Poster: kingre
@ timmyV
Meest simpele midi die er is namelijk een ion discover dj
alleen ik heb wel wat oude mixjes staan op youtube mischien dat ik even een link kan posten en iemand kan zeggen wat ie van vind?
Het is natuurlijk geen topwerk het is ook niet echt bijzonder maar ik denk dat meedoor kan.
Nou heb je hier een vereniginsgebouw waar beginnende dj's kunnen draaien als ze willen nou wou ik daar mischien een keer proberen om toch wat ervaring op te doen en eventueel een 2e hands met CD's erbij maar daar moet ik nog naar kijken.
Beatmatchen lukt ondertussen wel aardig vind ik zelf.
Nou had ik het mijn vrienden helemaal niet verteld en ze weten ook niet dat ik wil gaan draaien nog ik dee gewoon om keer te kijken hoe hun op reageerde om ook beetje te kijken van zouden meer mensen zo reageren er op?
Poster: M-Tine
Pak je kans om te oefenen in dat verenigingsgebouw. Ik had vroeger alleen VDJ (echt faal ik weet het, en ik heb er zelf nu een schijthekel aan), toen vroegen ze aan mij nadat ze daar een mix van me hadden gehoord of ik daar wilde gaan oefenen op Pioneers. Die kans heb ik niet laten liggen. Anderhalf jaar verder gaat het best redelijk. Beatmatchen goed onder de knie en druk aant leren allround te draaien.
Conclusie: gewoon naar dat verenigingsgebouw en oefenen oefenen oefenen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.