De Late leeuw Chatcorner Deel 50 (33/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 24-03-2011 20:13

De Late Leeuw
- een plek voor al jouw off-topic verhalen!?

Wat zien we graag?
  • Geen discriminatie.
  • Goed Nederlands wordt zeer op prijs gesteld.
  • Geen gevloek.
Een linkje naar de vorige Late Leeuw: De Late Leeuw Deel 49

En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:

mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??

Vote :   3 members like this  

soundkiller    posted on 01-05-2011 22:42
@ tekhead?
Het word zeker een thriller in Amsterdam over 2 weken !
Ik ben er van overtuigd dat FC Twente kampioen word en ook nog de beker pakt. Het spel van Ajax is de laatste 2 weken best bedroevend om te zien. De achterhoede laat veel steken vallen en dit is al de 2de keer achtereenvolgens dat ze door geluk nog net winnen. Over mijn club wil ik het al helemaal niet hebben anders staan er meteen 2 late leeuwen vol met mijn opgekropte boosheid over die spelersgroep/club.Het lijkt net alsof ze spelen zonder ziel en zonder liefde voor de club.?Rarara welke club is dit :p

Ik vind die Bjorn Vleminckx erg sympathiek over komen op tv hij lijkt me wel een down to earth jongen dat vind ik wel wat hebben. Hy bedankte zijn team ook voor alle goals die hij heeft gemaakt dit seizoen?dit getuigd van klasse. Beter dan die cristiano ronaldo die denkt dat alles om hem draait, zijn teamgenoten niet bedankt en meestal niet de bal afspeelt als er iemand voor het doel staat... pffff wat een egoist is dat.
zoooo dat moest eruit wat een rotventje is dat.
Tekhead    posted on 01-05-2011 23:09
Thanks soundkiller, leuke reply, ben het best met je eens, jouw club ben ik niet zeker van, denk Ajax of PSV, ben Belg dus dat is een klein excuse.
Ik heb ook altijd een goed gevoel gehad met Vleminckx, alhoewel hij nooit voor mijn favorite club R. Antwerp F.C. heeft gespeeld, maar zijn ingesteldheid, werkkracht, ploegspeler gevoel, en dat blijven sturmen van hem daar hou ik van. Zo'n elf gasten in een ploeg en je speelt gegarandeerd elk jaar kampioen, en hij is altijd een bescheiden gast geweest, die weet waarvan hij komt en wat hij ervoor heeft moeten doen, en begrijpt dat hij z' suc6 ook aan z'n ploegmakkers te danken heeft.
Ik vind Ronaldo een streling voor het oog, bedoel wel z'n trap en dribbeltechniek, maar voor de rest vind ik hem een Kwal, egoist 1ste klas, een kaarten-naaier, en een dikke commediant. Maar soms wil het oog ook wat en daar zorgt hij toch heel veel voor. Geef mij dan maar Messi, klein, geniaal, magistraal, googelaar, trouw, intelligent, snel, bescheiden en altijd respect voor de tegenstander, en een groot hart. En dan zijn Palmares dat hij op 23 jarige leeftijd al heeft ! Amazing gewoon. Rijgt ook dit seizoen de records allerhande weer aan elkaar haha.

Trouwens mogen?wij Belgen best trots zijn op onze landgenoten in de Nederlandse voetbalcompetitie's.?
Topscorer ( Vleminckx) en best gescoorde spits ooit bij NEC (in 1 seizoen). Belgische trainer bij FC Twente (met beste aankoop, Chadli ) Dries Mertens bij FC Utrecht?onbolsterd, Vertonghen en Alderweirelt bij Ajax, 3 Be trainers genomineerd voor beste trainer van het jaar, en vergeet misschien nog iets of iemand. Dus we doen weer mee voor de prijzen, joepie, eindelijk zou ik bijna zeggen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
qntr0l    posted on 02-05-2011 08:33
FC Twente wordt gewoon kampioen, en pakt ook de beter. Trots op m'n cluppie uit m'n hometown. Wordt twee weken achter elkaar ??n groot feest hier in Enschede!
qntr0l    posted on 02-05-2011 10:52
Even wat anders. Volgens mij heb ik Remco gespot op queensday in A'dam. Ik weet niet meer hoe het feestcafe heet, maar ik weet wel dat de DJ op de eerste etage stond te draaien, en onze remco half dronken daar uit het raam hing. Haha! Kan hij dit verifieren?
Awave    posted on 02-05-2011 11:18
@Tekhead: Messi altijd respect voor de tegenstander??
http://www.youtube.com/watch?v=AhE9kutVk3Y
Estacy    posted on 02-05-2011 12:00
en huppatee, Bin Laden is ondertussen ook dood
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
venzi    posted on 02-05-2011 12:01
nu khadaffi nog;p
Estacy    posted on 02-05-2011 12:04
ze hebben wel zn zoon en dochters gedood
Tekhead    posted on 02-05-2011 12:50
Poster: Awave
@Tekhead: Messi altijd respect voor de tegenstander??
http://www.youtube.com/watch?v=AhE9kutVk3Y

Hij schopt de bal toch maar gewoon buiten ! En waarom zou hij uberhaupt respect moeten tonen aan de supporters van Real ? Doen zij dat, hebben zij respect voor Messi ? Neen, hij wordt 90 ' uitgescholden voor al wat slecht is door die gefrustreerde Real idioten ! Hij daagt de andere supporters nooit uit met bvb obscene gebaren of opruiende taal. En ik had het wel over respect voor de andere teams. Give respect, get respect. Bar?a is een (h)echt team die elkaar het succes gunnen, die begrijpen tenminste dat je wint door voor elkaar te werken, dat zijn vrienden, niet zoals bij Real nu, een bende overbetaalde, gefrustreerde, omhoog getilde etterbakken, alleen Ozil en ex- icoon Raul passen niet in dat plaatje.
Poster: Estacy
ze hebben wel zn zoon en dochters gedood

Tzijn z'n 2 zoons en kleindochters die gedood zijn. Er zitten daar in die broeihaard van terroristen, nog enkele dringende doelwitten. GO USA GO
Tekhead    posted on 02-05-2011 13:53
Is er hier iemand die bij een officieele Apple dealer werkt ?

Er worden momenteel nieuwe MBP i5 en i7 core en blabla aangeboden aan spotprijzen, vind dit zeer verdacht.
De verkopers zijn allen uit Brussel, of randgemeenten, elke aanbieding is dubbel gepost op bijna zelfde tijdstip, en de verkoopsprijzen zijn overal identiek, en ze hebben allen een Belgische gebruikersnaam.

Zou er misschien ergens in Europa een grote diefstal gebeurd zijn, of zijn het mss rippers die geen MBPO verkopen, maar je lokken om je nadien te beroven ?
Een medewerker van apple zal mss meer te weten kunnen komen ?
qntr0l    posted on 02-05-2011 13:56
Is dat niet gewoon oplichterij? Alsin: Bestel er maar 2, je krijgt er waarschijnlijk toch 0 thuisgestuurd?
Estacy    posted on 02-05-2011 13:57
als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal zo. is een scam, geen aandacht aan besteden. 100% zeker krijg je nooit iets als je geld overmaakt
Tekhead    posted on 02-05-2011 14:06
Niet opsturen, gaan afhalen, wie laat zoiets nu opsturen ? Ben nooit van plan geweest om te kopen omdat het niet geloofwaardig is, werk wel graag mee om dergelijke individuen te melden en te laten verwijderen.
Seca    posted on 02-05-2011 15:00
Oplichterij tot en met Happy, laughing
Had ooit zo eens bijna een apple ipod touch gekocht, de website zag er zeer vertrouwelijk uit, maar de prijs was te mooi om waar te zijn, en achteraf bleek dat het oplichterij was.

@Tekhead, ben al de cd's van Lagoa aan het luisteren Happy, laughing
Top tracks Happy, laughing Nu: Systematic Parts - Violin De La Nuit !
Tekhead    posted on 02-05-2011 15:16
Seca, Die zijn allemaal goed, die Lagoa's, je merkt bij deze cd's ook mooi de verschillen in Techno van jaren 90 tot nu.
Dat is ook al een legendarische Club hoor Dries.
Estacy    posted on 02-05-2011 15:35
zo, net mn Numarks eindelijk verkocht! binnenkort es ff de Waaghals in nijmegen leegkopen
Tekhead    posted on 02-05-2011 15:52
De waaghals ? wat is dat Estacy ?
Estacy    posted on 02-05-2011 16:00
platenzaak, niet zo veel nieuw spul, maar erg veel oude techno, waar ik toch wel fan van ben!
Tekhead    posted on 02-05-2011 16:33
Poster: Estacy
platenzaak, niet zo veel nieuw spul, maar erg veel oude techno, waar ik toch wel fan van ben!

jammer dat het wat ver is, anders bolde ik ook even naar nijmegen.
Sjoewe    posted on 02-05-2011 17:34
Ik ga Clone leegkopen. Ooit.?Cool
-FLoriZ-    posted on 02-05-2011 17:42
Poster: Tekhead
Is er hier iemand die bij een officieele Apple dealer werkt ?

Er worden momenteel nieuwe MBP i5 en i7 core en blabla aangeboden aan spotprijzen, vind dit zeer verdacht.
De verkopers zijn allen uit Brussel, of randgemeenten, elke aanbieding is dubbel gepost op bijna zelfde tijdstip, en de verkoopsprijzen zijn overal identiek, en ze hebben allen een Belgische gebruikersnaam.

Zou er misschien ergens in Europa een grote diefstal gebeurd zijn, of zijn het mss rippers die geen MBPO verkopen, maar je lokken om je nadien te beroven ?
Een medewerker van apple zal mss meer te weten kunnen komen ?

Probeer contact met ze op te nemen, oplichters kan je dan altijd nog aangeven, betalen met paypal is dan al helemaal leuk, gewoon chargeback doen. Dan mag jij m'n verified paypal daar wel voor lenen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 02-05-2011 @ 17:43:10 (7%)
Tekhead    posted on 02-05-2011 19:04
Thx Floriz,?om zoveel vertrouwen in mij te hebben, maar wat is een chargeback? ?
Ik wil ook niet de moraalridder uithangen, maar gruwel van oplichters, en als ik, al is het maar 1 oplichter, kan doen stoppen ben ik al tevreden. Iedereen moet hard werken voor z'n geld en kan niet tegen zo'n smerige oplichterij.
Heb al 3 van die personen een mail gestuurd, ben eens benieuwd of ik antwoord krijg Happy, laughing
User edit by Tekhead on 02-05-2011 @ 19:05:40 (29%)
main    posted on 02-05-2011 19:12
als de deal niet goed is verlopen of je opgelicht bent kun je via paypal het geld terughalen en de betaling ongedaan maken.
Tekhead    posted on 02-05-2011 19:17
Hoe werkt dat dan ? Zoals bij ebay, dus het verschuldigde bedrag in wacht zetten bij paypal, die de andere partij verwittigd dat het geld in wacht staat, en als de koper z'n goederen volgens afspraak ontvangt, wordt het naar de verkoper doorgestort door paypal, of is dat iets anders ?
Estacy    posted on 02-05-2011 19:41
dat is, als je de goede paypal gebruikt. er zijn ook nep paypals in de omloop. dan krijg je dus een site die er als paypal uitziet, en die je geld ook aanneemt, maar als je het terugvraagt zul je niks terugzien

141 Users online: 19 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 45.580
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.954