Is wel geen dj-wedstrijd maar een wedstrijd die heel belangrijk is voor een vriend van mij:
Graag dit filmpje liken: je klikt op like, vult jouw emailadres in, checkt jouw inbox en klikt dan op de validatielink.
Het is een wedstrijd om een luxekot te winnen in Kortrijk. Een vriend van mij moet zijn kot zelf betalen van zijn ouders en natuurlijk is dit niet te doen... Met deze wedstrijd hoopt hij toch nog op kot te kunnen.
Je zou hem echt een heel groot plezier doen hiermee!
Doel van wedstrijd was om in 60sec. te zeggen waarom ze moesten stemmen en 4 sponsers daarbij verwerken (Kortrijk, 't K in kortrijk, Studio Brussel en Kriek Max).
En als je ook op mij stemt zou dit leuk zijn xd Kortfilm - Aziaat (what else?) - Had me daarvoor ingeschreven, maar niets geupload want ben al content met huidige kot. En omdat ze maar 6deelnemers hadden tegen de eerste deadline hebben ze de 180 ingeschrevenen opgebeld en gesmeekt om toch nog iets te posten tegen tweede deadline :p
edit: bij winnen (Joren Vuylsteke of mezelf) zetten we een gratis vat, niet dat dit veel uitmaakt maarkom! 't Is het gedacht dat telt