Poster: Tekhead
koninginnedag morgen allemaal ?
Ik woon op een kleine 10 Km van Roosendaal en daar is de gekte ook al losgebarste. 'T zal aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet zo goed, uit je dak voor de koningin moeder haar verjaardag (maar ja, ik ben dan ook een die hard republikein)
Poster: Tekhead
gelijk hebben jullie, feesjeeeeeeeeee
misschien domme vraag, maar het is de verjaardag van jullie koningin-moeder dacht ik he ? Wat als zij komt te overlijden,?wordt koninginnedag dan de verjaardag van de huidige (Beatrix) koningin ?
Poster: Limb-Girdle
BR>
Nee, het is de verjaardag van Beatrix zelf. Als Beatrix komt te overlijden, zal het de verjaardag waarschijnlijk worden van Willem Alexander... maar zeker weten doe ik t ook niet :p
Poster: Rusafli
nope: 30 april is de verjaardag van Juliana, de moeder van beatrix. Beatrix zelf is op 31 januari jarig. Maar ze hebben koninginnedag op 30 april laten staan. Die was oot dus voor koningin Juliana.
BR>
Nee, het is de verjaardag van Beatrix zelf. Als Beatrix komt te overlijden, zal het de verjaardag waarschijnlijk worden van Willem Alexander... maar zeker weten doe ik t ook niet :p
Poster: Dolivieira
Foei, ken je geschiedenis man. Schaam je. Dat een belg dat niet weet is zijn groot recht en die weet wel wanneer Koning Albert jarig is. Maar jij als nederlander moet dat weten.
Rodger, Ze doen het ook op Juliana der vierjaardag omdat het op?Beatrix der vierjaardag ook te koud is.?Toen Juliana er mee begon was de belangrijkste activiteit de vrijmarkt. Ik denk niet dat je in januari lekker op een kleedje gaat zitten in de kou en dat zo`n 8 uur lang. Hou je niet vol.?? Dus Prozie spreekt de waarheid.
Poster: Dolivieira
Foei, ken je geschiedenis man. Schaam je. Dat een belg dat niet weet is zijn groot recht en die weet wel wanneer Koning Albert jarig is. Maar jij als nederlander moet dat weten.
Ja Amsterdam was wel redelijk druk, maar was goed te doen! Vooral rond en op het Museumplein was het erg druk, maar wij waren vroeg, dus hadden een mooi plaatsje kunnen bemachtigen.
Haha, het is inderdaad slecht dat ik dat niet weet.Gisteren zag ik een hele grote pasfoto van Beatrix op het rijksmuseum hangen, vandaar dat ik dacht dat Koninginnedag de verjaardag van Bea was.
Poster: T1psY
gisteren op een verjaardags feestje geweest van familie van men vriendin,
daar was het type VDJ-DJ bezit met gedownloade muziek, zo'n hercules midi paneeltje, mono separated naar een mengpaneel, en zen metertjes allemaal in het rood (niet rood opflikkerend maar gewoon constant alle lampjes aan :s)
Gou ff de laptop uit de auto gehaad en er nog een feestje van gemaakt :P
Poster: feestbeestIk heb ook gedownloade muziek die ook op m'n iPod staat, misschien alleen dan een bredere en betere muzieksmaak dan die vent.
Hij voegt ook niet voor niet erbijm bezit met gedownloade muziek. Ik denk dat hij daarmee bedoelt van die standaart shit. Die op je ipod staat.
Poster: -FLoriZ-
@Xurion; http://f-fect.hyves.nl/ onderste in de player, is de kick zo beter? Hij klinkt naar mijn idee een beetje als die van Sloopvergunning (prefix & density)
Poster: feestbeest
Amsterdam was echt heel druk op het museum plein maar wel een echte leuke sfeer!
Hoelaat waren jullie op het museumplein dan? Ik was er al om 11 uur. Ik vond afro jack trouwens wel raar? Zag alleen de zangeres en op het beeldscherm stond dat dit afrojack was maar ik zag geen dj?
Gister eerst op de vrijmarkt gezeten van 3 AM tot 8AM daarna naar amsterdam met een man of 50 die daar allemaal kwijt geraakt en toen met me broer en zijn vrienden gefeest en daarna richting soest. Nog even lekker na gefeest op de engh. Waar Ashley ook draaide(Ook van het forum hier). en toen rond 2e me nest in.
Kortom een dag vol met Feesten, Bier en niet te vergeten Leuke meiden!
Poster: pieterb
oeh
bienske bovenaan is munne chick