De Late leeuw Chatcorner Deel 50 (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 24-03-2011 20:13

De Late Leeuw
- een plek voor al jouw off-topic verhalen!?

Wat zien we graag?
  • Geen discriminatie.
  • Goed Nederlands wordt zeer op prijs gesteld.
  • Geen gevloek.
Een linkje naar de vorige Late Leeuw: De Late Leeuw Deel 49

En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:

mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??

Vote :   3 members like this  

Tekhead    posted on 11-04-2011 23:58
Poster: Estacy
volgens mij is dat em, tnx!?

@Sjoewe: goeie techno, niet van dat minimal spul wat je overal vindt
 Ik ben ook al een tijdje hetzelfde aan't denken als jij, wist alleen niet waar ik die tracks digitaal kon vinden. Telepathie zeker Es. Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 12-04-2011 00:13
Poster: Sjoewe
Tja dan weet ik nog niet helemaal wat je bedoeld natuurlijk. Als je een voorbeeldje post van wat je wel vet vindt, dan kan ik je waarschijnlijk wel een eindje op weg helpen.

Wat een vet duo toch, Viva Brasil, en wat een prachtig awesome girl Fernanda

' target='_blank'>

dit o.a. sjoewe, en voor estacy mag het ook een beetje zachter, voor mij, zelfs nog beetje harder Happy, laughing
User edit by Tekhead on 12-04-2011 @ 00:22:04 (20%)
Gidi    posted on 12-04-2011 00:34
zeker dik!!!! boohh leuke chick, en draait ook nog lekker!
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Estacy    posted on 12-04-2011 07:21
Poster: Tekhead

dit o.a. sjoewe, en voor estacy mag het ook een beetje zachter, voor mij, zelfs nog beetje harder Happy, laughing

dit kan ik nog prima hebben

Ik ben ook al een tijdje hetzelfde aan't denken als jij, wist alleen niet waar ik die tracks digitaal kon vinden. Telepathie zeker Es. Happy, laughing

great minds think alike Winking my eye

@ Sjoewe: welke Techno ik leuk vindt? och van alles wat of snel is, of detroit achtig.

anyway, ben ook erg fan van deephouse/soulful en traxsource is daar toch wel nummer 1 zover
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 12-04-2011 @ 07:25:02 (20%)
Sjoewe    posted on 12-04-2011 09:09
@Estacy Mja, van mij hoeft het niet eens zo heel snel meer, die nieuwe tracks hebben veel meer bass, waardoor ze voor je gevoel uiteindelijk niet eens zoveel langzamer zijn, pitch je het wat op kom je zo uit rond de 132, dat is meer dan snel zat. Anders draai ik dat oude spul wel Happy, laughing

Wat labels voor de Detroit (sound): Transmat, Planet E, Metroplex, Underground Resistance, Delsin, Clone, Clone Basement, Wolfskuil, Curle, Deeply Rooted House, Sweatshop, Fachwerk, Figure, Figure SPC, Balans, Harthouse, Rush Hour. Etc. Enz.?

Staat allemaal op Beatport Happy, laughing?

@Tekhead, ik heb Fernanda wel eens ontmoet in de radiostudio waar ik ook een show doe. Komt er zo'n klein lief vrouwtje binnenlopen, komt er in een keer zo'nbak 'herrie' vanaf. Dat had ik niet verwacht, haha :P
Maar voor de rest ben ik niet zo in to de hard techno. Dus (nog) harder dan het filmpje wat je post kan ik je eigenlijk niet echt mee helpen Happy, laughing
DiVario    posted on 12-04-2011 09:27
AKAI MPK 49?

te koop!

iemand interesse?
Practise makes perfect!
DiVario    posted on 12-04-2011 09:27
AKAI MPK 49?

te koop!

iemand interesse?
Practise makes perfect!
Xurion    posted on 12-04-2011 09:37
Voor hoeveel?
Tekhead    posted on 12-04-2011 10:55
@Estacy Mja, van mij hoeft het niet eens zo heel snel meer, die nieuwe tracks hebben veel meer bass, waardoor ze voor je gevoel uiteindelijk niet eens zoveel langzamer zijn, pitch je het wat op kom je zo uit rond de 132, dat is meer dan snel zat. Anders draai ik dat oude spul wel Happy, laughing

Wat labels voor de Detroit (sound): Transmat, Planet E, Metroplex, Underground Resistance, Delsin, Clone, Clone Basement, Wolfskuil, Curle, Deeply Rooted House, Sweatshop, Fachwerk, Figure, Figure SPC, Balans, Harthouse, Rush Hour. Etc. Enz.?

Staat allemaal op Beatport Happy, laughing?

@Tekhead, ik heb Fernanda wel eens ontmoet in de radiostudio waar ik ook een show doe. Komt er zo'n klein lief vrouwtje binnenlopen, komt er in een keer zo'nbak 'herrie' vanaf. Dat had ik niet verwacht, haha :P
Maar voor de rest ben ik niet zo in to de hard techno. Dus (nog) harder dan het filmpje wat je post kan ik je eigenlijk niet echt mee helpen Happy, laughing

Mag harder, maar moet niet hoor sjoewe Winking my eye
expect the unexpectable met Fernanda Winking my eye
Sjoewe    posted on 12-04-2011 11:01
Misschien wel leuk voor jou trouwens, er zijn inmiddels 2 maandelijkse hardtechno-shows bij ons op de zender gehost door onder andere DJ-Bold en Daniela Haverbeck en ook nog een weekelijkse show.
Tekhead    posted on 12-04-2011 11:07
Bij welke zender draai jij Sjoewe ? Cool

Ik vind ook Lukas bangelijk, zijn body moves & language, schitterend hoe die opgaat in z'n gigs, cool?
DiVario    posted on 12-04-2011 11:33
Breng maar een bod uit Xurion
Practise makes perfect!
Sjoewe    posted on 12-04-2011 11:48
Bij welke zender draai jij Sjoewe ? Cool

Bij XT3 Techno Radio Happy, laughing
Met over een paar weken een geheel nieuwe, en veel functionelere website.
Mijn programma daar heet Default trouwens, wij richten ons op de meer experimentele cutting edge techno.?
Binnenkort gaan we zelfs naar een 4 uur lange liveshow Cool
Yorick    posted on 12-04-2011 13:08
Poster: Gidi
zeker dik!!!! boohh leuke chick, en draait ook nog lekker!

Even klein weetje,,
De monitor set-up in dat filmpje is:
4x 18''
4x 15''
2x 2''?
Ookwel 124 dB (a) aan geweld!
Xurion    posted on 12-04-2011 14:14
Poster: DiVario
Breng maar een bod uit Xurion

Als je hem nog over een maandje of 2 hebt dan laat ik je het weten!
Tekhead    posted on 12-04-2011 14:40
Bij XT3 Techno Radio Happy, laughing
Met over een paar weken een geheel nieuwe, en veel functionelere website.
Mijn programma daar heet Default trouwens, wij richten ons op de meer experimentele cutting edge techno.?
Binnenkort gaan we zelfs naar een 4 uur lange liveshow Cool

cool, ga ik eens beluisteren thx
Esmee    posted on 12-04-2011 14:42
Missen jullie techno fans nou geen heerlijke melodi?n in die tracks? dat mis ik altijd... Daarom heb ik veel liever van die big room house tracks, vind ik persoonlijk een stuk mooierCool
Sjoewe    posted on 12-04-2011 14:50
Ieder z'n meug toch. Ik vind 90% van de hous veel te kazig. En zo ieder z'n eigen ding toch.
Tekhead    posted on 12-04-2011 14:55
Helemaal niet Esmee, dat is Techno verkrachten, rauwe knallende beats zonder in herhaling te vallen, anders gaat die snel vervelen, er mag uiteraard af en toe een grauwe accapella doorgejaagd worden maar niet heel de tijd, beste als intro of als korte overgang in die track voor andere geluiden of bpm's. Een lekkere melodie hou ik ook van maar niet bij Techno. Happy, laughing
Dyno    posted on 12-04-2011 15:08
Vanmiddag toch maar weer een Pioneer koptelefoon besteld.
Een HDJ-1000k Limited Edition om precies te zijn.
Er hingen er een paar bij de Pio stand in Frankfurt en vond deze er erg vet uit zien.
Kwaliteit is uiteraard goed. Hoop alleen dat deze langer meegaat dat 1 jaar.

Heb ook nog een KRK koptelefoon gezien en geluisterd. Mocht je nog een studio headphone zoeken dan is dit een aanrader. Wat een zuivere klank. Hij is alleen niet echt practisch als dj koptelefoon vind ik. Maar daar zijn ze dan ook niet voor bedoeld waarschijnlijk.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 12-04-2011 @ 15:12:51 (100%)
Xurion    posted on 12-04-2011 15:46
Ziekste setup ever! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9KKT5oi-8wM[/youtube]
Estacy    posted on 12-04-2011 17:05
Poster: Esmee
Missen jullie techno fans nou geen heerlijke melodi?n in die tracks? dat mis ik altijd... Daarom heb ik veel liever van die big room house tracks, vind ik persoonlijk een stuk mooierCool

muziek is erg persoonlijk, en big room vindt ik dan weer niks. en techno kent zo veel variaties. zowiezo is techno het wel, technologischer, broertje van house. meer machinaal zeg maar, vindt ik gewoon erg vet. ook zonder al te veel breaks, vindt ik ook niks. muziek moet knallen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ashley    posted on 12-04-2011 17:12
yeah klik Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
Lucalicious    posted on 12-04-2011 17:21
nice ash!
main    posted on 12-04-2011 17:33
lekker ash!

zo, net de laatste toelating voor de hku gehad... ben benieuwd, over 3 weten krijg ik te horen of ik ben aangenomen!

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

237 Users online: 12 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 34.659
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.423.033

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use