De Late leeuw Chatcorner Deel 50 (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 24-03-2011 20:13

De Late Leeuw
- een plek voor al jouw off-topic verhalen!?

Wat zien we graag?
  • Geen discriminatie.
  • Goed Nederlands wordt zeer op prijs gesteld.
  • Geen gevloek.
Een linkje naar de vorige Late Leeuw: De Late Leeuw Deel 49

En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:

mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??

Vote :   3 members like this  

Rusafli    posted on 01-05-2011 08:26
Poster: Tekhead
koninginnedag morgen allemaal ?

Ik woon op een kleine 10 Km van Roosendaal en daar is de gekte ook al losgebarste. 'T zal aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet zo goed, uit je dak voor de koningin moeder haar verjaardag (maar ja, ik ben dan ook een die hard republikein)

Het is een erin geslopen traditie. Ik denk dat de meeste jongeren ook geen waarde hechten aan het idee erachter maar natuurlijk wel gek zijn op een feestje en een extra vrije dag haha. Wie niet.
En tja, alle maffe hollanders trekken dan weer hun favoriete oranje pakje aan. Van mij mag het koningshuis ook opstappen, maar hollanders zijn nu eenmaal gek op feestjes. Of onze koningin nu jarig is of niet.
User edit by Rusafli on 01-05-2011 @ 08:27:06 (1%)
Tekhead    posted on 01-05-2011 09:36
gelijk hebben jullie, feesjeeeeeeeeee
misschien domme vraag, maar het is de verjaardag van jullie koningin-moeder dacht ik he ? Wat als zij komt te overlijden,?wordt koninginnedag dan de verjaardag van de huidige (Beatrix) koningin ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 01-05-2011 @ 09:39:13 (100%)
Limb-Girdle    posted on 01-05-2011 09:50
Poster: Tekhead
gelijk hebben jullie, feesjeeeeeeeeee
misschien domme vraag, maar het is de verjaardag van jullie koningin-moeder dacht ik he ? Wat als zij komt te overlijden,?wordt koninginnedag dan de verjaardag van de huidige (Beatrix) koningin ?

Nee, het is de verjaardag van Beatrix zelf. Als Beatrix komt te overlijden, zal het de verjaardag waarschijnlijk worden van Willem Alexander... maar zeker weten doe ik t ook niet :p
DJSHAK3S    posted on 01-05-2011 09:51
Morgen begint ons domino evenement :D
Rusafli    posted on 01-05-2011 10:36
Poster: Limb-Girdle
BR>

Nee, het is de verjaardag van Beatrix zelf. Als Beatrix komt te overlijden, zal het de verjaardag waarschijnlijk worden van Willem Alexander... maar zeker weten doe ik t ook niet :p

nope: 30 april is de verjaardag van Juliana, de moeder van beatrix. Beatrix zelf is op 31 januari jarig. Maar ze hebben koninginnedag op 30 april laten staan. Die was oot dus voor koningin Juliana.
Limb-Girdle    posted on 01-05-2011 10:54
Poster: Rusafli
nope: 30 april is de verjaardag van Juliana, de moeder van beatrix. Beatrix zelf is op 31 januari jarig. Maar ze hebben koninginnedag op 30 april laten staan. Die was oot dus voor koningin Juliana.

Je hebt helemaal gelijk. Cool
Prozei    posted on 01-05-2011 11:08
de reden dat met konninginnendag nog steeds de verjaardag van julliana wordt geviert is omdat het 31 januari gewoon niet zo lekker weer is als in op 30 april. geen bootjes in amsterdam omdat de grachten bevroren zijn. 1000e mensen die wat breken omdat het sneeuwt?Cool wordt geen succes.
waarschijnlijk dat konninginnendag in de toekomst konningendag wordt op 27 april.
Mod edit by Prozei on 01-05-2011 11:10 (29%)
Dolivieira    posted on 01-05-2011 11:13
BR>

Foei, ken je geschiedenis man. Schaam je. Dat een belg dat niet weet is zijn groot recht en die weet wel wanneer Koning Albert jarig is. Maar jij als nederlander moet dat weten.

Rodger, Ze doen het ook op Juliana der vierjaardag omdat het op?Beatrix der vierjaardag ook te koud is.?Toen Juliana er mee begon was de belangrijkste activiteit de vrijmarkt. Ik denk niet dat je in januari lekker op een kleedje gaat zitten in de kou en dat zo`n 8 uur lang. Hou je niet vol.?? Dus Prozie spreekt de waarheid.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 01-05-2011 @ 11:20:22 (100%)
Seca    posted on 01-05-2011 11:39
Zo dadelijk wat cd's branden, maar helaas werkt mijn Nero software niet meer.
Maakt het iets uit als ik deze met windows media player brand? Is dit slechtere kwaliteit?
Xurion    posted on 01-05-2011 11:48
Beter google je ff naar een gratis brander want windows media player is niet veel soeps.
Tekhead    posted on 01-05-2011 11:58
Poster: Dolivieira
Foei, ken je geschiedenis man. Schaam je. Dat een belg dat niet weet is zijn groot recht en die weet wel wanneer Koning Albert jarig is. Maar jij als nederlander moet dat weten.

Rodger, Ze doen het ook op Juliana der vierjaardag omdat het op?Beatrix der vierjaardag ook te koud is.?Toen Juliana er mee begon was de belangrijkste activiteit de vrijmarkt. Ik denk niet dat je in januari lekker op een kleedje gaat zitten in de kou en dat zo`n 8 uur lang. Hou je niet vol.?? Dus Prozie spreekt de waarheid.

Nogal logisch dus. In Belgie hebben ze geen koning of Koninginnedag Dennis, moet derhalve ook toegeven, dat ik begot niet zou weten wanneer Koning Albert of gelijk wie van het koningshuis bij ons jarig is, want wordt ook geen aandacht aan geschonken bij ons Happy, laughing
Limb-Girdle    posted on 01-05-2011 12:01
Poster: Dolivieira

Haha, het is inderdaad slecht dat ik dat niet weet. Cool Gisteren zag ik een hele grote pasfoto van Beatrix op het rijksmuseum hangen, vandaar dat ik dacht dat Koninginnedag de verjaardag van Bea was. Cool
Lucalicious    posted on 01-05-2011 15:27
holy shit, armin van buuren op museumplein gister was vet!!!!
wat een mooie foto toch weer in de openingspost haha :P
feestbeest    posted on 01-05-2011 16:13
Ja Amsterdam was wel redelijk druk, maar was goed te doen! Vooral rond en op het Museumplein was het erg druk, maar wij waren vroeg, dus hadden een mooi plaatsje kunnen bemachtigen. Cool

Amsterdam was echt heel druk op het museum plein maar wel een echte leuke sfeer!
Hoelaat waren jullie op het museumplein dan? Ik was er al om 11 uur. Ik vond afro jack trouwens wel raar? Zag alleen de zangeres en op het beeldscherm stond dat dit afrojack was maar ik zag geen dj?Cool

Gister eerst op de vrijmarkt gezeten van 3 AM tot 8AM daarna naar amsterdam met een man of 50 die daar allemaal kwijt geraakt en toen met me broer en zijn vrienden gefeest en daarna richting soest. Nog even lekker na gefeest op de engh. Waar Ashley ook draaide(Ook van het forum hier). en toen rond 2e me nest in.

Kortom een dag vol met Feesten, Bier en niet te vergeten Leuke meiden!Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
main    posted on 01-05-2011 17:17
Haha, het is inderdaad slecht dat ik dat niet weet. Cool Gisteren zag ik een hele grote pasfoto van Beatrix op het rijksmuseum hangen, vandaar dat ik dacht dat Koninginnedag de verjaardag van Bea was. Cool

zelfde dag
T1psY    posted on 01-05-2011 17:22
gisteren op een verjaardags feestje geweest van familie van men vriendin,
daar was het type VDJ-DJ bezit met gedownloade muziek, zo'n hercules midi paneeltje, mono separated naar een mengpaneel, en zen metertjes allemaal in het rood (niet rood opflikkerend maar gewoon constant alle lampjes aan :s)
Gou ff de laptop uit de auto gehaad en er nog een feestje van gemaakt :P
-FLoriZ-    posted on 01-05-2011 18:04
Poster: T1psY
gisteren op een verjaardags feestje geweest van familie van men vriendin,
daar was het type VDJ-DJ bezit met gedownloade muziek, zo'n hercules midi paneeltje, mono separated naar een mengpaneel, en zen metertjes allemaal in het rood (niet rood opflikkerend maar gewoon constant alle lampjes aan :s)
Gou ff de laptop uit de auto gehaad en er nog een feestje van gemaakt :P

Ik weet mensen die dik kunnen draaien met vdj en een hercules paneeltje hoor. Het gaat om je skills, niet om je gear.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
feestbeest    posted on 01-05-2011 18:12
Hij voegt ook niet voor niet erbijm bezit met gedownloade muziek. Ik denk dat hij daarmee bedoelt van die standaart shit. Die op je ipod staat.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
-FLoriZ-    posted on 01-05-2011 18:29
@Xurion; http://f-fect.hyves.nl/ onderste in de player, is de kick zo beter? Hij klinkt naar mijn idee een beetje als die van Sloopvergunning (prefix & density)
-FLoriZ-    posted on 01-05-2011 18:30
Poster: feestbeest
Hij voegt ook niet voor niet erbijm bezit met gedownloade muziek. Ik denk dat hij daarmee bedoelt van die standaart shit. Die op je ipod staat.
  Ik heb ook gedownloade muziek die ook op m'n iPod staat, misschien alleen dan een bredere en betere muzieksmaak dan die vent.
Xurion    posted on 01-05-2011 18:44
@FloriZ; Veel beter! Alleen mijn subwoofer wil hem nog steeds niet echt lekker pakken hoewel hij dat bij andere nummers wel doet. Kan ook komen omdat je hem misschien nog moet masteren Winking my eye
User edit by Xurion on 01-05-2011 @ 18:44:58 (100%)
Bouncy    posted on 01-05-2011 18:54
Poster: -FLoriZ-
@Xurion; http://f-fect.hyves.nl/ onderste in de player, is de kick zo beter? Hij klinkt naar mijn idee een beetje als die van Sloopvergunning (prefix & density)

Mwha, die kick is nog een beetje slappies... Misschien iets meer warmte er in?
Tekhead    posted on 01-05-2011 20:05
Poster: feestbeest
Amsterdam was echt heel druk op het museum plein maar wel een echte leuke sfeer!
Hoelaat waren jullie op het museumplein dan? Ik was er al om 11 uur. Ik vond afro jack trouwens wel raar? Zag alleen de zangeres en op het beeldscherm stond dat dit afrojack was maar ik zag geen dj?Cool

Gister eerst op de vrijmarkt gezeten van 3 AM tot 8AM daarna naar amsterdam met een man of 50 die daar allemaal kwijt geraakt en toen met me broer en zijn vrienden gefeest en daarna richting soest. Nog even lekker na gefeest op de engh. Waar Ashley ook draaide(Ook van het forum hier). en toen rond 2e me nest in.

Kortom een dag vol met Feesten, Bier en niet te vergeten Leuke meiden!Happy, laughing

Verhuist naar Palestina Feestbeest ?
pieterb    posted on 01-05-2011 20:25
oeh
bienske bovenaan is munne chickCool
Tekhead    posted on 01-05-2011 21:56
Poster: pieterb
oeh
bienske bovenaan is munne chickCool

Confused daar versta ik geen bal van Pieter.

Even de ere divisie van NL bekeken, dat wordt volgende week een thriller daar in Amsterdam, amai amai.
En Bjorn Vleminckx zal nu wel de beste doelpuntenmaker zijn zeker, met z'n 4 doelpunten vandaag ?

200 Users online: AudioRelives & 10 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 9.971
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.972