Poster: MaximDJ
Ik zat ook al te denken daaraan, maar heb hem eens opgehad, maar ben geen Sennheiser type...Vind ze nooit zo prettig.
Poster: DjVictorF
Nice twente! Nu hopen dat ze volgende week ook winnen
Poster: Tekhead
De members uit Enschede e.o. nog sober, of volledig knock out tussen de ballonnen ? Haha
Poster: Limb-Girdle
Duidelijk antwoord: HDJ-2000. Naast het feit dat ik Pioneer een geweldig merk vind, vind ik de HDJ-2000 erg fijn om te dragen en de geluidkwaliteit is fenomenaal.
Poster: qntr0l
Ik heb mijn technics toen weggedaan omdat ik 'm te zwaar vond. Als ik een beetje met m'n hoofd liep te bouncen raakte ik de HP soms al kwijt. Vind de HDJ serie (heb ze allemaal) veel fijner zitten.
Poster: feestbeest
@Maxim
Ik weet niet of je hem hebt uitgetest?
Een maatje van mij heeft er erg veel problemen mee gehadt en na de 3e heeft hij een technics gehaald. Namelijk het probleem dat het schroefje in de hoofdband telkens los laat.
Maar veder, een fijne koptelefoon. Waarom eigenlijk geen technics?
Poster: DiVario
iemand enig idee waar ik sexy slipmats zou kunnen kopen? :p
Poster: DiVariolaat ze zelf drukken... zet er je vriendin op...
iemand enig idee waar ik sexy slipmats zou kunnen kopen? :p
Poster: MaximDJ
Ja :D Heb hem net opgehaald bij de RJshop (de zilvere versie). Klinkt LOEPzuiver en heel lekker! Zit echt als gegoten op het hoofd, lekker lightweight (ook de reden waarom ik geen technics heb). En mocht het schroefje loslaten gaat ie rechtstreeks terug naar de winkel?
Poster: jannickv
laat ze zelf drukken... zet er je vriendin op...