Poster: TommyV
Bestaat er ook iets dat je 1000 nummers kan kopen voor een prikkie?
Poster: Beatunite
Tuurlijk,
Als je 2 ? 3000 euro als een prikkie ziet dan wel?
Poster: Chili
Ik blijf het raar vinden dat hier zo makkelijk gedaan wordt over illegaal gedownloade muziek, helemaal door moderators.
Dat TS nu ineens een grote uitgave moet doen heeft hij aan zichzelf te danken.
Als je in de loop der jaren gewoon netjes betaalt voor je muziek loop je niet tegen dit soort problemen aan. Als je ook maar het idee hebt dat je ooit geld zou kunnen verdienen met het draaien van muziek, zorg dan dat je je muziek gewoon netjes koopt. Als je je collectie in de loop der tijd opbouwt mis je het geld veel minder hard, en hobbies kosten nu eenmaal geld, helemaal als draaien je hobby is..
Poster: Chili?
Als je in de loop der jaren gewoon netjes betaalt voor je muziek loop je niet tegen dit soort problemen aan. Als je ook maar het idee hebt dat je ooit geld zou kunnen verdienen met het draaien van muziek, zorg dan dat je je muziek gewoon netjes koopt. Als je je collectie in de loop der tijd opbouwt mis je het geld veel minder hard, en hobbies kosten nu eenmaal geld, helemaal als draaien je hobby is..
Poster: Chili
Ik blijf het raar vinden dat hier zo makkelijk gedaan wordt over illegaal gedownloade muziek, helemaal door moderators.
Dat TS nu ineens een grote uitgave moet doen heeft hij aan zichzelf te danken.
Poster: djmamo
je moet ook ff kijken naar waar je draait.
draai je veel in boeren schuren en achteraf, dan is het niet heel spannend en is de kans klein dat je gecontroleerd word.
en een besloten feest word nooit gecontroleerd.
Dus misschien meer info over je drive-in enz.
Poster: TommyV
Ik draai veel bij voetbal verenigingen en op besloten feestjes enz.
Maar ik heb nu ook een aantal keren in de stad in verschillende restaurant voor iemand gedraaid.
Die mensen van dat restaurant vroegen of ik bij hun wilde komen draaien maar dan wel met een bonnetje.
En ik denk dat je daar wel word gecontroleerd? ook is gevraagd of ik bij een auto show wil draaien.
en daar vroegen ze ook om een bonnetje. dusja..
Poster: maxmantz
wat is de FIOD als ik vragen mag? of klinkt dit erg dom...
Poster: MaximDJ
FIOD is de controledienst van de Belasting. Die controleert of je je boekhouding en administratie op orde hebt, en of je goed aangifte hebt gedaan. En die komen rechtstreeks zonder aakondiging bij je thuis. Je bent namelijk wettelijk verplicht je administratie goed en volgens de regels bij te houden. Is dit niet het geval kunnen ze je bedrijf in de ergste situatie sluiten.
In tegenstelling tot de BUMA controleert de FIOD wel heel veeel, en heb ze al een keer over de vloer gehad. Dit is dus echt je hoogste prioriteitZoek goed uit wat je allemaal moet doen voor een eenmanszaak, want er zijn 1000miljoen regels
Poster: djmamo
en waarom komen ze kijken...... omdat ze dan een rede hebben/verdenking dat jij jouw boekhouding niet inorde hebt.
Doe jij gewoon normaal aangifte van je omzetbelasting dan moet het raar lopen als de FIOD bij je binnen staat.
Als dit wel gebeurt zijn ze vaak getipt door iemand. dus MaximDJ wat heb je gedaan?
Poster: jeffrey412
En als je van zippyshare download, en je doneerd, is het dan voor alsnog illegaal ?