En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:
mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)
What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??
Vote : 3 members like this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ga naar telefoon, naar recent. En dan staat rechts van de datum wanneer iemand heeft gebeld een pijltje, daar moet je opdrukken, en dan: maak nieuw contact
wacht dan maar tot je bivak moet doen in't putteke van de winter, ergens in't hoge noorden of ergens ver in't oosten van Duitsland, das afzien Stef. Ben blij dat je het nog helemaal ziet zitten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Als't koud is, is het belangrijk om handen en vooral je voeten goed warm te houden, anders benje direct verkleumd en geraak je geen meter meer vooruit.
Poster: T-to-the-J Was het maar zo Het word volgensmij wel live uitgezonden op DEEPFM.
Klopt inderdaad, ik ga wel ff luisteren Ik ben benieuwd hoeveel luisteraars het trekt!
Hebben jullie het nieuws over de schietpartij in Alphen a/d Rijn al gehoord? Echt heel ziek! Een man heeft met een machinegeweer 6 mensen om het leven gebracht in een winkelcentrum en er zijn 16 gewonden..
Mijn god. Heel Nederland is weer in de war door die schietpartij hoor. Niet dat ik het niet erg vind ofzo, maar het begint irritant te worden dat iedereen maar z'n mening erover schijnt te moeten spuien overal op internet en in m'n mail- en smsbox.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tis allemaal wel een drama, en ook mijn medeleven met de slachtoffers en nabestaanden, maar ik vindt het dan zo misselijk dat ze meteen de politie en hulpverleners bekritiseren. Der waren niet genoeg chirurgen, allicht niet, een ziekenhuis is toch niet voorbereid op zo'n schietpartij? En de politie kan toch ook niet zomaar naar binnen stormen tegen een gast die een vol automatisch geweer heeft?
de beste stuurlui staan aan wal denk ik altijd. Kritiek geven op hulpdiensten is altijd makkelijk.? Dergelijke gekken doen dat zonder nadenken, hebben meestal ook geen specifiek slachtofferprofiel als doelwit; Alles wat passeert, groot/klein, jong/oud, blank/zwart, vrouwen/mannen, maakt niks uit, iedereen is een doelwit, en je kan toch niet alles en iedereen gaan beschermen ! En te weinig chirurgen... daar commentaar op geven is laag, heel laag. Denken ze misschien dat op een zaterdag, op de spoed vban een hospitaal zes chirurgen van wacht zijn ?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.