Poster: -FLoriZ-
Haha vet. Ik maak morgen even een fototje van onze 2 trussbruggen die nu hangen, 9 meter allebei, 6 Martin Krypton Movingheads, hele trussbalk vol met parren met kleurenfilters en strobo's en normaal nog 4 scanners die nu in 't Elal liggen en nog 'n leipe fogger en hazers. Onze school is echt awesome, alleen jammer dat die Martins gehuurd zijn.
Maar jouw shit is tenminste van jou, da's luxer 
Morgenavond nog even echt alles op alles zetten om het open podium goed te laten verlopen. We hebben nu nog een of andere geluidshobyist erbij die 3 man van ons vervangt in z'n uppie en die 3dB meer uit onze Eurolives trekt. De bass die die zooi nu produceert laat echt gewoon je fucking ribben trillen.
Vooral bij dit nummer (trouwens briljant dansje wat die chicks erop doen):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iFpsAfNvUkw
Ik maak morgen even wat filmpjes en foto's, dan upload ik die direct even.
Aah ook relax, nou niet ALLES is van mij. We hebben met ze 4e gewoon bijna alles meegenomen wat we konden gebruiken en de moonflowertjes thuis gelaten uitraart.
Uiteindelijk hadden wij het ales volgt:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scan 1, Sunstrip, Par naar booth,scan 2, 2parren , laser en strobo, 2parren, 3scan,par naar de booth, sunstrip scan 4
En onder de booth 2 martin magnum 650 en 2 antzarie kut dingen van 50 euro.
Dat samen met een light controler sm 1612 voor de laser + parren naar de booth en de rest hadt z'n dmx kabel die naar feestryler ging(Ik heb namelijk laast even zo'n usb dmx dongel gekocht werkt echt supper trouwens!)
En aan geluid hadden wij best wel veel.
2 18inch omitronic subs. 2 JBL jrx 1000(Uitmehoofdt? inelk geval die speakers met 2x 15 inch erin) en 2x alto speakers en als booth mijn vertrouwde JB vibe 12. Alles uitraart op een eigen versterker en vol vermogen. En natuurlijk de booth nog, die bestond uit 2x jb mcd 200 en 2x Asix 9 en een reloop RMX dsp.
En het pompte verschrikkelijk want je kon het vanaf de school bij het trein station nog horen(Zelf even keken

) en dat is zo'n 100 /200 meter.