Ik ben bezig om een kampioens nummer te maken voor ons zaterdag amateur elftal. Hierbij gebruik ik het nummer van SRV mannen - Kampioenen. Veel bijzonders zal het niet worden. Maar ik wil de tekst waarbij ''Nederland'' wordt geroepen veranderen in de naam van onze club. Is het ook mogelijk om de stem van dit bestaande nummer hiervoor te gebruiken?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, of hoe ik dit op een andere leuke manier in het nummer kan krijgen zonder mijn eigen stem (want dat klinkt niet).
alvast bedankt!
What do you think about Stem uit een ander nummer gebruiken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je niet heel veel geld aan wil uitgeven zal het niets soeps worden. Je kunt het beste (wat ik kan verzinnen) gewoon in het elftal zoeken naar een goede imitator.
Waarom neem je geen microfoon mee a.s. zaterdag en laat je het hele team de naam een keer of 10 gezamelijk schreeuwen op het veld. Zo krijg je een gemixte sample en heeft je team ook nog het idee dat ze iets hebben bijgedragen aan het clubnummer....
Oke danku!! we hebben het voor elkaar gekregen.. met drie man ingezongen, best leuk geworden!
Bedankt!!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.