En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:
mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)
What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??
Vote : 3 members like this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik was volgesn mij een van de weinigen die haar al kende voordat ze hier in de ll kwam. En /care of ze 2 jaar jonger is dan je zusje, blij dat ik 15 ben. Haha
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
BARCA, BARCA, Lionel rules the game, Ronaldo en zijn schoppers team haha, miljoenen euro's geinvesteerd en geen deuk in een pakje boter kunnen trappen haha.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Idd, heb zo genoten van die kleine Argentijn die altijd z'n voeten laat spreken, in tegenstelling tot die arrogante Ronaldo en Mourinho die steeds op de scheids [KNIP] en zich bekocht voelen, een gemiddelde van 79% balbezit voor Bar?a to 21% voor Real zegt al veel zoniet alles, en dan nog te zwijgen over de vele gekwetste bij Bar?a.
Mod edit by Sandr on 28-04-2011 13:06 (7%) [MOD Edit] Let even op je taalgebruik aub.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.