Poster: XMatiC
Dankjewel!
Ja zoals je zegt, heb ik al veel gehoord..
Ik probeer me goed te concentreren maar ik zal losser proberen te doen!
Poster: -FLoriZ-
Mijngod. Ik mag hier niet eens meer iets zeggen over dat iemand hinderlijk typt? Waar gaat het hier heen zeg. Beetje niveau mag toch wel.
Poster: TimmyVIk merk alleen op dat echt moeilijk veel mensen op internet zeggen dat ze dyslexie hebben terwijl dat niet waar is. Dan heb ik nog meer respect voor iemand die zegt dat ie nog nooit een dag in de lesbanken heeft gezeten van het Nederlands lokaal.
Het gaat erom?op wat voor manier?je het zegt.
@ Maikelxxl: Post dan niks, als je geen namen gaat noemen
Ik merk alleen op dat echt moeilijk veel mensen op internet zeggen dat ze dyslexie hebben terwijl dat niet waar is. Dan heb ik nog meer respect voor iemand die zegt dat ie nog nooit een dag in de lesbanken heeft gezeten van het Nederlands lokaal.
Poster: Maikelxxl
aan 1 kant heb je gelijk met dyslexie moet niet spotten.
Maar aan de andere kant schamen mensen zich er misschien voor dat ze nooit in de lesbanken hebben gezeten.
Proberen ze het op zone manier het te verdoezelen.
En ik noem geen namen dat komt omdat ik totaal geen zin hebt in gezeik met die persoon ik wil hier rustig met ding kunnen doen ook al is het af en toe met een typefout ( Vaak veel typefouten ) Maar daar is de persoon toch niet minder om of wel ??
Kijk. Jij hebt geleerd nu hier om gewoon nog leesbare zinnen te typen, maar als anderen dingen helemaal niet meer leesbaar kunnen typen is het echt gewoon erg.
Poster: DJSHAK3S
Wrm word elke post van jou rood gevlagd maikel? :S
Poster: XMatiC
Een maat van me heeft gisteren een stukje gefilmt van
toen ik draaide op Vat's Up?!, een vat in De Griffel in Tessederlo.
Een 450 man het naar hun zin laten hebben op hoe ik denk dat het kan.
http://www.youtube.com/watch?v=SJX6W9jJ7l8&feature=youtube_gdata
Ik hoop dat je het leuk vind, misschien nog tips en/of opmerkingen?
Poster: Tekhead
dat is gewoon een waarschuwing, en die staat onderaan je postings of reply's, en zolang dat vlaggetje niet wordt weggehaald door de Admins, blijft dat staan.