Mrs. G-ezz 'The Week EP' Project (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ashley    posted on 07-03-2011 23:09
Hey people Happy, laughing,

Ik had al een tijdje het idee om een EP te maken waarin elke dag van de week vertegenwoordigd is.
Dus 7 tracks, titels liggen denk ik voor de hand, allemaal op 1 EP.

Eigenlijk wordt het meer een album want 7 tracks is wat veel voor een EP, maar eigenlijk hoeft dat niet echt uit te maken, het idee is duidelijk neem ik aan !

Ik heb besloten de opzetjes voor die Week EP ook echt daadwerkelijk in 1 week te maken.
Dat houdt dus in dat ik maandag en dinsdag en zojuist ook woensdag online heb staan!

De opzetjes zijn dus nog niet klaar maar ik wil door deze week elke dag een nieuw opzetje te uploaden laten zien dat het idee van alle tracks ook echt daadwerkelijk binnen 1 week stond. Later wil ik de platen dan nog gaan uitwerken !

De link van Monday in de HM.
EDIT: inmiddels dus ook van tuesday, wednesday & thursday!!

Ik hoop dat jullie het idee tof vinden, zo ja volg ff mijn week EP soundcloud account !

Liefs,
Ash / Mrs. G-ezz

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 10-03-2011 @ 18:13:18 (20%)

What do you think about Mrs. G-ezz 'The Week EP' Project ??

Vote :   

Furret    posted on 16-03-2011 22:41
Check

Die van woensdag is echt heel fijn! Die andere 2 zijn iets te rustig vind ik (verschil in smaak) Happy, laughing

User edit by Furret on 16-03-2011 @ 22:44:10 (100%)
Ashley    posted on 17-03-2011 11:41
Poster: Furret
Check

Die van woensdag is echt heel fijn! Die andere 2 zijn iets te rustig vind ik (verschil in smaak) Happy, laughing

thank you!!

ik heb het door de drukte eind vorige week niet voor elkaar gekregen? vrijdag zaterdag en zondag te uploaden. vraag is of dit morgen overmorgen en zondag wel gaat lukken. anders volgende week in de herkansing! wil het wel op de goede dag maken en uploaden Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

183 Users online: 68 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 43.752
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.379.283