Zenuwachtig eerste keer draaien (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 06-03-2011 20:02
Dj's, ! Aankomende vrijdag mag ik voor het eerst in een club draaien. Nu ben ik op 't moment super zenuwachtig, en ben ik bamg om veel fouten te maken. Het is de bedoeling dat ik een uurtje draai, en hierin laat zien wat ik kan. Opzich heb ik er niet veel moeite mee, maar ik denk dat de druk die erop Komt heel hoog wordt! Nu is mijn vraag of jullie enige tips/hints hebben? Ik hoor het graag!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Zenuwachtig eerste keer draaien ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 11-03-2011 09:48
Poster: Tomazos
wat voor club is het??

de grootste tip:

draai veilig..
draai wat de eigenaar en publiek wil, dan maken foutjes niet zoveel uitHappy, laughing
ga niet de chuckie stijl uithangen terwijl je dat helemaal niet kan,

laat zien dat je lol hebt,
misschien thuis even een paar nr's oefenen, waarvan je zeker weet dat die goed gaan achter elkaar,
dan is de spanning er meestal al beetje afHappy, laughing,

foutjes maken is vergevelijk, een zaal leeg laten lopen door JOU muziek te willen draaien niet,

Hier ben ik het mee eens. Goed kijken naar het publiek en niet?meer doen dat je bent. Gewoon goede nummers draaien en niet rare fratsen?uithalen. En zeker niet dingen doen?dat je nog niet?kan. Dan komt het zeker goed.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
LilQuint    posted on 11-03-2011 09:58
Gewoon je zelf zijn!
Doen wat je leuk vind,
De middag nog iets doen waar je van houd en waar je van tot ontspanning komt.
Lees voordat je moet beginnen nog even je CD Map door, dat doe ik toeinste alijtd
En als je met laptop draait, dan moet je gewoon even door je koptelefoon muziek luisteren.
Ga niet beginnen met een lijstje van dan doe ik die, dan doe ik die, dat heb ik ook een keer gedaan
En ik heb me er totaal niet aangehouden
je zenuwen gaan na een paar tracks al weer over!
Lay-DeeJ-    posted on 14-03-2011 18:38
Ze mogen allang blij zijn daar met zo'n heerlijke mooie jongen als jou, achter de draaitafels
@ the zwetser?Cool
LDJ!
MarcoMartinez    posted on 14-03-2011 19:34
Wat ik nu wel wil weten is hoe het gegaan is Confused
www.djmarcomartinez.com
jeffrey412    posted on 14-03-2011 21:23
nou, het ging allemaal totaaaal niet zoals verwacht, ik verwachte dat het in de club zou zijn, maar het was achteraf in de kroeg zit (aparte zaal) ook had ik in de ronde gehoord dat het helemaal vol is op vrijdags, dit viel dus ook wel mee ( gelukkig)
ten 2de was de eigenaar die mij vertelde dat ik langs mocht komen om een keer te draaien zelf niet aanwezig, gelukkig was de hoofd DJ die op dat moment moest draaien wel aanwezig en liet hij mij m'n gang gaan, na het eerste nr in te draaien was de hoofd dj weg gelopen en had hij mij een uurtje laten draaien, hierna vertelde hij mij dat ik goed bezig was, hij zou me nog bellen voor verdere contact :D

helaas moest ik de volgende dag vroeg werken, dus had ik zelf aan gegeven dat ik rond 2 uur wel weg moest, vond dit wel klote om aan te geven maargoed !

DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Estacy    posted on 14-03-2011 21:50
tja dat laatse is niet erg fijn, maar daar kan jij ook niks aan doen. tis ten slotte een tryout, daar hoef je natuurlijk niet meteen volle bak weet ik niet hoeveel uur te werken. Wel mooi om te horen dat het goed ging!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 5.170 days.
 Post CommentThat would be 172.3 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 15 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 16.104
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.478