Poster: -FLoriZ-
Zoo. lekker. Net langs de huisartsenpost gegaan van Tergooi Blaricum, kan ze niks vinden bij mn longen ( ik hoest ze er practisch uit ), helemaal perfecte inhoud, ik heb wel 39,10 graden koorts en moet nu 2 kuren slikken, bruistabletten opzuipen en ventoline gebruiken. Jezus.
Poster: -FLoriZ-
Zoo. lekker. Net langs de huisartsenpost gegaan van Tergooi Blaricum, kan ze niks vinden bij mn longen ( ik hoest ze er practisch uit ), helemaal perfecte inhoud, ik heb wel 39,10 graden koorts en moet nu 2 kuren slikken, bruistabletten opzuipen en ventoline gebruiken. Jezus.
Poster: DiVario
Heeft iemand nog enkele bangers voor me?
enkele recente floorkillers?
of wat andere recente dikke house trax?
thanks!
Poster: Tekhead
Kunnen ze niks vinden ? Ga dan naar een andere huisarts als je deze huisarts niet geloofd.
Poster: EsmeeIk heb elk jaar rond deze tijd een erge hoest, maar dit keer was het wel heel erg. Longontsteking is het sowieso niet, dat valt meer op en geeft andere klachten
Kan t niet gewoon een koutje zijn? Veel mensen hier in de buurt lopen te hoesten als een zeehond. Ik loop? zelf ookal 3 weken met een zware hoest... Gaat vanzelf weer over, t wordt al minder... T kan alleen evt een longontsteking zijn.. maarja als ze dat niet zien... dan niet :P?
Poster: Maikelxxl
Kent hier iemand Elena De hollander ??
Poster: Maikelxxl
Kent hier iemand Elena De hollander ??
Poster: qntr0l
Bambam, ben jij beheerder van DJ2DJ? Het lijkt erop alsof Safari die website maar niet goed weer kan geven. Mijn hele lay-out is fucked-up, alle tekst staat door elkaar!
Bambam, ben jij beheerder van DJ2DJ? Het lijkt erop alsof Safari die website maar niet goed weer kan geven. Mijn hele lay-out is fucked-up, alle tekst staat door elkaar!
Poster: Roov
Ja, komt uit Soest
Poster: Dj_Fantasy
Safari, Internet Explorer, Chrome, .... hebben dit allemaal op alle systemen!
Je moet gewoon soms even geduld hebben en dan laad hij vanzelf alles juist.
Soms dan moet je eens je pagina inderdaad refreshen.
Maar aan onze website ligt het niet.
Poster: DjVictorF
Hoe heet ook al weer dat nummer met de tekst:
All that matters was you and my girl friend
Ik kan er even niet meer op komen, haha.
Poster: Sound-Division
Wie zou mij kunne mij helpen welk nummer dit is, het is dance/trance uit de late jaren 90 (97,98,99) zoiets.
Heb het even nagespeeld met fruity, maar is maar een mini stukje, maar dat stukje komt er heel vaak in voor en het blijft maar in me kop hangen haha
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Poster: DjVictorF
Hoe heet ook al weer dat nummer met de tekst:
All that matters was you and my girl friend
Ik kan er even niet meer op komen, haha.
Poster: Bjorn1419
all that mattered?
http://www.youtube.com/watch?v=6Og64C0r-a0
Poster: Bootstrap
Strak gemixt en leuk filmpje!Enige opmerking die ik heb is dat je wat enthousiaster mag dansen wat mij betreft. Als je dat doet gaat het publiek veel sneller uit zijn dak