- wees bij kicks heel voorzichtig met de sustain en release. laat de decay het werk doen.?
Poster: Sjoewe
Dat is niet noodzakelijk zo hoor, misschien als je hardstyle maakt.?
Ik durf te zeggen dat 80% van de kracht van de kick in het goed modeleren en afstemmen zit, 10% in de juste compressie, 5% in het EQ'en en dan die laatste 5% uit de effecten komt.?
Als je basis niet goed is, kan je er nog zoveel effecten overheen donderen, maar dan blijft het een drol polijsten.
Poster:?Epocs
Niet helemaal met je eens.
Kan zelfs van een kuch een kick maken?
Gaat hem om de juiste eq en comp.
bij jou is dat bij elkaar opgetelt; 20% van alles
Poster: Prozei
Alle pro's werken met een Distorted 909 kick incl. stuk of 15 eq's en autofilters compressie, distortie, phasers, reverbs om een hardstylekick te maken. De hardstyle kick is de meest ingewikkelde kick in de dancescene.
Poster: Epocs
@ Prozei
Was 5 jaar terug ook druk bezig met hardstyle en voornamelijk het browsen van kicks. Nou had ik inderdaad hetzelfde idee daar over als jou maar na een poos is dat weg gegaan.
Probeer jij namelijk maar is de perfecte housekick te maken idem voor een strakke minimal kick en dit zonder enige slordigheid er inIk had daar zelf ontzettend veel moeite mee. Na een poos house te hebben geproduceerd kwam ik ook vaak diverse samples tegen van hardstyle artiesten die ze gewoon van een housepack hebben overgenomen.
Tot slot vind ik het wel cool dat je zegt dat je geen tracks van mij bent tegen gekomen. Dat zeker wanneer ik me afvraag hoe jij moet weten hoe ik heet?
TIP; next time even een PM sturen en gewoon navragen hoe en wat
Maar? Excuses? Dat ik geen kaas heb gegeten?
Nou probeer je heel interessant mij onderuit te hallen met spreektaal want dat is wat ik typ. Zeker op een forum waar je informeel met elkaar om kan gaan right? Jij kiest in dit geval voor schrijftaal maar dat houd al helemaal in dat je eigen zin hoedinie is?
Zin van u;??, het zal misschien aan mij liggen, maar kan je je nu eens begrijpend uiten aub ??
Schrijftaal;
....Het zal misschien aan mij liggen, maar kan jij jezelf eens begrijpend formuleren alstubliefdt?
Maar is mijn vraag ga ik dan ook lopen muggenziften hier op?
Volgens mij weet jij dondersgoed wat het woordje Maar betekend? en het woordje excuses?
Poster: Tekhead
Epocs, voel je niet zo aangevallen, daar is geen reden toe.?Je begrijpt zijn opmerking verkeerd, zal ik even toelichten.?
Hij schrijft:????? waarom pm ? doe het via het open forum zodat iedereen ervan kan genieten, is toch veel leuker?
Jij antwoord:?? Maar? Excuses? Dat ik geen kaas heb gegeten?
Omdat LD niet begrijpt wat je met jouw antwoord bedoeld, de link niet kan leggen, vraagt hij?om je antwoord te verduidelijken, ?wat je bedoelt met?je Maar ? en Excuses ?, hij vraagt toch niet wat die woorden betekenen, maar wat je bedoelt met je opmerking.
Nu wil ik ook even opmerken dat 'begrijpend uiten' perfect Nederlands is Epocs, alstubliefdt niet.
Je geeft zelf aan dat je spreektaal gebruikt, maar je begrijpt niet dat er opmerkingen over gemaakt worden ! Begrijp dan tenminste dat de leden hier uit?de meest uiteenlopende regio's en streken van Nederland en Belgie komen en niet allemaal uit jouw regio en?het dus logisch is dat?ze het moeilijk begrijpen. Als we allen in onze spreektaal?(lees dialect) gaan schrijven, begrijpen we elkaar totaal niet meer. Daarom wordt er gevraagd om ABN te gebruiken.