Poster: maxmantz
het is mogelijk, maar niet-gemixte cd's?zijn wel veel beter! ben een beetje koppig, mag je gerust zeggen. ik heb het zelf niet altijd door!
Poster: maxmantz
ben een beetje koppigr!
Poster: Maikelxxl
Ook al last van het rode vlaggetje Hoe krijg je dat ding weg.
Ik zit er langer mee. Terwel het allang is opgelost tussen ons 2
Maar iedergeval ik wil je wel welkom heten bij het vlaggetjesteam !
Poster: Tekhead
Ik heb het hier open op't forum gezet dat je toen een excuse mail had gestuurd, en dat daarmee de zaak gesloten was, en daar is niets van gezegd en dat mocht toen blijkbaar, maar toen ik dat nog eens deed met een mail vol beledigingen naar mij toe,?mocht dat van die moderator blijkbaar plots niet meer, ipv dat dan te zeggen dat het niet meer mag, geeft hij ineens een?vlag, en als?ik dan meermaals de reden hiervoor vraag, geen reactie, niks. Maar ik zal het niet begrijpen, want ik ben (volgens hem althans)?verstandelijk?heel beperkt Maikel, en mij beledigen word toch niet bestraft.
Poster: Tekhead
kwou da'k mee kon gaan, maar zit zonder auto vandaag.
EDIT: als er iemand nog moest gaan, mag mij oppikken !
gij gaat dat goed doen Tec.
Poster: Maikelxxl
Beste mensen hier op DJresource,
Ik had de vraag of iemand me kan helpen aan stickers..
Dit zoek ik voor een kind van 10 jaar oud wie helemaal verliefd is op het DJ Vak / Radio Vak.
Wie kan me helpen.. Het is voor een goed doel !
Poster: Esmee
mail naar pioneer of je een sticker mag hebben. En naar UDG enzo..
Poster: Estacy
ga naar een dj winkel en leg het uit, mischien dat die meewerken?
Poster: tek-zotic
kheb u nog proberen te bellen, maar u nummer die ik heb klopt precies niet meer
anyhow, het was wel goed denk ik, Dj ghost gaf me toch thumbs up. 1 foutje gemaakt bij mijn weten, niet heel ernstig maar zou veel mooier geklonken hebben als ik het kanaal 16 beats later dichtgooide :D, wat ook de bedoeling was :p