Poster: Tekhead
Was net aan't hijken naar my set rules op jim tv, een hiphop en r&b dj bakte er werkelijk niks van, weet dat dit een moeilijke styl is om te draaien, en het is absoluut niet mijn ding, ben ook geen kenner van die stijl,?dus verder ga ik er ook geen commentaar op geven. Morgen moet je wel kijken (als je jim kan ontvangen uiteraard) want dan is er een gast met een heel vette set die gaat draaien, 3x cdj-2000 en een DJM-2000 (dacht ik te herkennen) opgesteld in een grote kamer vol met showlicht, en aan zijn jeugdige leeftijd te zien, een fils-a-papa (goed voor hem dus); Nu is het te hopen dat hij er ook nog wat van kan, want hij is heel zwijgzaam bij de beoordeling tijdens de anderen hun set.
net ff alle 4 de afleveringen gekeken.
die hiphop kerel was echt belachelijk, vind zichzelf stiekem gewoon de beste, is al 1.5 jaar 'professioneel' bezig xD
als hij zijn gear op noemt moet hij bij ieder toestel zeggen dat het 'professioneel' is , en dan nog supperlage scores geven aan de andere deelnemers omdat ze niet de
commerciele boecht muziek draaien die hij wil horen.
En nog maar niet gesproken over zijn eigen belachelijke a-rythmishe mix skills dan he...
laag ventje...
die kerel met zijn 2000's had echt wel een lekker setje, geen foutjes gehoord en erg vlot gemixt!
wel geen babbelaar die kerel :p stond ook maar vrij statisch achter de booth.
die techno dude was toch de winnaar voor mij, veel gevoel in zijn setje gestoken en hij was altijd oprecht tegenover de andere, zo moet het