OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Pitch bend on buttons and jog (relative and progressive)
10-40 sec anti shock memory
True Instant Start (15 msec)
Digital output (with SRC!!! (10sec buffer setting))
Precision frame accurate search (1/75 sec-step)
Variable pitch control +/-16%
Three time display modes (disk remain , track elapsed and remain)
Continuous play function
Dimensions: 274 x 216 x 82.5 mm
Weight: 2 kg
ze zijn anderhalf jaar oud in nog een zeer goed staat,ik kan nu helaas ff geen foto van me eigen cd-spelers maken omdat ik bij iemand anders ben maar zodra ik thuis ben doe ik dat(sorry dat ik zoveel vergeet er bij te zetten ben pas nieuw)
het plaatsen van een paar foto's van je eigen cd-spelers helpt vaak wel bij de verkoop.
ook ben ik bang dat je iets te hoog zit met de 350 euro
*voor de geintresseerde*
als je opzoek bent naar een betaalbare, simpele cd-speler voor thuis gebruik is deze echt aan te raden! Iedereen die kan mixen, kan dat ook met deze cd-spelers.
k denk niet dat er iemand 350 euro's voor geeft, spaar een beetje bij en je hebt zo 2 players staan met tog net weer ff iets meer functies dan de cdj-20.
jorrit of een andere mod kan dit topic verwijdert worden
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community