Het 'STEM OP MIJ' Topic. (3/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gidi    posted on 30-03-2011 10:01
Beste leden,

*Mods mogen dit verwijderen als ze het er niet mee eens zijn*?
Aangezien er steeds meer mensen topics starten om zoveel mogelijk stemmen te verkrijgen, leek het mij een goed idee om gewoon een groot topic te maken waarin iedereen zijn link kwijt kan om stemmen te krijgen.

Ik bedoel stemmen krijg je niet door zoveel mogelijk vriendjes te zeggen stem op mij, maar door een topmix erop te knallen, zodat mensen de mix ook echt goed vinden en niet stemmen 'omdat jij het bent'.

Wat is nou de bedoeling?
-leg uit waar je aan mee doet.
-leg uit wat je moet doen om te stemmen.
-plaats de link, waar de mix te beluisteren is.
-plaats de stem-deadline (tot wanneer men kan stemmen)
-NIET SPAMMEN.

Ik hoop dat hier een beetje na geluisterd word, en dat de mods in de gaten houden of iedereen zich eraan houd.?

Gr. Gidi

Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
User edit by Gidi on 30-03-2011 @ 17:38:52 (7%)

What do you think about Het 'STEM OP MIJ' Topic. ??

Vote :   

MrTomrubber    posted on 18-07-2011 16:08
http://apps.facebook.com/becomeapro/deelnemer.php?id=167&ref=nf

ik heb ook even meegedaan Happy, laughing
ik draai momenteel nog met een midicontroller waar ik me soms enorm aan erger, het zou fijn zijn als ik zou kunnen upgraden naar cd-spelers en een analoog mengpaneel, maarja ik zal nog een heeeel tijdje mogen sparen denkik dusja
er valt niets mee te verliezen om even mee te doen

Dus stem maar gerust op mij ! xD

ik heb ook een link naar men volledige mix: http://www.mixcloud.com/2Rubber/dj-2rubber-summermixtape-n1/
of op soundcloud: http://soundcloud.com/2rubber2dj/2rubber-summermix-2011-1
User edit by MrTomrubber on 18-07-2011 @ 16:10:50 (44%)
MichaelMiller    posted on 18-07-2011 16:19
@BCurly Enorm veel muziek en ook veel dezelfde nummers zodat ik mijn muziek goed leer kennen. Echt ook heel veel soorten muziek. Maar 8 uur als ik tijd heb, heb voor de rest ook nog een gewoon leven..;P

Welk topic zou ik dat dan in moeten zetten btw? Als je zo'n reactie neerzet vind ik wel zo netjes om even door te verwijzen naar goed topic.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
RAS    posted on 19-07-2011 01:17
Argh. Hoe duidelijk wil je het hebben? Je bent oftopic bezig. Wat doe je dan? Dan zoek je een topic wat wel aansluit bij jou specifieke onderwerp. Is dat er niet? --> Nieuw topic. Standaard fora regels lijkt me.

Je bent al 15 dus ik vind het wel zo netjes om gewoon je verstand te gebruiken in plaats van naar de bekende weg vragen. Of verwacht je nou dat iemand anders voor jou dat specifieke topic gaat zoeken wat bij jou verhaal past?

Mensen op dit forum en het internet in het algemeen zijn zeer behulpzaam (en je zou het niet denken maar daar hoor ik ook bij :P), maar dan moet je wel laten zien dat je zelf een beetje moeite doet. Je was slim genoeg om er zelf achter te komen dat je offtopic gaat, dus ik heb vertrouwen in je dat het nog goed komt Winking my eye
User edit by RAS on 19-07-2011 @ 01:27:16 (100%)
ceesietopc    posted on 19-07-2011 13:52
Wat ik wel jammer vind aan de Bax wedstrijd is dat je alleen kan winnen als er veel op je gestemd wordt. Zo wordt het meer een 'Wie heeft het grootste netwerk'-actie. En, ik denk, dat de mensen die al redelijk pro zijn (of in ieder geval goed aan de weg aan het timmeren zijn) de grootste netwerken hebben, dus die zullen in de top 10 komen en winnen.
?
Ik snap het wel, het is een top reclame actie voor Bax, want mensen schakelen hun netwerk in. Ik hoef niet te denken aan deelnemen, want mijn netwerk (zeker op Facebook) is niet zo groot, dus winnen is uitgesloten. Jammer...
Bcurly    posted on 19-07-2011 16:04
Ook ik doe nu mee aan de bax dj contest.
Als jullie op mij zouden willen stemmen zou het helemaal top zijn!
Je maakt ook direct kans op 1 vd 3 avonden dat ik bij jou kom optreden!
http://apps.facebook.com/becomeapro/deelnemer.php?id=188
Aziaat    posted on 14-08-2011 11:34
Is wel geen dj-wedstrijd maar een wedstrijd die heel belangrijk is voor een vriend van mij:
Graag dit filmpje liken: je klikt op like, vult jouw emailadres in, checkt jouw inbox en klikt dan op de validatielink.

Het is een wedstrijd om een luxekot te winnen in Kortrijk. Een vriend van mij moet zijn kot zelf betalen van zijn ouders en natuurlijk is dit niet te doen... Met deze wedstrijd hoopt hij toch nog op kot te kunnen.
Je zou hem echt een heel groot plezier doen hiermee!
Doel van wedstrijd was om in 60sec. te zeggen waarom ze moesten stemmen en 4 sponsers daarbij verwerken (Kortrijk, 't K in kortrijk, Studio Brussel en Kriek Max).

En als je ook op mij stemt zou dit leuk zijn xd Kortfilm - Aziaat (what else?) - Had me daarvoor ingeschreven, maar niets geupload want ben al content met huidige kot. En omdat ze maar 6deelnemers hadden tegen de eerste deadline hebben ze de 180 ingeschrevenen opgebeld en gesmeekt om toch nog iets te posten tegen tweede deadline :p

edit: bij winnen (Joren Vuylsteke of mezelf) zetten we een gratis vat, niet dat dit veel uitmaakt maarkom! 't Is het gedacht dat telt Winking my eye
User edit by Aziaat on 14-08-2011 @ 11:39:04 (14%)
mrmagix    posted on 16-08-2011 12:17
Stem op een vriend van mij!
Link: Mnm Pagina --> DJ Nobels

De prijs is het voorprogramma van David Guetta draaien in Luik (Belgi?!
't zou heel voor hem betekenen, maar dat begrijpen jullie vast wel Happy, laughing. Het is enkel een facebook like dat je moet geven of een Twitter tweet'je Happy, laughing. Geen vallidatie, dus het is echt maar 5 seconden werk. En als jullie dan nog 5 seconden meer willen spenderen en dit doorsturen naar jullie vriendjes, dan is het helemaal leuk!

Alvast bedankt!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 16-08-2011 12:28
Gewoon even op die mnm pagina like geven dus? Winking my eye Done
mrmagix    posted on 16-08-2011 12:32
Jesh thanks!
Stemmen doe je HIER!?
Facebook like en het is klaar!
User edit by mrmagix on 16-08-2011 @ 12:34:34 (100%)
aurelienvdv    posted on 16-08-2011 13:16
ik zou het enorm apprecieren moest je de moeite doen om HIER te stemmen op dj charl'z! (ik sta eerder laag id poll..)

bij de jongens hierboven heb ik ook gestemd Happy, laughing
Henri_D    posted on 16-08-2011 13:25
Srr heb al gestemd op deze lijst op andere vriend. Vind het alvast jammer dat ik er niet kan bij zijn die avond (herexamens). Veel suc6 nog, maar ik vrees wat voor je, zou moeten heel veel stemmen nog zijn op 14 dagen die je erbij haalt.
aurelienvdv    posted on 16-08-2011 13:31
ik denk ook niet dat ik erbij zal zijn, jammer maarja, is niet zo erg

ps: je kan ook 2 keer stemmen he Winking my eye
User edit by aurelienvdv on 16-08-2011 @ 13:32:21 (54%)
mrmagix    posted on 16-08-2011 13:37
Ik heb alleszins gestemd Happy, laughing. Vind het wel steeds een slecht systeem via die facebook-vragen een stemming op te zetten. Maar dat zal wel aan mij liggen Happy, laughing.

Allemaal hier stemmen: Stem Dj-nobels naar het voorprogramma van David Guetta in Luik (Belgi?)
Bonchanoize    posted on 16-08-2011 13:43
Weer een 'dj-contest' voor de dj met het meest facebook-vrienden. Is het zo moeilijk om aan deftige juryleden te geraken? Het zal eerder te maken hebben met het commerci?le (lees: financi?le) aspect.
Let the magic begin
aurelienvdv    posted on 16-08-2011 14:00
@Bonchanoize volledig mee eens, daarom vind ik het niet zo erg om t verliezen..
Blackaround    posted on 18-08-2011 17:56
Vriend vn mij zit ondertussen in de halve finale van 'MNM start to dj'

Als hij dit wint mag hij op cityparade in het voorprogramma van David Guetta draaien!

Dus als jullie alemaal 2 seconden tijd willen maken..
Je helpt hiermee zijn droom waar te maken!

Klik op de link hieronder.
En klik dan op ' Vind ik leuk '
http://www.mnm.be/shows/mnm-start-to-dj/start-to-dj-halve-finalist-4-dj-nobels-stem-nu

De stemmen kunnen doorslaggevend zijn!
Ze tellen voor 1/3de mee !

grtz

Blackaround    posted on 19-08-2011 23:01
Dj nobels is naar de FINALE !

Hij had maar liefst 400 stemmen meer als de tegenstander!

Voor de mensen die hebben gestemd !!

BEDANKT!!

Op naar de finale!

En hopelijk kan ik op jullie rekenen voor de stemmen voor de finale!

Greetz!

mrmagix    posted on 20-08-2011 00:13
Hopelijk kijk jij binnekort eerst eens rond hier in het topic, dan had je gezien dat de link al was geplaatst door mij + in de late leeuw een verwijzing hiernaar was geweest!
mrmagix    posted on 23-08-2011 11:11
Nog een laatste keer mensen. Dj Nobels is nu door naar de finale, de laatste halte die hij tegenkomt voor hij op het podium van David Guetta mag staan.
Klikken op volgende link en dan gewoon 'like'en' op facebook. Da's maar 2 seconden werk.
http://www.mnm.be/shows/mnm-start-to-dj/start-to-dj-finalist-1-dj-nobels-stem-nu

Indien mogelijk mag iedereen die pagina ook nog eens delen op facebook of twitter zodat hij zeker aan de nodige stemmen raakt!
Go go go!
MrQreeny    posted on 23-08-2011 11:27
Done...
'Music is the universal language of mankind...'
mrmagix    posted on 24-08-2011 17:48
Kickje!

Nog een laatste keer mensen. Dj Nobels is nu door naar de finale, de laatste halte die hij tegenkomt voor hij op het podium van David Guetta mag staan.
Klikken op volgende link en dan gewoon 'like'en' op facebook. Da's maar 2 seconden werk.
http://www.mnm.be/shows/mnm-start-to-dj/start-to-dj-finalist-1-dj-nobels-stem-nu

Indien mogelijk mag iedereen die pagina ook nog eens delen op facebook of twitter zodat hij zeker aan de nodige stemmen raakt!
Go go go!
Blackaround    posted on 26-08-2011 22:59
DJ Nobels heeft het gehaald!

Iedereen die heeft gestemd

BEDANKT !!
Unidentified    posted on 29-08-2011 10:22
Hallo allemaal, ik doe mee aan een DJ contest van Party Petit. Als ik dit win dan kan ik draaien op 4 grote festivals en 4 andere partyconcepts. Je kan op 2 manieren in de finale geraken: bij de 5 met de meeste likes zitten of een wildcard van de jury krijgen.
Vind jij dat ik deze kans verdien, ga dan naar de Facebook pagina van PartyPetit, like deze pagina en daarna mijn set (Maarten Lambrichts) liken ??http://www.facebook.com/PartyPetit

Dus de pagina liken, naar beneden scrollen en daar de set van Maarten Lambrichts liken!

Bedankt alvast Smile
mrmagix    posted on 29-08-2011 10:29
Wat voor een k*tsysteem is dat... ik heb nu al 2 keer de ganse pagina afgescrolled en vind je niet maat..
Bonchanoize    posted on 29-08-2011 10:41
Poster: Blackaround
DJ Nobels heeft het gehaald!

Iedereen die heeft gestemd

BEDANKT !!

Hoe kun je nu winnen met een mix met Irene Cara in? Maar ja, voor Mnm is dat ideaal zeker..
Let the magic begin

133 Users online: 22 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 55.877
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.829