Beetje mosterd na de maaltijd van mijn kant en uiteraard ben ik voor jullie blij dat jullie er samen uitgekomen zijn, maar;
Als je iets gehuurd hebt en de set is werkend opgeleverd, dan ben je toch verantwoordelijk voor eventuele schade. Tenzij je duidelijk kan aantonen dat het door een technisch defect gaat (wat natuurlijk een grijs gebied blijft op het moment dat onduidelijk is waar de schade vandaan komt), dan blijft toch helaas de enige optie om de schade te moeten betalen.
Degenen die hier schrijven dat ze niet vinden dat ze moeten betalen: draai de situatie eens om:
Jij verhuurt jouw eigen spullen, je installeert de hele boel, laat het werkend achter en vervolgens kom je terug en wordt je aangerekend dat jouw spullen zelf door een technisch defect kapot zijn gegaan; dus er wordt niets betaald aan jou aan schade(vergoeding).
Zou een lekkere boel worden in verhuurland: 'tja het is technisch 'vanzelf' stuk gegaan, want wij hebben goed gehandeld, dus wij betalen niks'. Ik denk dat wij (huurders/verhuurders/dj's/etc) dan allemaal een probleem zouden hebben binnenkort als deze 'laatste' stel-regel gehanteerd zou worden...
Overigens...ik ben geen verhuurder van spullen, gewoon een simpele?dj

?die wel eens wat inhuurt...Dus ik heb er geen baat bij om te beweren dat er bij schade betaald moet worden