Poster: Dj-RK
Even een lijst:
Een plaat in Is te mixen met
Deze toonsoort een plaat in deze toonsoort
C Am / F / G
Db - C# Bbm-A#m / gb-f# / A-G#
D Bm / G/ A
Eb - D# Cm / Ab-G# / Bb - A#
E Dbm / Bb-A# / C
F Dm / Bb-A# / C
Gb - F# Evm-D#m / B / Db-C#
G Em / C / D
# - verhoogt halve toon
B - verlaagt halve toon
En de rest weet ik zo even niet..
Poster: BURN
Vast domme vraag maar ik wil hier graag meer over leren dusja... vragen maar he. Volgens dit tabelletje kan je bijv. G met C en D mixen... maar dat zijn toch drie verschillende tonen?? In welke zin is dat dan tonaal??
Poster: BURN
Vast domme vraag maar ik wil hier graag meer over leren dusja... vragen maar he. Volgens dit tabelletje kan je bijv. G met C en D mixen... maar dat zijn toch drie verschillende tonen?? In welke zin is dat dan tonaal??
Poster: Dj-RK
domme vragen bestaan niet:D
maar ik wil nog even iets toevoegen aan lrfist
stel dat je niet een nummer uit een andere toon hoogte kan mixen dan zou je dus op een hele mix alleen maar nummers uit een toon hoogte kunnen doen ...
dit zijn gewoon hoogtes die goed bij elkaar klinken
Poster: lrfist
hoeft geen hele set hé. je hebt sommige intro's of outro's zonder toonaard. dan kan je er rustig een nieuwe toonaard in gooien
Poster: djmarcelm
marcel zeur mode
maar zouden er veel mensen zijn die als ze bezopen zijn gaan letten of iets in c of d staat??
of uberhaupt luisteren of iets in toon ligt?
denk het niet
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.