Poster:?Dyno
(wanneer gooien ze die dingen nou eens weg?) Dateq Apollo uit 1802.
Poster: Sebasz
Mensen ik heb even jullie advies nodig?Ben binnekort jarig en ik twijfel wat ik wil krijgen... ik twijfel tussen een imac 27' met core i5 processor en een Virus TI Snow synth.
De reden voor de imac zou eigenlijk alleen logic pro zijn, de rest werk ik liever wel met windows. En die snow synthesizer is wel vette shithellupp
Poster: tek-zotic
als je zoiets wil voor je verjaardag ben je een verwend nest
Poster: SebaszHard werken is voor jou..?
Ik zie niet in dat als je in een welvarend gezin opgroeit je geen dure cadeaus mag krijgen. Mijn ouders hebben hard gewerkt om succesvol te worden in wat ze doen, het is ze heus niet komen aanwaaien. Dus als mijn ouders mij zoiets willen en kunnen geven, wat maakt mij dan een verwend nest? Daarbij heb ik mijn eigen zaakjes ook goed op orde wat betreft inkomsten dus maak je maar vooral niet druk?
Ik zie niet in dat als je in een welvarend gezin opgroeit je geen dure cadeaus mag krijgen. Mijn ouders hebben hard gewerkt om succesvol te worden in wat ze doen, het is ze heus niet komen aanwaaien. Dus als mijn ouders mij zoiets willen en kunnen geven, wat maakt mij dan een verwend nest? Daarbij heb ik mijn eigen zaakjes ook goed op orde wat betreft inkomsten dus maak je maar vooral niet druk?
Poster:?Tekhead
Tek-zotic bedoelde dit al lachend hoor, zie emo !
Je ouders doen met hun centen wat ze willen uiteraard, daar?hebben?ze?niemand rekenschap over te geven.PUNT.
Alleen hoe je het verwoordt zal sommige wat tegen steken.
Zijn post kwam in mijn ogen ook niet heel tof over en ik heb geen zin om allemaal verantwoording te geven of me te gaan verdedigen dus met een korte maar krachtige post even duidelijk gemaakt?
Poster: niiicola
Ff een kort vraagje,
Wat is het verschil tussen een scene en een chase in de DMX wereld?
EDIT: Laatmaar, ik begrijp het al. Maar wat is dan het verschil tussen een bank en een chase? Heeft een bank gewoon meerdere chases?
Poster: Tekhead
Vraag me nog steeds af waarom er zovele een eigen light installatie willen hebben, een pro installatie? huren kost peanuts.
Poster: Tekhead
Vraag me nog steeds af waarom er zovele een eigen light installatie willen hebben, een pro installatie? huren kost peanuts.
Poster: Mathiz
peanuts zou ik zo niet zeggen. je gaat er van verschieten wat je kwijt bent op een iets wat deftig feestje