ik stel me voort
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jf_dj_eff    posted on 26-03-2011 22:49
hallo ik ben jean francois
mijn dj naam i DJ_EFF
ik ben begonnen te draaien rond mijn 14 jaar met techno tribal techno
ik heb ook als student gewerkt voor een bedrijf die geluids materiaal huurde en af en toe draaide ik
ik heb een paar keer gedraaid voor feesten van vrienden maar nooit echt aktief geweest
ik ben hier om mijn kennis te verdiepen en ook delen
groetjes

What do you think about ik stel me voort ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 26-03-2011 23:05
Heb je ook een school gedaan/Nederlands geleerd? Even een edit doen met keurig abn en wat meer informatie ofzo, hier hebben mensen weinig aan.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 26-03-2011 23:46
Floriz, ik denk dat deze jongeman van huis uit Franstalig is, of hij altijd franstalig onderwijs heeft gelopen. Kortenberg ligt halverwege tussen Brussel en Leuven, is Vlaamse gemeente maar met veel rijke franstalige inwoners, een van de beroemde Vlaams - Waalse twistpunten
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 26-03-2011 @ 23:46:46 (1%)
Bonchanoize    posted on 26-03-2011 23:50
Een van de vele twistpunten :P
Let the magic begin
jf_dj_eff    posted on 27-03-2011 00:02
ja ik ben door de franse kant van mijn familie opgevoegd
DJSHAK3S    posted on 27-03-2011 00:04
ik neem je het niet kwalijk als je een fout maakt hoor, ik spreek ook niet vloeiend frans Winking my eye
Tekhead    posted on 27-03-2011 01:59
Poster: DJSHAK3S
ik neem je het niet kwalijk als je een fout maakt hoor, ik spreek ook niet vloeiend frans Winking my eye

Nen hollander die Frans spreekt, leeft die nog haha.
@jf_dj_eff: Gelijk ik aanhaalde he ? Maakt ook niets uit, je doet tenminste de moeite om Nederlands of Vlaams te willen spreken en schrijven, daar kunnen vele vooraanstaande franstalige politicy en onze koningin een voorbeeld aan nemen.
Bonchanoize    posted on 27-03-2011 09:03
We moeten ook niet de hoog van de toren blazen. De Vlaamse politici die vloeiend Frans spreken zijn even schaars als de Waalse politici die Nederlands spreken.
Let the magic begin
djmamo    posted on 27-03-2011 11:57
Poster: Tekhead
Nen hollander die Frans spreekt, leeft die nog haha.

Ik denk dat de gemiddelde Nederlander verder komt met zijn talen dan een andere iemand.
Nederland staat niet voor niets bekend om zijn aanpas vermogen.

maar ontopic,

dj eff welcome
www.moonentertainment.nl
Bonchanoize    posted on 27-03-2011 12:20
Welkom, bienvenue, wilkommen, welcome ^^
Let the magic begin
D-Danny    posted on 27-03-2011 12:28
Welkom! ^^
Tekhead    posted on 27-03-2011 15:37
Poster: Bonchanoize
We moeten ook niet de hoog van de toren blazen. De Vlaamse politici die vloeiend Frans spreken zijn even schaars als de Waalse politici die Nederlands spreken.

woon jij onder een steen of zo, iedere vlaamse politicy die geinterviewd worden door franstaligen, antwoorden in't frans, zelfs de NV-A ers en vlaams belangers.

@mamo: Iedere germaan is bekend om zijn aanpassing t.o. inlanders, maar komaan mamo, frans is Nederlanders vreemd, alhoewel, eerlijk is eerlijk, zij het toch proberen en hun best doen.
Winston    posted on 27-03-2011 15:45
nice to meet jf_dj_eff
Tic Toc
Bonchanoize    posted on 27-03-2011 17:39
Poster: Tekhead
woon jij onder een steen of zo, iedere vlaamse politicy die geinterviewd worden door franstaligen, antwoorden in't frans, zelfs de NV-A ers en vlaams belangers.

@mamo: Iedere germaan is bekend om zijn aanpassing t.o. inlanders, maar komaan mamo, frans is Nederlanders vreemd, alhoewel, eerlijk is eerlijk, zij het toch proberen en hun best doen.

Dat denk jij, voor jou klinkt het Frans dat de Vlaamse politici spreken best ok, maar voor de Fransen zelf klinkt het even gebrekkig als hun Nederlands voor ons klinkt
Let the magic begin
Tekhead    posted on 27-03-2011 17:52
Zal wel, mijn vrouw is Fran?aise, en die spreekt perfect Nederlands zonder dialect, en sprrekt uiteraard perfect Frans, en zij is van een heel andere mening dan jij. Er zijn er idd die het frans minder beheersen, maar die zijn nog altijd beter verstaanbaar als bvb Di Rupo en Co
Bonchanoize    posted on 27-03-2011 20:10
Och ja, mijn grootouders wonen in de Ardennen en die denken daar anders over, maar ik ga me er niet over uitspreken
Let the magic begin
Tekhead    posted on 27-03-2011 20:17
In de walen spreken ze geen Frans maar Waals-Frans, mijn vrouw zegt ook dat er Vlamingen zijn die beter Frans spreken dan Walen, omdat de Vlamingen en andere de benaming of vele woorden in correct Frans vertalen en de Walen heel veel woorden vervormen, en dat heeft niks met Dialect te maken.

This is an old Topic

No new postings for 5.293 days.
 Post CommentThat would be 176.4 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

258 Users online: 68 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 45.697
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.381.228