Poster: Sound-Division
Wie zou mij kunne mij helpen welk nummer dit is, het is dance/trance uit de late jaren 90 (97,98,99) zoiets.
Heb het even nagespeeld met fruity, maar is maar een mini stukje, maar dat stukje komt er heel vaak in voor en het blijft maar in me kop hangen haha
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Wie zou mij kunne mij helpen welk nummer dit is, het is dance/trance uit de late jaren 90 (97,98,99) zoiets.
Heb het even nagespeeld met fruity, maar is maar een mini stukje, maar dat stukje komt er heel vaak in voor en het blijft maar in me kop hangen haha
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Poster: LilQuint
Vandaag lekker dagje vrij...
FC De kampioenen marathon!
Ons pap had 2 dvd boxen mee gebracht ahaha!
Wat wil een mens nog meer?
Poster: ArTy
Ik weet welke je bedoeld! ik kan alleen even niet op de titel komen... wordt er gek van?
Poster: Tekhead
Ha kleine, fan van FC De Kampioenen ? Leuk programma he.
Nee niet Robert Miles - Children, ik heb niet zo veel kennis om het hele stukje na te spelen haha, maar hoop dat Arty het dadelijk weet haha.
Edit: die paar tonen in mijn voorbeeld komen heel vaak in het nummer voor achter elkaar.
Poster:?Sound-Division
Nee niet Robert Miles - Children, ik heb niet zo veel kennis om het hele stukje na te spelen haha, maar hoop dat Arty het dadelijk weet haha.
Edit: die paar tonen in mijn voorbeeld komen heel vaak in het nummer voor achter elkaar.
Poster: Tekhead
Ha kleine, fan van FC De Kampioenen ? Leuk programma he.
Poster: Crazy
M'n opa keek dat ook altijd, kwam volgens mij elke Dinsdag op Een, dat Belgische kanaal.
Op zich wel leuk, maar sommige dingen zijn best droog.
Poster: DJADMIN
ik begin jou met de dag cooler te worden.
Je rookte ook wiet toen je 12 was zeker ?
Lag met een meisje in bed toen je 9 was ?
Maakte je eerste stap op de maan toen je 14 was ?
Was de eerste keer stomdronken toen je 10 was ?
Was de president van amerika toen je 9 was ?
Kom op zeg...