Poster: Maikelxxl
Gewoon vergoede.
Wat is nou het probleem eigenlijk kijk jullie huren iets wat goed is en je breng het kapot terug.
Kijk als hij het heeft ingesteld dan moet je vragen of er iets aan de instellingen is gebeurt.
Als er niks is gebeurt dan kan je verder praten.
Maar als je vriendschap iets waard is gewoon vergoeden
Tja kijk ik ga geen 200 euro uit mijn eigen beurs lappen. Vandaar dat ik hier een beetje advies vraag hoe ik dit het beste kan benaderen.
Het liefste zoek ik uit waar precies het probleem in zit, zodat ik of tegen die kerel kan zeggen sorry maar het is jou schuld, of aan de groep kan laten zien dat het onze eigen schuld is.
Hij geeft als argument dat nummers verschillende bitrates gebruiken en daardoor dus complicaties kunnen optreden. Nou dit vind ik zelf een raar verhaal. Sowieso is er geen vervorming opgetreden in het geluid.
Poster: Estacy
Ik zou het ook vergoeden, eigen schuld dikke bult dat je het niet op papier zet met duidelijke afspraken.?
aan de andere kant, wat voor apparatuur was het? als het budget speakertjes waren dan zou ik toch nog es nadenken over vergoeden, aangezien het dan aan de apparatuur kan liggen.
Je eerste zin klopt niet, want omdat er niets op papier staat is eigenlijk de verhuurder in zijn nadeel.
De speakers waren van dap-audio.
@ venzi: Zelf vermoed ik ook dat er problemen met de versterker zijn, aangezien wij onze elektrische barbeque ook niet konden gebruiken. Zodra deze aan werd gezet op de laagste stand, viel de muziek bijna helemaal weg, deze was nog zachtjes te horen. Ging de bbq weer aan dan ging de muziek weer harder.
En nee het ligt niet aan de aggregaat want deze had voldoende vermogen en we hebben nog een andere getest.