Soundcloud Policy wijziging
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 15-03-2011 09:37
In de nieuwe gebruiksvoorwaarden van Soundcloud wordt aangegeven dat ze gaan filteren en copyrighted materiaal gaan verwijderen als de copyright houder hierom verzoekt.

De nieuwe regels kun jij op de Soundcloud Blog nalezen.

Om verwijdering te voorkomen, zover je hier iets aan kunt doen, kun je bij uploaden van je (re)mix het beste netjes credits geven en de download link uitschakelen. Soundcloud zal dan bij klachten minder waarschijnlijk direct je track offline gooien.

Mixen uploaden op Soundcloud zal waarschijnlijk scherper in de gaten gehouden worden en mixen worden mogelijk sneller verwijderd.

Deze regels waren er altijd al op Soundcloud, maar ze worden nu bij het succesvol worden van het platform scherper nageleeft zodat claims etc voorkomen worden.

Wil je toch je mix sharen, doe dit dan bij Mixcloud. Waar Soundcloud gemaakt is voor tracks, is Mixcloud speciaal voor mixen en nu nog gratis.
Let the BASS be louder

What do you think about Soundcloud Policy wijziging ??

Vote :   

Dav3    posted on 15-03-2011 10:17
Las het inderdaad, wel begrijpelijk allemaal.

Thanx voor de tip : mixcloud it is.
www.everybeat.nl
Ashley    posted on 15-03-2011 10:19
Poster: Dav3
Las het inderdaad, wel begrijpelijk allemaal.

Thanx voor de tip : mixcloud it is.

Sluit me hier bij aan haha!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Bloedworst    posted on 15-03-2011 10:50
Yep ben het er ook?mee eens, is ook beter zoeken of je nou en mix wil luiseren of zelf gemaakte producties lijkt mij.
jannickv    posted on 15-03-2011 11:52
Ja maar toch... wel balen voor iedereen die een premium account heeft om meer mixen te kunnen oploaden...
Sebasz    posted on 15-03-2011 13:03
Bootlegjes mag je toch gewoon gratis uitbrengen? Dus daar zie ik het probleem niet van.

Mixes tja, can't blame 'em. Mixcloud dus voortaan voor de mixes?Smile
Bloedworst    posted on 15-03-2011 16:30
Poster: jannickv
Ja maar toch... wel balen voor iedereen die een premium account heeft om meer mixen te kunnen oploaden...

Inderdaad had ik nog niet eens aan gedacht, das knap lullig ja.
Ashley    posted on 15-03-2011 16:53
Maar hoe kan het dan dat het bij mixcloud geen probleem is? Zouden zij toch ook claims moeten krijgen?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Sebasz    posted on 15-03-2011 16:58
Misschien zitten ze ergen in cyprus ofzo of rusland whatever?Cool
MaykFroix    posted on 15-03-2011 18:42
Jammer dat de mixes bij mixcloud niet te downloaden zijn. Dat vind ik nou juist het voordeel van soundcloud.
kobuz    posted on 15-03-2011 18:59
Soundcloud heeft naar mijn mening wel meer voordelen, hoewel andere diensten ook wel steeds interessanter worden. Ik heb op het moment een premium account en hoop dus dat ik er voorlopig geen last van zal hebben...

Wat ik nu nog erg prettig vind van soundlcoud is de aanpasbare widget waar je creatief mee om kunt gaan. Wij (dj collectief in Eindhoven) gebruiken widgets als een soort modern cd hoesje: kattekwaad.cc/radio.
nointe    posted on 15-03-2011 19:10
denk een typfoutje in begin post sioundcloud inplaats van soundcloud , maar even on-topic tjaa was het ook al gewend bij youtube dus kon soundcloud niet lang achterblijven.
BennoRevelli    posted on 15-03-2011 21:14
Zover ik weet was het beleid altijd al, geen copyrighted materiaal uploaden op Soundcloud.
Maar nu wordt het dus echt controleerbaar voor ze,
Het zal naar mijn insziens niet lang duren voordat andere sites die soortgelijke diensten aanbieden hier ook mee te maken zullen krijgen.

Ik hoop dat Mixcloud een goed alternatief blijft voor nu.

|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
U-Funk    posted on 15-03-2011 23:14
owkee, mixcloud kende ik nog niet, maar zo te zien is de player wat minder, of zie ik nu wat over het hoofd? Er is geen mogelijkheid tot makkelijk doorspoelen?
Check my mixes @ www.u-funk.com !
Dyno    posted on 16-03-2011 13:34
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Epocs    posted on 24-03-2011 01:01
Voordeel van soundcloud is dat het gemakkelijk is met share plus dat veel bekende artiesten ook hiervan gebruikmaken.

This is an old Topic

No new postings for 5.275 days.
 Post CommentThat would be 175.8 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

204 Users online: 179 Guests (25 Unknown)
Pages generated today : 31.393
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.029.421