De Late leeuw Chatcorner Deel 50 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 24-03-2011 20:13

De Late Leeuw
- een plek voor al jouw off-topic verhalen!?

Wat zien we graag?
  • Geen discriminatie.
  • Goed Nederlands wordt zeer op prijs gesteld.
  • Geen gevloek.
Een linkje naar de vorige Late Leeuw: De Late Leeuw Deel 49

En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:

mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??

Vote :   3 members like this  

DiVario    posted on 22-04-2011 13:16
Sebasz, de imac,
logic pro is echt super,
en mac werkt gewoon beter en leuker Happy, laughing
Practise makes perfect!
niiicola    posted on 22-04-2011 14:55
Weet iemand misshien wat de kortingscode van Bax is op dit moment?
Gewoon.
Winston    posted on 22-04-2011 16:33

Nieuw late leeuw meisje is wel mooi, (kon ze niet in de volgende ll?), maar ik miste Nelly Furtado.
Tic Toc
niiicola    posted on 22-04-2011 17:29
Ff een kort vraagje,
Wat is het verschil tussen een scene en een chase in de DMX wereld?

EDIT: Laatmaar, ik begrijp het al. Maar wat is dan het verschil tussen een bank en een chase? Heeft een bank gewoon meerdere chases?
Gewoon.
User edit by niiicola on 22-04-2011 @ 17:31:29 (100%)
Estacy    posted on 22-04-2011 17:58
Poster:?Dyno
(wanneer gooien ze die dingen nou eens weg?) Dateq Apollo uit 1802.

als ze kapot gaan, oh wacht!?

als strandtent zou ik ook een dateq Apollo halen, DJ vriendelijk, best goedkoop, en super kwaliteit. beetje zand erin maakt niet uit
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 22-04-2011 20:16
Oef, eindelijk terug een beetje bij m'n positieven, heb een paar dagen ziek geweest, leuk is anders nu.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
-FLoriZ-    posted on 22-04-2011 20:37
Al dat gebitch over de OP. Voe is gewoon sowieso het beste wat rondwandeld op deze aarde, /care. Alleen al voor haar zou half de wereld naar Noorwegen verhuizen denk ik. :')
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 22-04-2011 20:39
degene die goed tegen de koude kunnen wel ja (all? als ze naast mij ligt zal ik het nooit kou hebben haha LOL
tek-zotic    posted on 22-04-2011 21:35
Poster: Sebasz
Mensen ik heb even jullie advies nodig?Cool Ben binnekort jarig en ik twijfel wat ik wil krijgen... ik twijfel tussen een imac 27' met core i5 processor en een Virus TI Snow synth.

De reden voor de imac zou eigenlijk alleen logic pro zijn, de rest werk ik liever wel met windows. En die snow synthesizer is wel vette shit Cool hellupp

als je zoiets wil voor je verjaardag ben je een verwend nest Happy, laughing
Sebasz    posted on 22-04-2011 21:59
Poster: tek-zotic
als je zoiets wil voor je verjaardag ben je een verwend nest Happy, laughing

Ik zie niet in dat als je in een welvarend gezin opgroeit je geen dure cadeaus mag krijgen. Mijn ouders hebben hard gewerkt om succesvol te worden in wat ze doen, het is ze heus niet komen aanwaaien. Dus als mijn ouders mij zoiets willen en kunnen geven, wat maakt mij dan een verwend nest? Daarbij heb ik mijn eigen zaakjes ook goed op orde wat betreft inkomsten dus maak je maar vooral niet druk?Cool
-FLoriZ-    posted on 22-04-2011 22:29
Ik zie niet in dat als je in een welvarend gezin opgroeit je geen dure cadeaus mag krijgen. Mijn ouders hebben hard gewerkt om succesvol te worden in wat ze doen, het is ze heus niet komen aanwaaien. Dus als mijn ouders mij zoiets willen en kunnen geven, wat maakt mij dan een verwend nest? Daarbij heb ik mijn eigen zaakjes ook goed op orde wat betreft inkomsten dus maak je maar vooral niet druk?Cool
  Hard werken is voor jou..?
Tekhead    posted on 22-04-2011 22:39

Tek-zotic bedoelde dit al lachend hoor, zie emo !

Je ouders doen met hun centen wat ze willen uiteraard, daar?hebben?ze?niemand rekenschap over te geven.PUNT.

Alleen hoe je het verwoordt zal sommige wat tegen steken. Winking my eye
Sebasz    posted on 22-04-2011 22:40
@floriz
Je best doen (en geld verdienen)
Maar goed daar gaat het verder allemaal niet over, word er ook een beetje moe van dat verwen geroep hier. Ook bij andere members. Dus laat heb aub hierbij en laten we geen discussies voeren over of iemand verwend is of niet?Smile

Poster:?Tekhead
Tek-zotic bedoelde dit al lachend hoor, zie emo !

Je ouders doen met hun centen wat ze willen uiteraard, daar?hebben?ze?niemand rekenschap over te geven.PUNT.

Alleen hoe je het verwoordt zal sommige wat tegen steken. Winking my eye

Zijn post kwam in mijn ogen ook niet heel tof over en ik heb geen zin om allemaal verantwoording te geven of me te gaan verdedigen dus met een korte maar krachtige post even duidelijk gemaakt?Cool
Mod edit by Sebasz on 22-04-2011 23:01 (100%)
Tekhead    posted on 22-04-2011 23:17
Zijn post kwam in mijn ogen ook niet heel tof over en ik heb geen zin om allemaal verantwoording te geven of me te gaan verdedigen dus met een korte maar krachtige post even duidelijk gemaakt?Cool

Verwend zijn kan je in meerdere toepassingen verwoorden, en de verwoording die hij gebruikt is jou mss niet gekend, zal even proberen te verduidelijken, een voorbeeldje, je zit languit in je sofa naar een voetbalwedstrijd te kijken tussen Oranje en Duitsland, en Nederland staat 4-0 voor na 30', dan zeg je toch ook 'amai wat een super oranje, 4-0 na 30', we worden nogal verwend' begrijp je ?

En verder wil ik er niets meer over kwijt. Winking my eye
Mathiz    posted on 22-04-2011 23:25
Poster: niiicola
Ff een kort vraagje,
Wat is het verschil tussen een scene en een chase in de DMX wereld?

EDIT: Laatmaar, ik begrijp het al. Maar wat is dan het verschil tussen een bank en een chase? Heeft een bank gewoon meerdere chases?

Dmx wereld ? Nooit van gehoord ?
Een scene of lichtstand of cue komt allemaal op hetzelfde neer . Gewoon 1 beeldje recorden onder fader. Een chase is een cue stack. Bestaat uit meerdere cues en speelt al dan niet automatisch af wanneer je de playback/fader activeert. Een bank komt voor bij analoge of semi digitale tafels waarbij de tafels meestal worden gesplit in twee banks waarmee je dan op de traditionele manier kan faden tussen twee lichtstanden met behulp van bevoorbeld een cross fade met in en out fades. Zo kan je een tweede lichtstand maken terwijl de andere actief is. In de wereld van compleet digitale tafels zoals chamsys en grandMA word dit niet meer zoveel gebruikt.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
User edit by Mathiz on 22-04-2011 @ 23:29:27 (4%)
Tekhead    posted on 24-04-2011 04:42
Vraag me nog steeds af waarom er zovele een eigen light installatie willen hebben, een pro installatie? huren kost peanuts.
MaximDJ    posted on 24-04-2011 09:59
Poster: Tekhead
Vraag me nog steeds af waarom er zovele een eigen light installatie willen hebben, een pro installatie? huren kost peanuts.

Mee eens! Tenzij je een Drive-in hebt natuurlijk of een kleine LED licht installatie om je booth wat op te leuken..
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ashley    posted on 24-04-2011 13:29
Zooooo dan, gister gedraaid in de westergasfabriek in amsterdam en in mn vaste stekkie in soest

in totaal 24 uur lang op de been geweest

maar het was het waard, een top zaterdag! Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
Lucalicious    posted on 24-04-2011 13:58
nice ash!
ik heb ook een heerlijke avond gehad, Shinty AB in Driebergen, ging HARD los!
Estacy    posted on 24-04-2011 15:23
http://www.blogtv.com/People/Estacy

nu live deephouse

kak internet
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 24-04-2011 @ 15:38:30 (32%)
Mathiz    posted on 24-04-2011 17:55
Poster: Tekhead

peanuts zou ik zo niet zeggen. je gaat er van verschieten wat je kwijt bent op een iets wat deftig feestje
DJSHAK3S    posted on 24-04-2011 18:43
Het is toch een verschil als je een movinghead voor 25,- huurt en voor 1000,- koopt
MaximDJ    posted on 24-04-2011 20:41
Poster: Mathiz
peanuts zou ik zo niet zeggen. je gaat er van verschieten wat je kwijt bent op een iets wat deftig feestje

En wat dacht je dat een lichtinstallatie voor een deftig feestje KOPEN kost...Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
-FLoriZ-    posted on 24-04-2011 23:03
Zo net terug van Hans Liberg. Die vent is echt Briljant.
DiVario    posted on 25-04-2011 11:27
Damn,

ik kom even zwaar achter,
maar kwam er achter dat technics gestopt is met het maken van hun platendraaiers Unhappy

vinyl gaat nu toch echt uitsterven? Cool Cool
Practise makes perfect!

91 Users online: 5 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 19.867
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.408.241