Poster: Yorick
32A zou ik nemen. Maak verloop van 16A naar 32A en je kan alle kanten op.
Poster: qntr0l
Is het niet gewoon zo dat je een 32A krachtblok ook met 16A kunt belasten? Maar dat je dan niet bijvoorbeeld 2 x 16A weg kunt trekken maar 2 x 8A? Of zie ik dit helemaal verkeerd? Interessant onderwerp dit. Leer mij wat bij!
Poster: fabiank
ik heb pas een aanbieding gekregen van een 16a verdeelblok met 3 zekeringen, 16a kabel en een verloop van 32a naar 16a. dat verloopje is wel zelf inelkaar geknutseld... kan daarop vertrouwd worden? ik weet niet in hoe'n preciesie zo'n ding in elkaar zit....?
en is het wel veilig en alles om van een 32a een 16a te maken?
Poster: fabiank
...16a verdeelblok met 3 zekeringen, 16a kabel en een verloop van 32a naar 16a. dat verloopje is wel zelf inelkaar geknutseld... kan daarop vertrouwd worden? ...
...en is het wel veilig en alles om van een 32a een 16a te maken?
Poster: Lead
Als dit verdeel blok een ingebouwde zekeringen automaat heeft van enige kwaliteit kan het een goede aanbieding zijn. Ongezekerd zou ik het zeker NIET doen.
Poster: Lead
Als dit verdeel blok een ingebouwde zekeringen automaat heeft van enige kwaliteit kan het een goede aanbieding zijn. Ongezekerd zou ik het zeker NIET doen.
Als je een 32>16A verloop gebruikt tak je gewoon stroom af. De zekering beperkt hoeveel je kan afnemen en zal doorslaan als er meer doorheen gaat als hij aan kan (16A dus per fase). Die 16A bereik ja al bij een afname van iets meer dan 3.500W.... dat is dus net zoveel als uit 1 normaal stopcontact. Je verdeel blok zou dus 1x 380 omzetten naar 3x 220V groep (a max 3.500W).
Op een 32A krachtstroom draadje zou je dus 2 van deze blokken kunnen aansluiten om de stroom maximaal te benutten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.