[DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 (6/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-03-2011 20:52
Op zondag 22 mei 2011 is het zover, dan wordt de DJResource Gear(test) Workshop Meeting 2011 gehouden.

Banner DJResource Meeting 2011

In de eerste plaats is dit natuurlijk de perfecte gelegenheid om de andere DJResource leden nou eindelijk eens in het echt te ontmoeten en normaal met elkaar te kunnen praten. Dat is toch altijd een andere beleving dan de postings die je doet op een forum...

De opzet zal breder zijn dan de inhoud van de vorige meeting. Natuurlijk komen er allerlei Pioneer speeltjes te staan en zullen andere merken gevraagd worden hun bijdrage te doen of langs te komen met hun spullen. Dit hadden we voor de DJ gear de vorige keer ook gedaan en hoe meer merken er willen meewerken hoe beter het is natuurlijk.

We willen de volgende partijen in ieder geval benaderen en vragen of ze langs kunnen komen : Denon, Numark, Next Beat, Native Instruments (Traktor), UDG, Earproof, DJ School. Als mensen nog ideeen hebben voor partijen om te benaderen kun je dit melden in dit topic.

Maar anders dan de vorige keer zullen er ook workshops gegeven worden door verschillende partijen. We zijn nog in onderhandeling met iedereen, maar zeker is alvast dat er op een projectie scherm een workshop Pioneer Rekordbox.

Mogelijke activiteiten die we in de presentatiezaal willen doen zijn een workshop van Traktor, Ableton/ produceren...

Natuurlijk is er een speciale plaats waar constant gedraaid kan worden. Draaien gebeurt bij beurten en afhankelijk van het aantal mensen dat zich hiervoor opgeeft. De draaitijd kun je vooraf kiezen en degene met het laagste inschrijfnummer mag als eerste zijn tijd kiezen.

Wellicht kunnen we nog een leuke bekende DJ strikken die een half uurtje komt draaien....

Voorlopig wordt de Geartest Meeting gehouden in Almere

Adres : Bolderweg 2, tegenover het KvK
Tijd : Aanvang 14:00, duurt tot 18/19:00 eventueel met uitloop indien gezellig

De locatie is GEEN club, maar meer een zalencentrum, we kunnen gebruik maken van 3 zaaltjes varierend in groote, afhankelijk van de aanmeldingen gaan we ons plan trekken...

Welkom zijn alle leden en/of introducees, inschrijving geschiedt via DJResource dus iemand die zich inschrijft zal een account op DJR nodig hebben.

Kaartjes zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop en gaan 10 euro kosten. Je krijgt je hiervoor toegang en 2 drank bonnen zodat de eerste 2 drankjes op onze rekening zijn.

De inschrijving voor de DJResource Geartest Meeting is nu geopend.

Hoe werkt het ?
Bullet Arrow Je gaat naar de speciale inschrijvings website om je in te schrijven : Click Hier [Spoedig online] !
Bullet Arrow Maak 10 euro over naar 126 0 197 tnv DJResource te Reeuwijk. VERMELD JE USERNAME !
Bullet Arrow Zodra je overschrijving is ontvangen krijg je een e-ticket
Bullet Arrow Neem die mee, dit is je toegangs bewijs
Bullet Arrow Vul je echte naam in, deze komt op je badge te staan die je bij de ingang krijgt

De inschrijving sluit VRIJDAG 13 MEI middernacht. We moeten de betalingen dus hebben ontvangen voor die vrijdag en als er minder dan 50 aanmeldingen zullen we het helaas moeten annuleren. MAAR daar gaan we natuurlijk niet van uit, want iedereen komt natuurlijk Winking my eye

Er is een kantine aanwezig met een ruime keus aan hapjes en drankjes te koop.

DJResource Geartest Meeting 2010

Vermeld bij je overschrijving je Username EN je volledige echte naam (voor- en achternaam).
Deze namen komen ook op je badge te staan die je krijgt bij de deur, zorg dat deze kloppen.

Wat kost het ?
Zoals al eerder gemeld kost het je 10 euro.

Wat krijg ik ervoor ?
2 consumptie munten en toegang tot het event.

Wat is momenteel bevestigd ?
Bullet Arrow Meeting met andere members
Bullet Arrow Bitterballen
Bullet Arrow Draaien op nieuwe CDJs (beperkte capaciteit)
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer DJM-900nexus, DJM-350 en CDJ-350
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer CDJ-2000, CDJ-900 en DJM-2000
Bullet ArrowDJResource Facebook Logo Demo & Test van andere gear

Facebook : Event zoals vermeld op Facebook

Het inschrijformulier
Ga naar het inschrijfformulier en schrijf je in.
Daarna maak je het geld over naar onze rekening onder vermelding van je userid en/of username.
Zodra je betaling ontvangen is zal je een e-ticket krijgen per mail waarmee je naar binnen kan.

Als er een week voor het event (ergens 15 mei) niet voldoende mensen zijn ingeschreven die ook voldaan hebben kan het event helaas niet door gaan. Iedereen krijgt dan netjes zijn geld terug natuurijk.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-05-2011 12:27 (100%)

What do you think about [DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 ??

Vote :   2 members like this  

MarcoMartinez    posted on 11-05-2011 09:08
Poster: Prozei
ik denk dat hij het beste even een accountje kan maken. wel het makkelijkst.
laatste keer kreeg elke bezoeker ook een naam kaartje zodat je elkaar kan herkennen

Lijkt me geen reden om iemand die zo maar mee gaat voor de gezelligheid een account te laten aanmaken waar hij na deze dag niks meer mee doet. Ook zal het niemand boeien wie mijn zwager is als hij verder niet op deze site actief zal zijn. Maar goed maakt niet uit,dan kom ik gewoon alleen als het doorgaat.

Ik kom uit Tilburg en mensen uit de directe omgeving kunnen meerijden.
Bij interesse neem even contact met me op via: marco.martinez.dj@gmail.com

Tussenstand?
Wanneer is de deadline voor inschrijvingen?
Wanneer horen we definitief of het wel of niet doorgaat?

Greetzz

Marco
www.djmarcomartinez.com
Lead    posted on 11-05-2011 12:30
Je kunt je ook inschrijven zonder lid te zijn hoor, echter is het wel handig om een username te hebben aangezien we die in het groot op de kaart willen zetten. Zo kun je aan iemand makkelijk zien wie hij is en hoe hij op de site heet.

Let the BASS be louder
niiicola    posted on 11-05-2011 16:22
Hoe eerder je je inschrijft hoe beter de voorbereidingen verlopen.
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 11-05-2011 16:36
Straks even mams lief aan kijken en me inschrijven.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Lucalicious    posted on 11-05-2011 23:39
ik heb ticket binnen!
hoppie    posted on 12-05-2011 12:16
Heb me aangemeld, betaal vanaaf met ouders. hoeveel mensen moeten we nog?
Question everything
Haaky    posted on 12-05-2011 16:46
Poster: niiicola
Ingeschreven en het geld overgemaakt!

zo. op jou verzoek ook ingeschreven en overgemaakt
niiicola    posted on 12-05-2011 17:03
Poster: Haaky

Mooizo haha, nu Don nog
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 12-05-2011 17:13
  Theaumas! =D
Haaky    posted on 12-05-2011 20:32
Poster: niiicola
Mooizo haha, nu Don nog

haha gaat wel goed komen denk ik k las net dat je al vlink voor me aan t navragen was.
en ik denk dat ik me wel wat meer ga verdiepen in DJR. want iets dat zoiets organiseerd
moet wel gezellig en leuk zijn. nu.. ff Don wakkerschudden
niiicola    posted on 12-05-2011 21:02
haha gaat wel goed komen denk ik k las net dat je al vlink voor me aan t navragen was.
en ik denk dat ik me wel wat meer ga verdiepen in DJR. want iets dat zoiets organiseerd
moet wel gezellig en leuk zijn. nu.. ff Don wakkerschudden

Wat heb ik nagevraagd voor je?? ;-p
Gewoon.
vanilladj    posted on 13-05-2011 11:56
Hoe ver zitten we van door gaan?
Was voorheen: Nils7
MarcoMartinez    posted on 13-05-2011 17:08
Ja wil ik ook wel weten voordat ik me opgeef en geld overmaak vanavond.
www.djmarcomartinez.com
vanilladj    posted on 13-05-2011 17:10
Poster: MarcoMartinez
Ja wil ik ook wel weten voordat ik me opgeef en geld overmaak vanavond.

als iedereen zo'n instelling heeft gebeurt er niks.

Ik ben er bij als partij, wil graag weten of ik dingen moet regelen namelijk, weet ik nu morgen pas maar vandaag al kunnen beginnen er mee was fijn geweest
Was voorheen: Nils7
MarcoMartinez    posted on 13-05-2011 17:45
Poster: vanilladj
als iedereen zo'n instelling heeft gebeurt er niks.

Met mijn instelling is helemaal niks mis imo.
Als je de moeite had genomen om wat verder te lezen had je ook kunnen lezen dat ik bereid ben om mensen uit de directe omgeving van Tilburg me te nemen ,zodat mensen zonder vervoer er nu misschien wel heen kunnen.
Ik was alleen benieuwd,kijk als er al genoeg mensen zich hebben ingeschreven is het een zekerheidje.?

Maar goed ik heb me nu ingeschreven en 10,00 overgemaakt.
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 13-05-2011 @ 18:00:09 (6%)
tairip    posted on 13-05-2011 21:25
Ik kan mensen uit Noord Nederland mee nemen!

hoppie    posted on 14-05-2011 02:14
Gaat het feest door?
Question everything
niiicola    posted on 14-05-2011 14:44
Er zijn nu ongeveer 25 aanmeldingen denk ik.. Wel wat meer nodig!
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 14-05-2011 16:49
Ik heb me aangemeld, maandag is t geld als t goed is overgeboekt, we hebben 't net overgemaakt namelijk.
niiicola    posted on 15-05-2011 10:35
Tja... Ben bang dat er te weinig aanmeldingen zijn..
Gewoon.
Lead    posted on 15-05-2011 12:24
Jammer genoeg moet ik melden dat de meeting NIET DOOR GAAT.

Het is jammer genoeg niet gelukt om voldoende inschrijvingen te krijgen om genoeg mensen bij elkaar te krijgen om een gezellige dag te hebben. Een feestje is leuk, maar als er te weinig mensen zijn is het voor de bezoekers niet leuk genoeg om te komen. Bij een te lage opkomst is de zaal te groot om gezellig te lijken.

De workshops, zaal, geluid, aankleding en grootste gedeelte van de medewerkers en demonstrerende partijen (DVJ Travolta, Ableton, Pioneer, DJ School, etc) waren allemaal al geregeld en het enige wat nodig was om het hele feest door te laten gaan waren de gasten (jullie dus).

Blijkbaar is er jammer genoeg wel veel interresse als we op voorhand melden dat we zoeits willen gaan organiseren, maar blijken er toch te weinig mensen ook daadwerkelijk te kunnen komen.

Een datum kiezen is altijd lastig en er zijn altijd mensen waarvoor geen ene datum uitkomt. Eind mei leek ons een datum waarop nog weinig andere dingen waren. Echter is dat, blijkbaar, een verkeerde aanname geweest....

De eindstand vandaag is : 10 afgeronden inschrijvingen (+betaling) en 11 inschrijvingen zonder betaling, waarvan een aaantal al vrij lang. Zelfs als iedere inschrijver dus alsnog zou overmaken staat de teller vandag op? maximaal 21,? dat is te weinig om het gezellig te krijgen en zou betekenen dat we veel meer kosten maken dan we aan inschrijfgeld zullen ontvangen. Het was al vooraf berekend dat bij een klein verlies wij dit op ons zouden nemen, maar dit is te gek.

We zullen dus in de aankomende week iedereen die inschrijfgeld heeft betaald deze terug storten (of mensen zouden dit als donatie willen laten staan, dat mag altijd natuurlijk Winking my eye ).

Helaas moet het zo lopen, wij hadden het liever anders gezien....

Let the BASS be louder
Limb-Girdle    posted on 15-05-2011 12:41
Erg jammer!?Cool
Where the music meets the deejay!
MarcoMartinez    posted on 15-05-2011 12:42
Pfff dat is wel een erg lage opkomst.
Erg jammer dat het niet door gaat.

Misschien de volgende keer wel een tussenstandje met aanmeldingen vermelden,
zodat mensen zich eerder aanmelden.
En misschien de sluiting ervoor een week eerder.
Er zijn denk ik ook veel leden die net als ik erg lang wachten
met inschrijven en overmaken. (ik heb t zelf ook pas vrijdag jl gedaan).

Naja,Ik zie de storting wel weer verschijnen.
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 15-05-2011 @ 12:46:53 (100%)
Lucalicious    posted on 15-05-2011 12:42
erg jammer dat het voor de tweede keer al niet lukt...
voor de moeite mogen jullie 5 euro van mijn tienje houden, want jullie maken er wel weer erg veel werk van!
User edit by Lucalicious on 15-05-2011 @ 12:43:48 (100%)
MaximDJ    posted on 15-05-2011 12:52
Inderdaad erg jammer....Waarom schrijven de mensen zich niet gewoon in.
Party Sensations. Excellence in entertainment.

191 Users online: 9 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 17.581
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.955