ik ben van plan een licht effect bij te kopen. Momenteel heb ik enkel de andromeda van jb systems en die bevalt me wel. Maar ik weet niet goed welk effect hier leuk zou bij staan. Ik heb de bax tdc 100 en 101 al gezien en mss heeft iemand hier daar al ervaring mee en zouden deze wel goed zijn? Of als iemand anders nog een andere optie heeft ?
mijn budget bedraagt op het moment iets van 130 euro
alvast bedankt
What do you think about Welk licht effect kopen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik zal beginnen met idd LED parren. Die Showtec LED Par 56 zijn erg leuke dingen! Ik zal er daar 4 van kopen. Ze kunnen via dmx en zijn geluidsgestuurd!
Poster: niiicola ik zal beginnen met idd LED parren. Die Showtec LED Par 56 zijn erg leuke dingen! Ik zal er daar 4 van kopen. Ze kunnen via dmx en zijn geluidsgestuurd!
die bedoel ik ze zijn niet egt duurzaam maar zeker leuk voor 130
music is a religion
This is an old Topic
No new postings for 5.166 days. Post CommentThat would be 172.2 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.