Poster: EstacyIk ben ook al een tijdje hetzelfde aan't denken als jij, wist alleen niet waar ik die tracks digitaal kon vinden. Telepathie zeker Es.
volgens mij is dat em, tnx!?
@Sjoewe: goeie techno, niet van dat minimal spul wat je overal vindt
Poster: Sjoewe
Tja dan weet ik nog niet helemaal wat je bedoeld natuurlijk. Als je een voorbeeldje post van wat je wel vet vindt, dan kan ik je waarschijnlijk wel een eindje op weg helpen.
Poster: Tekhead
dit o.a. sjoewe, en voor estacy mag het ook een beetje zachter, voor mij, zelfs nog beetje harder
Ik ben ook al een tijdje hetzelfde aan't denken als jij, wist alleen niet waar ik die tracks digitaal kon vinden. Telepathie zeker Es.
@Estacy Mja, van mij hoeft het niet eens zo heel snel meer, die nieuwe tracks hebben veel meer bass, waardoor ze voor je gevoel uiteindelijk niet eens zoveel langzamer zijn, pitch je het wat op kom je zo uit rond de 132, dat is meer dan snel zat. Anders draai ik dat oude spul wel
Wat labels voor de Detroit (sound): Transmat, Planet E, Metroplex, Underground Resistance, Delsin, Clone, Clone Basement, Wolfskuil, Curle, Deeply Rooted House, Sweatshop, Fachwerk, Figure, Figure SPC, Balans, Harthouse, Rush Hour. Etc. Enz.?
Staat allemaal op Beatport?
@Tekhead, ik heb Fernanda wel eens ontmoet in de radiostudio waar ik ook een show doe. Komt er zo'n klein lief vrouwtje binnenlopen, komt er in een keer zo'nbak 'herrie' vanaf. Dat had ik niet verwacht, haha :P
Maar voor de rest ben ik niet zo in to de hard techno. Dus (nog) harder dan het filmpje wat je post kan ik je eigenlijk niet echt mee helpen
Bij welke zender draai jij Sjoewe ?
Poster: Gidi
zeker dik!!!! boohh leuke chick, en draait ook nog lekker!
Poster: DiVario
Breng maar een bod uit Xurion
Bij XT3 Techno Radio
Met over een paar weken een geheel nieuwe, en veel functionelere website.
Mijn programma daar heet Default trouwens, wij richten ons op de meer experimentele cutting edge techno.?
Binnenkort gaan we zelfs naar een 4 uur lange liveshow
Poster: Esmee
Missen jullie techno fans nou geen heerlijke melodi?n in die tracks? dat mis ik altijd... Daarom heb ik veel liever van die big room house tracks, vind ik persoonlijk een stuk mooier