Poster: DonBasco
Lekker overstappen op een laptop met rekordbox en in je rider CDJ2000 of CDJ900 zetten.
Poster: DJADMIN
Dat beantwoord idd zijn vraag ja...
Poster: tek-zotic
img src='http://www.google.be/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.zona6.pt/images/Magma_Trolley_camo.jpg&sa=X&ei=0nyGTcPnK4ODOtzdzYoP&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNEIXLPK-EGDUShq0Og59TcOwnNlEQ' alt='' width='283' height='283'>
this is the answer
ik heb deze ook, heel stevig ding, en best goedkoop als je wat zoekt, ik heb hem 60 euro betaald
Poster: Esmee
En stel het past niet allemaal in een trolley, dan voldoet een rugzak toch ook? Mijn (KLEINE!) Eastpack tas kan gewoon een slappa map in met mn koptelefoon en een waterflesje.
Of gaat dat ook niet met je spierziekte?
Poster:?Estacy
geen UDG trolley nemen, de grootste kan maar 65 platen vervoeren, dat is 1 grote cd map. koop MAGMA tassen/trolleys. die zijn van net zo'n goede kwaliteit, en hebben veel ruimte. je kan de vulling er uit halen, dan heb je nog meer ruimte. je vervoert toch geen platen dus dat maakt niet uit.
Poster: feestbeest?
k heb zelf een UDG Trolly Deluxe een udg sling bag en een udg headphone bag. Zelf heb ik 2 Slappa 240 holds en een UDG 128 holds, 2 UDG 20 holds en 1 Blokker map die nol vol zit die is bijna even dik als een slappa leeg maar ik denk een a 2 cm dunner.
Als ik al mijn cd mappen mee neem dan doen ik dat als volgt:
- ?in ?de UDG Trolly kan ik mijn 2 slappa mappen kwijt(Past echt net je moet zelfs iets duwen maar het lukt!)
- Me hpbag klik ik aan me trolly
- In me sling bag doen ik me 2 udg mapjes vor 20 holds en met udg 128holds plus dat blokker mapje. En me sling bag kan ik boven op mijn trolly.
En dan heb ik nog vakjes over waar ik mijn visite kaartjes in doe samen met deo, huis sleutels ect.
Dus in jou situatie zou zijn dat je 1 slappa map ik de sling bag zou doen en dan kan je het vervoeren, al zeg ik zelf het word wel een groot geheel opzich. Maar ik neem meestal 1 van mijn 2 slappa's niet meer dus past alles in mijn grote trolly(Elke map een eigen stijl namelijk).
Als je nog vragen hebt over de udg trolly, je vuurt ze maar af
Poster: iGrasmat
Je kunt ook gewoon meer dan 2 tracks op een CD zetten en alleen de CD's meenemen die je nodig hebt?
Poster: DonBasco
Lekker overstappen op een laptop met rekordbox en in je rider?CDJ-2000 of CDJ900 zetten.![]()
Poster: Limb-Girdle
65 platen gelijk aan 1 cd-map? Daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Ik las de reactie van feestbeest, dat hij met een UDG trolly meerdere slappa mappen meevoert in een trolly! Maar bedankt voor je reactieik zal eens kijken naar de MAGMA mogelijkheden.
Poster: bambamstudio
Vraag: lichte manier van iets vervoeren: Oplossing: zwaartekracht uitschakelen