Site DJ SHAK3S
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJSHAK3S    posted on 18-03-2011 22:18
Ik heb de laatste tijd gewerkt aan een nieuwe site,
http://www.wix.com/sjakieboy/dj-shak3s
Voordat ik een domein koop lijkt het me handig om te weten wat anderen ervan vinden en tips kunnen geven,

Cheers

What do you think about Site DJ SHAK3S ??

Vote :   

TH3llC    posted on 18-03-2011 22:20
heb het gewoon geopent en vind hem er niet slecht uitizien.
MAAR ik zou nooit ergens sjakieboy zetten! :p
Sebasz    posted on 18-03-2011 23:20
ik zie hier niks... een donkergrijs scherm alleen
Joep    posted on 19-03-2011 00:31
Ik zou vooral eens even de teksten nalezen. Daar zitten nogal wat fouten in namelijk...
Ook zou ik er wat foto's en mixjes op zetten als je die hebt.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
DJSHAK3S    posted on 19-03-2011 08:42
@TH3llC als er veel positieve reacties komen koop ik een domein dan staat er geen sjakieboy meer Winking my eye
@sebasz het is een flash site adope flash player update?
@joep heb er een mix op maar zou mijn best erop doen,
Thx allemaal
?
?
TimmyV    posted on 19-03-2011 08:49
Er staan nog wel wat flinke spelfouten in de tekst .
Let's go f*cking mental
Xtremer    posted on 19-03-2011 09:08
Mag ik vragen waarom je voor Flash hebt gekozen? Als je nu de website met een mobiel of een iPad bezoekt is dit niet te zien. Alle dingen die bewegen of die je ziet daar heb je totaal geen Flash voor nodig. Natuurlijk snap ik wel dat je hiervoor hebt gekozen op die leeftijdCool. Qua taal is er zoals eerder gezegt wat te verbeteren en uhhh vanaf je 12e beginnen is opzich niet zo speciaal hoor (ik begon op m'n 10e)Cool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
LilQuint    posted on 19-03-2011 09:36
ik begon op mijn 7de,
dus zo speciaal is het voortaan niet meer,
Iedereen wil opeens DJ zijn...

[ontopic]
Mischien moet je er wat meer kleur in brengen, vind hem er nu zo somer uit zien...
En als ik jou was zou ik de Pagina Contact & Media omwisselen, en bij Media ook wat foto's zetten van waar je draait.
Want meestal willen de mensen eerst iets van je horen voordat ze je boeken neem ik aan haha?
Spellingscontrole zou ik er nog een keer over halen,
Eerst maken in Word met spellingscontrole,
En dan plakken in je site!
ElVrieso    posted on 19-03-2011 10:25
Poster: Xtremer
(ik begon op m'n 10e)Cool.

Hahaha, Patrick, wat ben jij veranderd zeg! :o

On:

Hmm, ik ben nooit zo van de helemaal flash sites.
Ik zou de menu buttons ook wat duidelijker maken en wat meer tekst op je homepage zetten met misschien foto's e.d.
Het is trouwens ook altijd wat netter met goede zinnen te spreken, ?n met 'u' te praten. Happy, laughing
Het komt ook gauw een beetje 'amateur' over als mensen bijvoorbeeld Wix gebruiken, maar je zou er wel wat leuks mee kunnen maken. Winking my eye

Suc6!

Bruno de Vries - @djelvrieso
FireBeat    posted on 17-05-2011 17:37
off topic:

Is het mogelijk als je een site hebt gemaakt op wix.com deze te kunnen zetten op je domeinnaam die je elders gekocht hebt?? Mischien iemand die me hiermee verder kan helpen?
alvast bedankt!
User edit by FireBeat on 17-05-2011 @ 17:39:00 (7%)
MrQreeny    posted on 17-05-2011 18:20
Je kan hem natuurlijk altijd doorverwijzen... Dan kom je op hetzelfde uit Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
Bonchanoize    posted on 17-05-2011 18:55
Mag ik vragen waarom je voor Flash hebt gekozen? Als je nu de website met een mobiel of een iPad bezoekt is dit niet te zien. Alle dingen die bewegen of die je ziet daar heb je totaal geen Flash voor nodig. Natuurlijk snap ik wel dat je hiervoor hebt gekozen op die leeftijdCool. Qua taal is er zoals eerder gezegt wat te verbeteren en uhhh vanaf je 12e beginnen is opzich niet zo speciaal hoor (ik begon op m'n 10e)Cool.

gezegd is met een d
Let the magic begin
Bjorn1419    posted on 17-05-2011 19:30
hier maakt een d of een t foutje niet zoveel uit, maar op je eigen site is het toch wel de bedoeling dat er een foutloze tekst staat
AdenFarleigh    posted on 17-05-2011 19:50

Wix heeft ook een functie waarbij je je site toegankelijk kan maken voor mobiele telefoons =)

mijn eigen site, www.adenfarleigh.com is ook met wix gemaakt btw Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
FireBeat    posted on 17-05-2011 20:56
@AdenFarleigh
Had jij elders een domeinnaam gekocht? Als dat zo is, kun je met dat uitleggen hoe je je site van Wix.com daarop hebt gekregen?
alvast bedankt!
AdenFarleigh    posted on 18-05-2011 12:04
Firebeat; yep - simpel. Je koopt een domeinnaam, en je verwijst de IP nummers naar elkander.
Wix heeft er een uitleg voor, als 't goed is krijg je die toegestuurd wanneer je Pro gaat daar, en anders moet je gewoon even mailen naar je domeinhost welke nummers je moet verwijzen.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402

This is an old Topic

No new postings for 5.105 days.
 Post CommentThat would be 170.2 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

154 Users online: 11 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 85.569
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.473.943