Poster: feestbeest
Beterschap Ashley!
Gisteravond trouwens het Gala gedraait op mijn eigenschool samen met een paar maten. We werden echt ingeschat door sommigen die met andere halfe moonflower aan kwamen zetten, maar juist het tegen deel. We hadden bijna alles uit de kast getrokken en het resultaat mocht er zijn. 6 meter truss brug met scans sunstrips laser strobo en een paar parren. Toen sommigen binnen kwamen viel hun mond bijna spontaan open. Geweldig.
Kreeg na afloop van heel veel mensen en docenten te horen dat het het beste schoolfeest van de afgelopen paar jaren was.?
Hier een fototje:
KLIK
Meer foto'sop mijn hyves
Haha vet. Ik maak morgen even een fototje van onze 2 trussbruggen die nu hangen, 9 meter allebei, 6 Martin Krypton Movingheads, hele trussbalk vol met parren met kleurenfilters en strobo's en normaal nog 4 scanners die nu in 't Elal liggen en nog 'n leipe fogger en hazers. Onze school is echt awesome, alleen jammer dat die Martins gehuurd zijn.

Maar jouw shit is tenminste van jou, da's luxer

Morgenavond nog even echt alles op alles zetten om het open podium goed te laten verlopen. We hebben nu nog een of andere geluidshobyist erbij die 3 man van ons vervangt in z'n uppie en die 3dB meer uit onze Eurolives trekt. De bass die die zooi nu produceert laat echt gewoon je fucking ribben trillen.
Vooral bij dit nummer (trouwens briljant dansje wat die chicks erop doen):
Ik maak morgen even wat filmpjes en foto's, dan upload ik die direct even.