Ik zal me eerst even voorstellen. Ik Ben Tommy 18 jaar en heb nu al een aantal jaar een eigen drive in show. Het begint nu wel erg professioneel te worden en ik ben zowat ieder weekend weg om te draaien. Dus nu was ik van plan om me in te schrijven bij de kvk. Nu zit ik met het probleem dat ongeveer 90% van mijn muziek collectie illegaal gedownload is. Dan sta ik uiteindelijk ingeschreven en dan krijg ik een boete voor het draaien van illegale muziek. Nu was mijn vraag: Waar halen jullie je legale muziek vandaan? Bestaat er ook iets dat je 1000 nummers kan kopen voor een prikkie?
Alvast bedankt!
What do you think about drive-in show legaal maken ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je voor een prikkie muziek zoekt koop je een stapel CDs op en digitaliseer je die. Op allerlei marktjes koop je soms hele stapel voor weinig. Het is niet altijd de laatste hit, maar dat soort dingen vullen je collectie lekker op.
Natuurlijk hou je nooit alles, maar bewaar je alleen wat je ook ooit zou willen draaien
Ik ben al z'n 4jaar nu bezig met draaien op feestjes (begonnen op verjaardagen en nu feesttenten en thema avonden etz) Ik was ook eerst van plan me direct vanalles aan te schaffen en dergelijken maar ik?'bijna' overal de originele cd van.
Ik zou zeggen zorg eerst dan je alles op een rijte? en ga je daarna pas inschrijven.
PS: ik heb me nu ook inschreven bij de kvk. Weet alleen nog niet of ik ene boekhouder moet pakken of dat geld beter kan sparen. 3a4 optredens per maand, daarnaast wil ik busje gaan kopen en nog nieuwe cd-spelers
?
Join the party and become famous!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.