[DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 (2/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-03-2011 20:52
Op zondag 22 mei 2011 is het zover, dan wordt de DJResource Gear(test) Workshop Meeting 2011 gehouden.

Banner DJResource Meeting 2011

In de eerste plaats is dit natuurlijk de perfecte gelegenheid om de andere DJResource leden nou eindelijk eens in het echt te ontmoeten en normaal met elkaar te kunnen praten. Dat is toch altijd een andere beleving dan de postings die je doet op een forum...

De opzet zal breder zijn dan de inhoud van de vorige meeting. Natuurlijk komen er allerlei Pioneer speeltjes te staan en zullen andere merken gevraagd worden hun bijdrage te doen of langs te komen met hun spullen. Dit hadden we voor de DJ gear de vorige keer ook gedaan en hoe meer merken er willen meewerken hoe beter het is natuurlijk.

We willen de volgende partijen in ieder geval benaderen en vragen of ze langs kunnen komen : Denon, Numark, Next Beat, Native Instruments (Traktor), UDG, Earproof, DJ School. Als mensen nog ideeen hebben voor partijen om te benaderen kun je dit melden in dit topic.

Maar anders dan de vorige keer zullen er ook workshops gegeven worden door verschillende partijen. We zijn nog in onderhandeling met iedereen, maar zeker is alvast dat er op een projectie scherm een workshop Pioneer Rekordbox.

Mogelijke activiteiten die we in de presentatiezaal willen doen zijn een workshop van Traktor, Ableton/ produceren...

Natuurlijk is er een speciale plaats waar constant gedraaid kan worden. Draaien gebeurt bij beurten en afhankelijk van het aantal mensen dat zich hiervoor opgeeft. De draaitijd kun je vooraf kiezen en degene met het laagste inschrijfnummer mag als eerste zijn tijd kiezen.

Wellicht kunnen we nog een leuke bekende DJ strikken die een half uurtje komt draaien....

Voorlopig wordt de Geartest Meeting gehouden in Almere

Adres : Bolderweg 2, tegenover het KvK
Tijd : Aanvang 14:00, duurt tot 18/19:00 eventueel met uitloop indien gezellig

De locatie is GEEN club, maar meer een zalencentrum, we kunnen gebruik maken van 3 zaaltjes varierend in groote, afhankelijk van de aanmeldingen gaan we ons plan trekken...

Welkom zijn alle leden en/of introducees, inschrijving geschiedt via DJResource dus iemand die zich inschrijft zal een account op DJR nodig hebben.

Kaartjes zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop en gaan 10 euro kosten. Je krijgt je hiervoor toegang en 2 drank bonnen zodat de eerste 2 drankjes op onze rekening zijn.

De inschrijving voor de DJResource Geartest Meeting is nu geopend.

Hoe werkt het ?
Bullet Arrow Je gaat naar de speciale inschrijvings website om je in te schrijven : Click Hier [Spoedig online] !
Bullet Arrow Maak 10 euro over naar 126 0 197 tnv DJResource te Reeuwijk. VERMELD JE USERNAME !
Bullet Arrow Zodra je overschrijving is ontvangen krijg je een e-ticket
Bullet Arrow Neem die mee, dit is je toegangs bewijs
Bullet Arrow Vul je echte naam in, deze komt op je badge te staan die je bij de ingang krijgt

De inschrijving sluit VRIJDAG 13 MEI middernacht. We moeten de betalingen dus hebben ontvangen voor die vrijdag en als er minder dan 50 aanmeldingen zullen we het helaas moeten annuleren. MAAR daar gaan we natuurlijk niet van uit, want iedereen komt natuurlijk Winking my eye

Er is een kantine aanwezig met een ruime keus aan hapjes en drankjes te koop.

DJResource Geartest Meeting 2010

Vermeld bij je overschrijving je Username EN je volledige echte naam (voor- en achternaam).
Deze namen komen ook op je badge te staan die je krijgt bij de deur, zorg dat deze kloppen.

Wat kost het ?
Zoals al eerder gemeld kost het je 10 euro.

Wat krijg ik ervoor ?
2 consumptie munten en toegang tot het event.

Wat is momenteel bevestigd ?
Bullet Arrow Meeting met andere members
Bullet Arrow Bitterballen
Bullet Arrow Draaien op nieuwe CDJs (beperkte capaciteit)
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer DJM-900nexus, DJM-350 en CDJ-350
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer CDJ-2000, CDJ-900 en DJM-2000
Bullet ArrowDJResource Facebook Logo Demo & Test van andere gear

Facebook : Event zoals vermeld op Facebook

Het inschrijformulier
Ga naar het inschrijfformulier en schrijf je in.
Daarna maak je het geld over naar onze rekening onder vermelding van je userid en/of username.
Zodra je betaling ontvangen is zal je een e-ticket krijgen per mail waarmee je naar binnen kan.

Als er een week voor het event (ergens 15 mei) niet voldoende mensen zijn ingeschreven die ook voldaan hebben kan het event helaas niet door gaan. Iedereen krijgt dan netjes zijn geld terug natuurijk.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-05-2011 12:27 (100%)

What do you think about [DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 ??

Vote :   2 members like this  

ElVrieso    posted on 02-04-2011 11:06
Aanwezig! Denk ik. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
-FLoriZ-    posted on 02-04-2011 11:18
Poster: niiicola
Hoezo dat dan? Ik ga geen 7 euro betalen voor iets waar ik 3 kwartiertjes over fiets..
  En je pa wil het ook niet betalen ofzo?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 02-04-2011 11:20
zet een link naar facebook pagina Lead
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 02-04-2011 11:22
Hoezo dat dan? Ik ga geen 7 euro betalen voor iets waar ik 3 kwartiertjes over fiets..

Fiets jij liever 3 kwartier dan 7 euro te betalen ?
niiicola    posted on 02-04-2011 12:09
Poster: Tekhead
Fiets jij liever 3 kwartier dan 7 euro te betalen ?

Ik fiets elke dag 35 minuten heen en terug naar school dus ben het wel gewend haha.
Ik woon in Muiderberg dus het is *gaat naar Google Maps* een uurtje fietsen (16km)
Edit: iets langer, uur en 20 min. Maar ik vind het niet erg om te fietsen ofzo. Is een mooie route haha. (langs de snelweg)
Gewoon.
User edit by niiicola on 02-04-2011 @ 12:19:29 (49%)
-FLoriZ-    posted on 02-04-2011 12:59
Ik fiets elke dag 35 minuten heen en terug naar school dus ben het wel gewend haha.
Ik woon in Muiderberg dus het is *gaat naar Google Maps* een uurtje fietsen (16km)
Edit: iets langer, uur en 20 min. Maar ik vind het niet erg om te fietsen ofzo. Is een mooie route haha. (langs de snelweg)
  Dat zou betekenen dat je rond half 1 weg moet en dan flink door moet fietsen om er te komen. Met de trein is het een half uurtje of minder.
D-Danny    posted on 02-04-2011 13:32
Iemand die in de buurt van breda/tilburg komt en rijdt? Dan zou ik kunnen, anders helaas niet
feestbeest    posted on 02-04-2011 14:23
Poster: Bootstrap
Ik ben er waarschijnlijk wel bij!

Ga je met de auto thijs?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
vanilladj    posted on 02-04-2011 15:08
Aan Jeroen hoe kan ik me aanmelden als partij?
Was voorheen: Nils7
niiicola    posted on 02-04-2011 15:32
Poster: -FLoriZ-
Dat zou betekenen dat je rond half 1 weg moet en dan flink door moet fietsen om er te komen. Met de trein is het een half uurtje of minder.

Maar dan moet ik wel een half uur fietsen naar station.
En anwb fietsrouteplanner zegt dat je er een uur en 9 minuten over doet, ik fiets redelijk snel dus komt goed. En het is lente!
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 02-04-2011 15:52
Maar dan moet ik wel een half uur fietsen naar station.
En anwb fietsrouteplanner zegt dat je er een uur en 9 minuten over doet, ik fiets redelijk snel dus komt goed. En het is lente!
  Motte kijken of je dan bij je pa of ma bent Tongue bij je ma kan je beter met mij met de trein, is dichterbij :')
MrCuddles    posted on 03-04-2011 14:55
Iemand die toevallig vanuit maastricht gaat met de auto?
Bouncy    posted on 03-04-2011 16:45
Ik kom vanuit duiven (ietsje onder arnhem) met auto, ik heb 3 plekken, mensen die mee willen rijden?
User edit by Bouncy on 03-04-2011 @ 16:45:12 (2%)
Lead    posted on 04-04-2011 14:33
Aanmeldingen kunnen gedaan worden zodra de site online is met het inschrijfformulier.

Deze wordt gemaakt door onze stille Mod Alex, alleen die is heel even op vakantie in het Vaticaan...
Let the BASS be louder
MarcoMartinez    posted on 04-04-2011 21:38
Poster: D-Danny
Iemand die in de buurt van breda/tilburg komt en rijdt? Dan zou ik kunnen, anders helaas niet

ik woon in Tilburg en ga als de datum
me schikt met de auto erheen.
www.djmarcomartinez.com
-FLoriZ-    posted on 04-04-2011 21:57
Hmmz. Sinds die Limburger niet met het openbaar vervoer wil reizen omdat hij er geen probleem mee heeft om 1 uur te fietsen ( en ik wel iets tegen die 2 uur die ik anders zou moeten ), zoek ik nog iemand die ook met het ov komt vanaf Utrecht die langs Naarden-Bussum komt.
Boyd    posted on 04-04-2011 22:22
Als het lekker weer is rij ik misschien wel op m'n vespa uit friesland daarheen. Is zo'n 2 uur rijden. Met het OV duurt het minimaal 2,5 uur en kost het zo'n 20,- euro. Daar kan ik wel een keer of 3 voor tanken hahaCool En ik heb een mooi ritje!?

Maargoed, ik ben dus van de partij!
Lead    posted on 07-04-2011 10:33
Ik heb gisteren in ieder geval met Alex gesproken en het inschrijf formulier gaan we na het weekend (ik moet toch naar Frankfurt) in orde maken... ik denk zo dat er vanaf maandag avond inschrijvingen kunnen worden gedaan...
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 08-04-2011 22:51
Poster: Lead
Aanmeldingen kunnen gedaan worden zodra de site online is met het inschrijfformulier.

Deze wordt gemaakt door onze stille Mod Alex, alleen die is heel even op vakantie in het Vaticaan...

op't matje geroepen door popie jopie Lead ? LOL
__MauMau__    posted on 10-04-2011 22:41
Neemt Pioneer ook de EFX-1000 mee of niet?
Boyd    posted on 11-04-2011 21:58
Ik denk van niet aangezien alle effecten van de efx 1000 in de djm2000 zitten. En de efx1000 is al een relatief oud product.
Lead    posted on 12-04-2011 09:06
Och, als iemand de EFX-1000 wil zien/proberen kan dat hoor...

Even snel, het inschrijfformulier werkt en er kan ingeschreven worden voor de DJResource Geartest Meeting 2011.

Ga naar het inschrijfformulier en schrijf je in.
Daarna maak je het geld over naar onze rekening onder vermelding van je userid en/of username.
Zodra je betaling ontvangen is zal je een e-ticket krijgen per mail waarmee je naar binnen kan.

Als er een week voor het event (ergens 15 mei) niet voldoende mensen zijn ingeschreven die ook voldaan hebben kan het event helaas niet door gaan. Iedereen krijgt dan netjes zijn geld terug natuurijk.

////www.djresource.eu/meeting/index.php

Ik zal dit vanavond even netjs in de openingspost platsen, maar moet nu de deur uit, aan het werk Thumbs Up
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-04-2011 13:18 (1%)
Dyno    posted on 12-04-2011 14:48
Kan je beter deze link nemen, anders komt er niemand.

En hoe zit dat met introducees?
Moeten die ook ? 10,- betalen?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 12-04-2011 @ 14:49:31 (100%)
hoppie    posted on 12-04-2011 18:15
Iemand die langs eemnes komt en teveel ruimte heeft in de auto?
Question everything
jannickv    posted on 12-04-2011 19:07
Belgische delegatie die mss samen kan rijden? dan zijn de kosten voor benzine beperkter

148 Users online: 15 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 10.558
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.398.932