Poster: -FLoriZ-
Pff. Wat een gare avond. Dj contest op school, gedraait voor een lege ruimte want er was niemand nog voor 10 uur, setje was wel dik maar volgend jaar ga ik gewoon Hardstyle beuken met Nicola want dat house faalde gewoon. Verder gewoon gechilld in de schooltuin met wat mensen en dat was het beste van de avond. Maar echt wat een KUTpubliek. Alleen maar vriendjespolitiek daar. En die feestcommissie is ook gewoon om te janken zo slecht. Lopen pushen dat wij snel moesten opruimen omdat zij snel naar huis willen terwijl de versterker nog 70 graden was. pff, frustratieeeee. En dan ook nog de laatste plek omdat we als 1e waren? = geen stemmen = geen score. -_-
Foto van setup: http://plixi.com/photos/original/93942946
stonden 2x cdj400, 1x djm400, 2x NDX800, Behringer Eurolive Set, 2 15'' EONs, Behringer Xenyx, Reloop Digital Jockey, 1 windhoos laptop en 2 macbooks. En nog 2x 1000watt parren, 2 movingheads, 2 strobo's, 1 hazer en een fucking berg aan kabels, echt niet normaal haha.
Asus A52F 15.6/i3-330/4/320/W7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prijs: ?499,00 (incl. 19 % btw) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Asus K53SJ 15.6/i3-2310/4g/320/w7h - GT 520M 512MB |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prijs: ?569,00 (incl. 19 % btw) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Intel® Core? i3 2310M ?
|
Poster: Bootstrap
@Sher: succes nog donderdag!
Poster: sher
Zo ja, wat doet sennheiser hiermee? (repareren of een nieuwe?)
Poster: YweTja, zo is het nou eenmaal daar geregeld. Vriendjespolitiek. Maarja, ik heb het verder prima gehad daar met de rest van 't facilitair wat er rondwandelde dus ik vind 't wel best zo.
Lijkt me niet echt normaal of wel? Contest denk ik ook wel paar keer over na voor ik dat doe. Vind niet echt dat je in de tijd kan laten zien wat je in huis hebt. Je moet al voorbereiden want valt binnen 15/30 minuten niet echt in te spelen op publiek
Poster: sher
Thanx..
Iemand ervaring met de sennheiser hd 25 II..
Ik heb die van mij nu iets meer dan een half jaar en ben niet heeeeel intensief met het gebruik van de HP en ga er verder ook erg netjes mee om ( altijd thuis gebruik, onder stofkappen)
Nu begint het geluid af en toe weg te vallen.. ene keer de linker schelp andere keer de rechter.
Heb de shop waar ik hem gekocht heb al gemaild en er zit nog garantie op, maar duurt ongeveer 3 weken.
Zijn er meer mensen die dit hebben of al gehad hebben..? Zo ja, wat doet sennheiser hiermee? (repareren of een nieuwe?)