Ik organiseer samen met iemand anders een domino enevement, maar nu kwamen we bij de belichting en we wouden geen effecten en lasers dus bij rentsound eindhoven was het het goedkoopst maar nu vraag ik me af als dat wel te vertrouwen is, hij zegt dat een contract niet nodig is.
Wat zouden jullie doen?
What do you think about Verhuur advies ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Even het KvK nummer checken bij de KvK, als dat klopt kan je het zeker vertrouwen! Vaak moet je wel kopie?n meenemen van tenminste 2 verschillende indentiteitsbewijzen ( Bijv. paspoort en rijbewijs) En je moet borg inleveren.
Ik heb stage gelopen bij een verhuur bedrijf, en daar werkten we ook niet met legitimatie/borg. Wel een simpel contractje wat de klant moet ondertekenen dat hij alles ontvangen heeft.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.