uurtje komt draaien....

Voorlopig wordt de Geartest Meeting gehouden in Almere

Adres : Bolderweg 2, tegenover het KvK
Tijd : Aanvang 14:00, duurt tot 18/19:00 eventueel met uitloop indien gezellig

De locatie is GEEN club, maar meer een zalencentrum, we kunnen gebruik maken van 3 zaaltjes varierend in groote, afhankelijk van de aanmeldingen gaan we ons plan trekken...

Welkom zijn alle leden en/of introducees, inschrijving geschiedt via DJResource dus iemand die zich inschrijft zal een account op DJR nodig hebben.

Kaartjes zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop en gaan 10 euro kosten. Je krijgt je hiervoor toegang en 2 drank bonnen zodat de eerste 2 drankjes op onze rekening zijn.

De inschrijving voor de DJResource Geartest Meeting is nu geopend.

Hoe werkt het ?
Bullet Arrow Je gaat naar de speciale inschrijvings website om je in te schrijven : Click Hier [Spoedig online] !
Bullet Arrow Maak 10 euro over naar 126 0 197 tnv DJResource te Reeuwijk. VERMELD JE USERNAME !
Bullet Arrow Zodra je overschrijving is ontvangen krijg je een e-ticket
Bullet Arrow Neem die mee, dit is je toegangs bewijs
Bullet Arrow Vul je echte naam in, deze komt op je badge te staan die je bij de ingang krijgt

De inschrijving sluit VRIJDAG 13 MEI middernacht. We moeten de betalingen dus hebben ontvangen voor die vrijdag en als er minder dan 50 aanmeldingen zullen we het helaas moeten annuleren. MAAR daar gaan we natuurlijk niet van uit, want iedereen komt natuurlijk Winking my eye

Er is een kantine aanwezig met een ruime keus aan hapjes en drankjes te koop.

DJResource Geartest Meeting 2010

Vermeld bij je overschrijving je Username EN je volledige echte naam (voor- en achternaam).
Deze namen komen ook op je badge te staan die je krijgt bij de deur, zorg dat deze kloppen.

Wat kost het ?
Zoals al eerder gemeld kost het je 10 euro.

Wat krijg ik ervoor ?
2 consumptie munten en toegang tot het event.

Wat is momenteel bevestigd ?
Bullet Arrow Meeting met andere members
Bullet Arrow Bitterballen
Bullet Arrow Draaien op nieuwe CDJs (beperkte capaciteit)
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer DJM-900nexus, DJM-350 en CDJ-350
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer CDJ-2000, CDJ-900 en DJM-2000
Bullet ArrowDJResource Facebook Logo Demo & Test van andere gear

Facebook : Event zoals vermeld op Facebook

Het inschrijformulier
Ga naar het inschrijfformulier en schrijf je in.
Daarna maak je het geld over naar onze rekening onder vermelding van je userid en/of username.
Zodra je betaling ontvangen is zal je een e-ticket krijgen per mail waarmee je naar binnen kan.

Als er een week voor het event (ergens 15 mei) niet voldoende mensen zijn ingeschreven die ook voldaan hebben kan het event helaas niet door gaan. Iedereen krijgt dan netjes zijn geld terug natuurijk.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-05-2011 12:27 (100%)

What do you think about [DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 ??

Vote :   2 members like this  

Yorick    posted on 15-05-2011 13:01
Poster: MaximDJ
Inderdaad erg jammer....Waarom schrijven de mensen zich niet gewoon in.

Ik moet draaien dan dus kan niet..
Mensen zijn denk verlegen..
Bootstrap    posted on 15-05-2011 13:02
Unhappy
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Henri_D    posted on 15-05-2011 13:04
Vergeet niet dat ook geen enkele student (+18) kan op deze datum... begin vb zelf week erna met examens en zit enorm druk met projecten en dergelijke in deze periode. Is mss niet zo'n grote groep van dit forum maar kan ook rol spelen.
Lucalicious    posted on 15-05-2011 13:11
misschien is het juist een idee om het in de winter te doen, das voor de meesten miss juist rustiger.
Henri_D    posted on 15-05-2011 13:15
half september is het ook nog vrij rustig voor meeste mensen denk ik vb (en minder kans op afmeldingen door heel slecht weer)
Bootstrap    posted on 15-05-2011 13:44
Er is geen perfecte datum te kiezen. Blijkbaar is er gewoon niet genoeg interesse.
Dyno    posted on 15-05-2011 14:06
Erg jammer. Stiekum wel een beetje verwacht, maar helaas.

Poster: Lead
We zullen dus in de aankomende week iedereen die inschrijfgeld heeft betaald deze terug storten (of mensen zouden dit als donatie willen laten staan, dat mag altijd natuurlijk

Stop mijn inschrijfgeld maar in de donatiepot. Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
V-Ray    posted on 15-05-2011 21:41
Balen! Andere keer hopelijk weer.
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
Lead    posted on 16-05-2011 09:53
Poster: MarcoMartinez
...Misschien de volgende keer wel een tussenstandje met aanmeldingen vermelden....

De tussenstand IS iedere keer gemeld als deze veranderde... hij veranderde jammer genoeg gewoon niet vaker....

Op iedere datum die gekozen wordt zijn er mensen die niet kunnen en is er een reden te vinden waarom een andere datum beter is. Echter moet er op een bepaald moment iets gekozen worden... we hadden gehoopt dat er iets meer mensen op deze dag zouden kunnen komen...

Misschien kunnen mensen aangeven WAAROM ze niet komen, dan weten we voor een eventuele volgende keer of het lag aan de locatie, de invulling van de dag, de bitterballen, of dat het inderdaad om interresse gaat... Dit kan handig zijn om te weten mochten we het nog een keer in ons hoofd halen om zoiets te organiseren....
Let the BASS be louder
djcanta    posted on 16-05-2011 10:19
jammer dat het niet door gaat.. vanwege de priv? verhuizing heb ik het zelf ook laten schieten. Hopelijk komt er nog een nieuwe datum. Deze maand zit ik prop vol qua werk, klussen in 't huis / studio en boekingen. Niks mis mee maar ik kon helaas echt niet deze maand.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
MaximDJ    posted on 16-05-2011 10:22
Ik had er speciaal tijd voor vrijgehouden, maar in Mei moet je er wel rekening mee houden dat dat de allerdrukste maand van het hele jaar is. Voor DJs die bruiloften e.d. doen is het al helemaal gekkewerk, er zijn examens voor school, en er zijn examenfeesten e.d. Misschien kan het beter georganiseerd worden in een dode maand zoals oktober
Party Sensations. Excellence in entertainment.
vanilladj    posted on 16-05-2011 11:23
Jeroen misschien is het handig ook foto's van de vorige keer erbij te plaatsen.
Sindsdien is er veel nieuwe aanwas geweest denk ik, die wel wilde komen maar huiverig was om simpelweg ?10 over te maken en maar hopen dat ze er een leuke dag of in het ergste geval hun geld terug krijgen.

Vorige keer was zeker gezellig en toen was er ook het bedrag maar kwam het uiteindelijk goed.

De opzet leek me nu ook veel beter met workshops en alles.
Ik denk dat leden toch wel een beetje vergeten dat het ontzettend lastig is partijen bij elkaar te krijgen voor zon dag!
En het uitstekende kans was om met producten, leden en ervaringen kennis te maken.
Was voorheen: Nils7
MarcoMartinez    posted on 16-05-2011 18:18
Ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd van actieve leden is.
Misschien is het vervoer en de bijdrage voor de jongere leden een probleem.

Voor mij persoonlijk niet,maar ik ben dan ook 39 lentes.
www.djmarcomartinez.com
-FLoriZ-    posted on 16-05-2011 18:27
Ik ben 15 en Nicola hier is 15, wij konden allebei gewoon. Haaky is 17 en Don volgens mij ook, al 4 minderjarigen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
main    posted on 16-05-2011 18:28
dit is gewoon een drukke tijd, het einde van school/studenten jaren. en de meeste mensen hier zijn nou eenmaal vrij jong! denk dat t slim is om nu een meeting te organiseren die ongeveer 1 a 2 maanden na het begin van het nieuwe school/studenten jaar begint.
niiicola    posted on 16-05-2011 18:48
Poster: -FLoriZ-
Ik ben 15 en Nicola hier is 15, wij konden allebei gewoon. Haaky is 17 en Don volgens mij ook, al 4 minderjarigen.

Wij alleen al zorgden voor de helft van de inschrijvingen zo'n beetje Happy, laughing
Gewoon.
hoppie    posted on 16-05-2011 19:47
Pak mij en feestbeest erbij (ik ben 16 en feestbeest 14/15) en je heb meer dan de helft van de aanmeldingen
Question everything
Dyno    posted on 16-05-2011 20:28
Dan had ik (41) wel 1 van de oudsten geweest waarschijnlijk .. Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
main    posted on 16-05-2011 22:19
da?s juist mooi! want wij kunnen dan nog veel van je leren!
Phenix    posted on 17-05-2011 00:44
Het is jammer dat het (weer) niet door is gegaan. Ikzelf had we wel al ingeschreven en betaald. Maargoed het is niet anders en hopelijk gaat het uiteindelijk wel nog een keer door, want het lijkt me leuk om iig die workshops te volgen en de mensen van het forum zelf te ontmoeten.

Ikzelf ben trouwens 18, mochten sommigen nog willen weten wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen die van plan waren te komen. Cool
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 17-05-2011 @ 00:45:06 (48%)
Bootstrap    posted on 17-05-2011 11:17
Als we nou een nieuwe meeting plannen op mijn feest Moeilijk?! Cool Als je laat weten dat je komt zet ik je op de lijst en is de entree maar ?5!
Lead    posted on 17-05-2011 13:53
Qua datum is het altijd wel wat denk ik, als je wil kun je in iedere maand wel een excuus hebben. Een datum kun je toch nooit kiezen dat hij voor iedereen goed uit komt, het kan hooguit voor de meeste mensen goed uitkomen.

Januari & Februari : niemand heeft geld ivm oud & nieuw
Maart & April : het jaar komt opgang
Mei : Blijkbaar te druk voor DJs'(ook op zondag??)
Juni t/m augustus : vakantie
September : internationale beurzen (Plasa & BPM Show in UK)
November & December : eindejaars toestanden voor iedereen

En zo is het jaar dan weer rond.... Als iemand weet wanner het wel zou kunnen mag die het zeggen Winking my eye

Het groote voordeel van zo'n dag leek mij inderdaad ook dat de jongeren kunnen leren van de ouderen, vandaar ook een beetje de workshops die gegeven zouden worden... Maar ja, deze keer jammer genoeg niet iig
Let the BASS be louder
main    posted on 17-05-2011 16:44
1 member likes this  zoals ik hierboven al zei, 1-2 maanden na t begin van t schooljaar
Paintboy    posted on 17-05-2011 22:37
En nu? word het verplaats?
niiicola    posted on 05-06-2011 15:13
Ik wil niet opdringerig overkomen? Maar krijgen we ons geld nog terug?
Die 10 euro kan ik namelijk nu goed gebruiken Happy, laughing
Gewoon.

82 Users online: 16 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 43.845
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.219