Poster: maxmantz
ik wil wel zo snel mogelijk in de clubs draaien, maar ik wil graag ervaringen weten over jullie 'geschiedenis'
nee, maar ik wil zegmaar 'the road to the top' weten, hoe zijn jullie bij de clubs gekomen. Soort 'stappenplan' met wanneer zijn jullie begonnen met producen en na hoeveel jaar draaien jullie in de clubs terecht zijn gekomen.
enneh, ik draai niet alleen met gemixte cd's, heb ook veel van dance-tunes en beatport, maar ik heb geen verstand van hardstyle, dus wou een cd hebben met veel nummers, zodat ik af en toe een hardstyle nummer kan toevoegen. ben een house dj, maar als ze hardstyle willen...
schoolfeest gaat helaas niet lukkenIk zit op een school met 2000 leerlingen, die huren altijd heel bob's uitgeest?af + club planet, hier draaien af en toe van die mensen als laidback luke, hardwell en dat soort gasten. mijn school haalt altijd van die radio 538 DJ's erbij, dus helaas nog niet mijn niveau
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.