DJ Furret - Maart house mix (feedback welkom)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Furret    posted on 14-03-2011 18:21
Hallo mede-DJ's!

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben heel benieuwd hoe actief het forum is, maar het ziet er wel ok uit Winking my eye
Ik ben 20 jaar en mix sinds een paar maanden op de PC met traktor pro en de reloop digital jockey interface edition. Ik mix op het moment voornamelijk house muziek, en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Alle opbouwende kritiek is meer dan welkom, aangezien ik deze mix misschien als demomix wil versturen.
Ik ben erg leergierig dus kom maar op Happy, laughing

Hier de mix (op soundcloud):

http://soundcloud.com/furret/dj-furret-maart-mix

Veel plezier en bij voorbaat dank!
User edit by Furret on 14-03-2011 @ 18:21:34 (4%)

What do you think about DJ Furret - Maart house mix (feedback welkom) ??

Vote :   

MarcoMartinez    posted on 14-03-2011 19:31
Plaatkeuze is wel mijn smaak.
Verder allemaal strak gemixt.

Ik ben alleen niet zo thuis in het digitale gebeuren en kan dan ook niet beoordelen of het met de gebruikte apparatuur nog een kunst is om het strak te mixen,of dat de pc dat op bpm zet Confused

Toffe mix verder
www.djmarcomartinez.com
Furret    posted on 14-03-2011 19:57
Hee Happy, laughing Bedankt voor je reactie. Het hangt er van af, ik draai wel digitaal, maar ik gebruik verder geen sync knop. Het enige voordeel van digitaal is dat je de bpm kan zien (128 in dit geval) zo kun je de tracks makkelijk op bpm syncen. Maar het beatmatchen doe ik verder manueel Happy, laughing
MrQreeny    posted on 14-03-2011 20:00
Haha, dus je drukt niet op een knopje 'sync' maar zet een slider gelijk... nee dat scheelt wel idd :P, niks op tegen hoor, maar op gehoor daar ben ik meer voor.

Verder redelijk mixje, goede trackkeuze als je het mij vraagt. Niet geheel mijn stijl van mixen, maar goed iederen zo zijn eigen stijl. Cijfer dan maar? 7 !?Moet ook bekennen dat ik hem niet helemaal heb gehoord?Cool
'Music is the universal language of mankind...'
Furret    posted on 14-03-2011 20:16
Bedankt!

Ja het maakt bijster weinig verschil. Het is alleen wel een verschil (vind ik dan) of je de sync knop 'aan hebt staan' en gewoon op play drukt en dat het programma de beats perfect matcht. Dat doe ik zelf wel op gehoor Happy, laughing

En over het algemeen genomen, als je een bepaalde stijl draait, hoef je de bpm zelf niet echt te veranderen. Alle tracks hier waren van zichzelf al 128 bpm Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.306 days.
 Post CommentThat would be 176.9 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

308 Users online: 89 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 51.178
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.386.709